|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 13:24
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dolfio
Geregistreerd: 10 aug 2013, 21:04 Berichten: 1299 Woonplaats: Rijswijk
|
 Hier ben ik
Hallo forumleden,
mijn naam is Dolf,ik kom uit Rijswijk en ben 58 jaar. Eindelijk heb ik me dan 2 weken geleden op deze hobby gestort,waar ik me een jaar op heb voorbereid door me in te lezen in de grondbeginselen en tevens voor welke detector te zullen gaan. Ik heb me levenlang gevist dus ik ben niet bang om het geduld in het zoeken te verliezen,sterker nog ik vind het geweldig en zie al veel raakvlakken met de visserij. Ik hoop een goede bijdrage te kunnen leveren aan jullie mooie forum en ik heb al gezien dat de bereidwilligheid van jullie kant volop aanwezig is om andere(nieuwe) forumleden van advies of hulp te voorzien. ik zal vanvond nog proberen om de resultaten van de eerste 2 weken waar ikzelf heel blij mee ben te plaatsen.
Groet Dolf
|
| 10 aug 2013, 21:40 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
 Re: Hier ben ik
Hoi Dolf, van harte welkom op ons forum, Leuk dat je ons gevonden hebt Veel plezier hier en succes met de hobby ! Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 10 aug 2013, 22:16 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28579 Woonplaats: Kerkrade
|
 en veel plezier toegewenst 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 10 aug 2013, 23:27 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Dolf. Laat je vondsten gerust eens zien. Succes met je nieuwe hobby.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 11 aug 2013, 06:53 |
|
 |
|
dolfio
Geregistreerd: 10 aug 2013, 21:04 Berichten: 1299 Woonplaats: Rijswijk
|
Bedankt!
dank allemaal voor het welkom, ik ben nog druk bezig met het bestuderen vande site, die best wel uitgebreid is en goed wordt bezocht. Ik zal nu wat scans plaatsen in het algemeen,weet alleen nog niet waar.
gr. Dolf
|
| 11 aug 2013, 14:37 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 11 aug 2013, 21:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
WELCOM EN EN DE MEESTE ZOEKERS ZIJN OF ZIJN HET NOG ZIJN VISSERS GEWEESTE ZO DAN WEET JE DAT OOK WEER VEEL SUCCES GR DE ED 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 aug 2013, 01:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|