|
|
Het is nu 04 maart 2026, 15:17
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dannyR
|
 misselijke piepers
Ben nu 3 maanden bezig als pieper en heb al het nodige geleerd wat de plekjes en collega piepers betreft maar vandaag ben ik wederom enorm teleurgesteld.
in deze maanden heb ik een ieder omarmt om lekker gezellie samen te piepen,daarmee geef ik ook m'n plekjes vrij daar ik geen egoïst ben.heb weken iemand meegenomen naar al m'n plekjes die ook leuk gevonden heb,nooit naar een plek van hem of een uitnodiging om elders waar hij van weet leuk te kunnen vinden, en tot hier niet eens een echt probleem daar ik geen mierenneuker ben.
Maar nu ben ik zwaar over de pis,omdat de persoon die ik vetrouw en die mij dagelijks zegt pas op wat je zegt en tegen wie,en juist die blijkt de grootste huigelaar van allen,
gisteren kreeg ik te horen dat hij naar den helder zou gaan om te zoeken en laat ik net even langs mijn favo plekje te rijden om te kijken hoe het er bij ligt,m'n eerste veldje waar je leuk kan vinden en wie tref ik daar als een dief in de nacht aan onder dit zeikweer, precies...die klojo
zal geen namen noemen maar de volgende keer krijgt ie een pak rammel op een afgrijselijke manier daar ik me niet in de zeik laat nemen door niemand.
ik heb respect voor een ieder en denk echt niet dat iets van mij is,maar langs me huis rijden of een tekstje van goh ga je ook of is het ok als ik daar even ga kijken had gekunt en was er geen enkel probleem,herhaal het is tenslotte niet van mij..
wou ik even delen want ik ben verknocht aan deze prachtige hobby maar word misselijk hoe meerdere in dit wereldje zich gedragen,volledig respectloos en als aasgieren om maar een muntje meer te pakken..
ik ben genezen van het uitnodigen en ga voortaan lekker alleen.
piepse all
|
| 13 okt 2013, 12:09 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Re: misselijke piepers
Ja dat komen we met zijn allen wel eens tegen. Ben dit in het verleden ook tegengekomen. Ik heb een stel prima zoekmakkers. Wij spreken tegen elkaar, en spreken af. Nooit gaat er een alleen, op andermans zoekplek. Goeie afspraken, maken goeie vrienden.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 13 okt 2013, 12:22 |
|
 |
|
marad
|
inderdaad, da's heel misselijk! Jammer hoor!
_________________ wat niet is kan komen
|
| 13 okt 2013, 12:28 |
|
 |
|
Sceatta61
Geregistreerd: 02 jan 2012, 12:40 Berichten: 149 Woonplaats: castricum
|
Ben het met je eens ,maar als je spreekt van mijn ,en je verteld het een ander dan is het al gouw jullie plekkie ,en neem van mij aan wat voor jou is bestemt vind je even goed wel ,en wat die andere zoeker betreft ,zijn of hun gedrag wordt van zelf gestraft ,dit is een les die we allemaal wel eens hebben mee gemaakt of nog gaan mee maken . Geniet gewoon van je mooie hobby ,en laat die lui ( heel diep ) in de strond zakken . 
|
| 13 okt 2013, 12:44 |
|
 |
|
bvs555
|
Herkenbaar ook bij ons.
bvs555
|
| 13 okt 2013, 12:54 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 13 okt 2013, 12:57 |
|
 |
|
clemens
Geregistreerd: 15 aug 2010, 21:08 Berichten: 657 Woonplaats: Soest
|
Oei,
Balen Danny, maar helaas lees je dit soort berichten vaker. Maar laat je niet kisten en je vuisten niet spreken, is het niet waard. Diegene is nu een goede zoekmaat armer en heeft nu alleen zichzelf ermee.
Tis helaas een weerspiegeling van de wereld:
Je hebt toffe peren en rotte appels. Koester de een, laat de ander maar verrotte.
