|
|
Het is nu 22 apr 2026, 03:26
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
 Goedenmiddag
Tijdje geleden dat ik hier gepost heb, inmiddels drie weekjes Italie/Oostenrijk achter de rug, zaterdag avond teruggekomen en nu vandaag weer voor het eerst in meer dan een half jaar gezocht.. 9uur aangekomen, toen dacht mn detector gelijk weer grappig bezig te zijn en de schroef die de stok met schotel verbind knapte, Stok dus maar met schotel verbonden met een stengel graan, aldus innovatie op zijn hoogtepunt 6uur, 12 rotte munten, 3 rotte knopen, 8 rotte loodjes, welgewogen 1598 gram afval, een gespje, hondenpenningkje Gorinchem 1908 en een prachtig gewicht verder ben ik maar weer is vertrokken richting huisje Gewicht plaats ik nog ergens apart, hondenpenninkje misschien ook nog wel Was bijna dat euforie gevoel vergeten, dat gevoel bij een mooie piep, genieten dat Vanaf morgen nog welgeteld 20 dagen vakantie, min 3 zondagen, min 3 werkdagen, maakt nog 14 dagen zoeken, jullie kunnen een vondstenbombardement verwachten komende tijd 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 12 aug 2013, 15:50 |
|
 |
|
djdj
|
 Re: Goedenmiddag
nog 14 dagen zoeken veel plezier! Leuk gewichtje en H penning 
|
| 12 aug 2013, 15:55 |
|
 |
|
clemens
Geregistreerd: 15 aug 2010, 21:08 Berichten: 657 Woonplaats: Soest
|
ik gebruik mijn vakantie meestal om uit te rusten.
Succes met je zoektocht!!!
Laat maar komen die toppers
_________________ wroet in aarde met een Safari
|
| 12 aug 2013, 18:37 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11171 Woonplaats: Maastricht
|
Smits schreef: 6uur, 12 rotte munten, 3 rotte knopen, 8 rotte loodjes, welgewogen 1598 gram afval, een gespje, hondenpenningkje Gorinchem 1908 en een prachtig gewicht verder ben ik maar weer is vertrokken richting huisje Komt goed jong, als je elke dag een leuke vondst erbij hebt zitten, heb je na de vakantie iets om van te genieten in de vitrine. Goed bezig, laat maar komen die vondsten... Groeten, Cyril
|
| 12 aug 2013, 20:51 |
|
 |
|
Anoniem
|
Djdj, Clemens, Trash, Bedankt! Ik zie dit als uitrusten, niks mooiers dan in je eentje op een verlaten akker lopen te banjeren, plezier genoeg aanwezig, vondsten hoeven dan niet eens aanwezig zijn om te genieten, alhoewel dat wel de plezier-factor vergroot 
|
| 13 aug 2013, 09:47 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
mooi afgekeurd knopgewicht smits 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 13 aug 2013, 19:21 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Hey Smits, Das inderdaad een tijdje geleden, dat je wat geplaatst had Maar je ziet het blijft altijd borrelen ook kan je een tijdje niet als je gepakt bent door het zoekvirus kom je er nooit meer vanaf  Maar leuk gevonden kerel  ben benieuwd wat er nog komen gaat de komende dagen Succes in ieder geval groetjes, David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 13 aug 2013, 19:29 |
|
 |
|
ronald
|
Hee Smits, goed bezig Oh ja, volle batterij mee he... Groeten Ronald.
|
| 13 aug 2013, 20:47 |
|
 |
|
Anoniem
|
Hoop morgen het gewicht te plaatsen Pinkeltje,,, Lekker stil geweest hier dan David  Komt nog genoeg leuks, genoeg dagen en mooie locaties op op zn minst (misschien middeleeuws) zilver te vinden Heb hier nog 6 volle 9volts batterijen staan Ronald, het zal me niet weer gebeuren dat ik er pas de volgende morgen achter kom dat hij leeg is 
|
| 13 aug 2013, 21:24 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|