|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 12:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
punthoofd krijg je van het archeologische depot
| Auteur |
Bericht |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 punthoofd krijg je van het archeologische depot
Ik weet dat de verhoudingen beter kan en moet tussen detectoramateurs en archeologen. maar wat valt mij de laatste tijd veel op....... ik meld altijd de vondsten die gemeld moeten worden aan het oversticht depot hier in Deventer,wat onder leiding staat van archeoloog B.vermeulen. Soms zet ik er nog vragen bij, of als ik vragen heb stuur ik een aparte mail.
Maar sinds een jaar ofzo lijkt het wel of ik lucht ben. never nooit krijg je een reactie meer terug.vragen worden niet beantwoord. nog geen bedankje voor het melden van de vondsten.....
Nou oversticht deventer nog even en ik meld gewoon alles naar het archis. dan moeten jullie zelf maar gaan uitzoeken of er wat gevonden is hier in deventer....
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 18 aug 2013, 08:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: punthoofd krijg je van het archeologische depot
ja zo is dat het kan veel beter maar dat willen ze niet ik ben blij dat ik steets zo kan bellen dan komt hij wel kijken en dat zijn de echten 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 aug 2013, 10:44 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|