_________________ wroet in aarde met een Safari
|
| 13 okt 2013, 14:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zorg dat je een eigen clubje met betrouwbare zoekmaten vind , en hou het daarbij heel belangrijk het is een raar wereldje \en het gaat bij hun er om om de heb zucht vriendschap tel niet ik ben blij dat ik niet zo ben elke zoeker maak t dat mee ik had vroeger ook zo vriend sprak je af voor de middag was hij er al de hele morgen leuke vrienden zijn dat de heb zucht heb ze te pakken ze worden er maar rijk mee veel succes dannyR
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 okt 2013, 14:52 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
Ja, je leert snel in dit wereldje , gewoon een vast groepje en je hebt nergens last meer van  . gr.joppie.
|
| 13 okt 2013, 15:21 |
|
 |
|
Achnaron
|
Tja Danny dat gebeurt helaas even heel hard #$# roepen een biertje nemen en dan weer volop genieten van je zoekuren. Daarom is het handig dat je een afspraak hebt met de eignaar of pachter van de grond kun je in deze situaties ze als nog op de vingers tikken en bedanken voor hun zoekvriendschap.
Grtz Ron
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 13 okt 2013, 15:23 |
|
 |
|
dannyR
|
ik bedank jullie voor de reacties,boosheid is alweer voorbij daar het simpelweg de moeite niet is,soms zit het mee en soms zit het tegen. heb ook toffe mensen ontmoet en uiteindelijk gaat het om wat leuks te vinden,dat kan alleen of in gezelschap. allen nog en fijne zondag en we nemen er nog maar een proost mannen 
|
| 13 okt 2013, 16:19 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ach ja Danny je komt het overal tegen. Wat ook zo'n fenomeen is dat je mensen op de hoogte stelt van waar wat vrij is, of je neemt ze mee. Maar andersom hoor je nooit wat, laat staan dat ze je meevragen. Tja, het hoort er bij en laat je plezier er niet door bederven. Gun een ander wat je jezelf ook gunt. groetjes Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 13 okt 2013, 16:30 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Ervaring en respect komt met de jaren. Ik heb de fout ook eens gemaakt. Tja als beginnende zoeker wil je gewoon graag wat vinden. Gelukkig leert men aldoende De meer ervaren zoekers die zoeken om het zoeken zullen deze fout niet maken. Althans dat hoop ik. Uiteindelijk is er land genoeg voor iedereen en zijn de leukste plekken de plekken die je zelf ontdekt. Lopp nu vaak dagen zonder resultaat maar het boeit me minder. Ik heb nog steeds de tijd van mijn leven Het claimen van akkers is trouwens een tweede hekelpunt. Onderlinge afspraakjes met boeten etc. dit is de nieuwe trend van hobbyverzuring.en zonder toestemming... We hebben er altijd weer mee te maken. Ik verwachr nog enkele.jaren lol en dan is de hobby over... Of beleid of verneukerij. 
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 13 okt 2013, 16:37 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
tja, dat hebben we hier limbo land ook. maak dat ook regelmatig mee. it zijn dan ook altijd de zelfde die geen stek hebben om te zoeken. dan maar bij andere zoekers op de plekken gaan \grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 13 okt 2013, 16:44 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Bahhh, snap je frustratie Danny!!
Ik heb het nog nooit meegemaakt, want zoek altijd alleen. Zou wel graag een keer met mensen willen zoeken, maar zou dan ook pissed off zijn als iemand alleen zoekt op een plek die jij 'als hulp' hebt gegeven, zonder het even te vragen. Is wel zo netjes.. Maarja, zulke dingen gebeuren!
