|
|
Het is nu 05 maart 2026, 06:02
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
marad
|
 Ook goedenavond
Hallo allemaal, graag stel ik ons (meneertje en mevrouwtje) even voor op deze site. Sinds 2 weken in bezit van een Garret ACE 250 en nu maar bliepen We hebben "al"3 kleine akkertjes gedaan en vinden vooral veel roestige voorwerpen waarvan we nog geen idee hebben wat het eigenlijk allemaal is De tijd zal het ons leren Oh ja...wij komen uit Zuid Nederland, Breda. Iedereen veel succes en hartelijke groet, Marad
_________________ wat niet is kan komen
|
| 23 sep 2013, 19:59 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28579 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Ook goedenavond
hoi @Marad ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegemoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  marad schreef: We hebben "al"3 kleine akkertjes gedaan en vinden vooral veel roestige voorwerpen waarvan we nog geen idee hebben wat het eigenlijk allemaal is De tijd zal het ons leren stel de discriminatie wat ophoog en jullie zullen wat minder kleinijzer pakken,is wel goed om te leren graven,maar naar een tijdje gaat 't vervelen zijn er vragen ? stel ze gerust,want domme vragen bestaan niet!!! Wens 'jullie' veel  succus en geluk met 't vinden van je droomvondsten mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 23 sep 2013, 21:19 |
|
 |
|
Davy4all
Geregistreerd: 10 aug 2012, 16:31 Berichten: 820 Woonplaats: Noordwijkerhout
|
Van harte welkom beide op dit forum, ik weet zeker dat je hier een hoop bruibare informatie gaat vinden! 
|
| 23 sep 2013, 23:10 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Welkom op het forum! Dat is leuk, ik woon in Ulvenhout, vlakbij Breda!!
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 23 sep 2013, 23:41 |
|
 |
|
marad
|
zeker leuk hier! We zijn nu lid van 2 fora, ook bij de Belgische detectorvrienden en al heel wat leuke en nuttige info gevonden, echt super!!! Partner is nu snel steradent tabletten halen, jullie raden vast wel waarom kunnen we wat lood laten bruisen bv de "haak" rechts boven op de foto waarvan we (ook)geen idee hebben wat het is... sorry voor de foto, maar valt nog onder het voorstellen (toch???) Zal vanaf nu hier geen foto meer plaatsen heur 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 24 sep 2013, 19:39 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum. Zoek ze, en haal ze boven.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 24 sep 2013, 20:22 |
|
 |
|
Vonhuppelrath
|
Hi Marad, Leuk kennis te maken vandaag op de akker bij Breda. Ik hoop dat je nog wat gevonden hebt. Jammer dat ik weer verder moest voor mijn werk, anders had ik vast even meegepiept!! Heel veel succes verder! Mazzel, V  H
|
| 07 okt 2013, 20:54 |
|
 |
|
davidoff71
Geregistreerd: 26 sep 2013, 19:34 Berichten: 144 Woonplaats: Nunspeet
|
S6 en welkom. Ik ben ook pas begonnen. 
_________________ XP Deus 28 cm NOKTA RS Pinpointer
|
| 11 okt 2013, 19:51 |
|
 |
|
marad
|
Vonhuppelrath schreef: Hi Marad, Leuk kennis te maken vandaag op de akker bij Breda. Ik hoop dat je nog wat gevonden hebt. Jammer dat ik weer verder moest voor mijn werk, anders had ik vast even meegepiept!! Heel veel succes verder! Mazzel, V  H jawel  stukje sieraad, hele gare muntjes, schroot, musketkogeltje 
|
| 11 okt 2013, 19:55 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|