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 13 okt 2013, 16:58 |
|
 |
|
Misfit
|
Welkom in de echte werkelijkheid  Herkenbaar voor velen, maar daarom niet minder misselijk... Zoals door anderen eerder gezegd, hou 't bij een klein cluppie bekenden, en geef niet teveel info af. 'T is jammer, maar 't schijnt helaas echt zo te moeten.
|
| 13 okt 2013, 18:00 |
|
 |
|
Hans1971
|
Het is soms net de grote mensen wereld. Zie het als een wijze les, deze fout maak je niet meer. Je komt vanzelf wel een leuke zoekmaat tegen. Je niet laten kisten door zoiets maar gewoon weer lekker gaan zoeken. Jij komt er wel 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 13 okt 2013, 19:22 |
|
 |
|
Hoth
|
Helaas geen onbekend verhaal. De hobby is geweldig, maar er zijn een hoop egoïsten onder ons, die alleen maar 1 belang hebben: eigenbelang. Laat je er niet door van de wijs brengen, en ga lekker piepen Gr, Pat
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 13 okt 2013, 19:36 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Tja Danny dat benne geen streken  maar je gulheid siert je maar zoals je zelf aan aangaf is dat je hier een wijze les geleerd hebt Scheve lui hou je altijd . Ik zelf zeg altijd zo ( hoef niet van ze te vreten ) met naam en toe naam zodat de rest gewaarschuwd word , preventief zal ik maar zeggen  want voor je het weet ben je je goede naam kwijt bij de boer. gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 13 okt 2013, 19:46 |
|
 |
|
davidoff71
Geregistreerd: 26 sep 2013, 19:34 Berichten: 144 Woonplaats: Nunspeet
|
Als beginnende 'pieper' is dit wel jammer om te lezen. Wat maakt een muntje meer of minder nou uit.....lijkt mij toch ook mooi om in groepsverband spullen te zoeken. Ik neem dit verhaal maar mee in mijn zoektocht de komende periode. s6 verder. 
_________________ XP Deus 28 cm NOKTA RS Pinpointer
|
| 13 okt 2013, 20:25 |
|
 |
|
dannyR
|
neem het mee maar geef het maar het juiste gewicht david,zoals je kan opmaken uit de reacties hoort dit er blijkbaar bij. Ik ga lekker door met me hobby en zal wat selectiever zijn met wie ik in vertrouwen neem,zoals hans aangaf welcome to the real world  die van de grote mensen Er is niemand dood en voor mij hiermee is de zaak af,en zal de handjes zeker niet laten wapperen voor ziets als dit.. nogmaals bedankt all voor de reacties en lang leve de piepstok 
|
| 13 okt 2013, 20:40 |
|
 |
|
Vince100
Geregistreerd: 22 maart 2011, 12:04 Berichten: 311 Woonplaats: Betuwe
|
Helaas maar al te herkenbaar. Gewoon links laten liggen en je er niet te druk over maken. Vroeg of laat komen die gasten zichzelf wel tegen. Ik deel mn goede zoekstekken met niemand meer, mn vondsten daarintegen deel ik met iedereen; Bijna alles ligt openbaar in de regio waar ze gevonden zijn. 
_________________ Zoekt met de Rutus Alter 71 en Deeptech Vista Smart.
|
| 13 okt 2013, 20:48 |
|
 |
|
davidoff71
Geregistreerd: 26 sep 2013, 19:34 Berichten: 144 Woonplaats: Nunspeet
|
Ik heb genoeg levenservaring hoor Komt goed Groet Dave
_________________ XP Deus 28 cm NOKTA RS Pinpointer
|
| 13 okt 2013, 20:48 |
|
 |
|
dolfio
Geregistreerd: 10 aug 2013, 21:04 Berichten: 1299 Woonplaats: Rijswijk
|
 Hmmm, ben vrij nieuw in deze hobby,het gaat heel lekker, maar ook hier al een beetje herkenbaar. Laat het veld vallen en investeer je energie in een ander veld Die ga je op zeker weer vinden en misschien krijg je wel een smsje wat hij gevonden heeft  . 
|
| 13 okt 2013, 21:11 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|