|
|
Het is nu 04 maart 2026, 18:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Tsunami
|
 Wie zoekt zal vinden...
Hallo allemaal, mijn man en ik zijn al jaren verslaafde dingen zoekers. We werken met het blote oog als team. (Ooit tegelijk met iemand met de detector begonnen op een akker aan de IJssel We hadden zelf een detector, maar ontdekten met het blote oog gemakkelijk twee handen vol met kraaltjes, een toevallig muntje en andere dingen te vinden. Terwijl de detectorman twee muntjes en wat schroefjes had. Gek genoeg was hem nooit de kraaltjes, benen knopen of andere dingen opgevallen.) Waar we ook komen vinden we altijd wel wat. We hebben een breed interesse veld, dus alles is welkom. alleen hebben we nu een kast vol met dingen waar we wel de vindplaats van weten, maar niet wat het is. Wij hopen op deze site antwoorden te vinden. Helaas ben ik een klunsje met foto's plaatsen op sites. Maar wel via de mail. Dus als iemand wil helpen met uitzoeken wat het is, zal ik graag een foto per mail opsturen. Ik vind het erg leuk deze site ontdekt te hebben en wens iedereen veel succes met zoeken naar wat je hart verlangt. Tsunami.
_________________ Wie zoekt zal vinden.
|
| 15 okt 2013, 13:21 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28578 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Wie zoekt zal vinden...
hoi @ Tsunami,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, probeer het hier eens mee viewtopic.php?f=187&t=42148 ,lukt het dan nog niet kan naar een andere weg gezocht worden. verder wensen jullue veel plezier en mooie oogvondsten toe dus succes eermee  en lekker in de vrije natuur met vriendelijke groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 15 okt 2013, 13:35 |
|
 |
|
Tsunami
|
Hoi Chris, het is altijd leuk een fellow speurder te ontmoeten, zoals ik al merk ben je van een detector man, was jij de geluksvogel die een paar jaar geleden die Keltische zeldzame munt vond? Nu weet ik dat dit geen munten zijn, maar mijn man en ik vonden op dezelfde weg als die kogels/knikkers, een paar ronde voorwerpjes waarvan twee een soort Keltisch kruis in het midden hadden. Het is van zwart steen en ongeveer 2 centimeter in doorsnede. Heb jij een idee?
|
| 15 okt 2013, 13:43 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28578 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Tsunami,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Heb al zoveel mogen vinden  en deze ring is veel zeldzamer dan gouden Kelt  het mooist wat ik tot nu tot mocht vinden Wat betreft je gevonden (oogvondst) steen ,het is makkelijker als je een foto ko bijvoegen,anders gaan we raden mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 15 okt 2013, 13:49 |
|
 |
|
Herman Bos
|
Beste Tsunami, Welkom, Kijk even hier voor het plaatsen en voor het maken van de juiste grote en kleur van je foto.Betere foto's is makkelijker determineren. Groet Herman viewtopic.php?f=187&t=42148
_________________ Zoek met een Deus en een minelab Remember the best DISCRIMINATION is your digger!
|
| 15 okt 2013, 14:04 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Van harte welkom! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 15 okt 2013, 15:02 |
|
 |
|
Tsunami
|
Hoi allemaal, dank jullie wel voor jullie welkom. Die ring Chris, die is de absolute topper. Ik wed dat je wel even je hart stil voelde staan. Is het een Keltische of uit de vroeg middeleeuwse tijd? Ligt hij nu in een museum of mocht je hem houden? Past ie je?
|
| 15 okt 2013, 15:43 |
|
 |
|
dolfio
Geregistreerd: 10 aug 2013, 21:04 Berichten: 1299 Woonplaats: Rijswijk
|
 Tsjonge jonge jonge Chris,ik kende deze vondst tot nu toe niet. Moet zeggen,dat ik hier even stil van word  . En Tsunami,welkom 
|
| 15 okt 2013, 16:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dolfio schreef: :ppp  Tsjonge jonge jonge Chris,ik kende deze vondst tot nu toe niet. Moet zeggen,dat ik hier even stil van word  . En Tsunami,welkom  hij staat er veel op hoor tip ga is gewoon neusen o0p het vorum kun je dat niet leer ik je het wel 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 okt 2013, 17:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 welcom Tsunami Gek genoeg was hem nooit de kraaltjes, benen knopen of andere dingen opgevallen.) klopt hij was blind
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 okt 2013, 17:31 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Hartelijk welkom Tsunami op dit leuke forum Gr, David
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 15 okt 2013, 17:36 |
|
 |
|
Tsunami
|
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie vriendelijke welkom. Youri voor de geweldige hulp voor het plaatsen van de foto's, En iedereen voor de antwoorden op mijn vragen. en de Ed, inderdaad, hij was blind voor de kraaltjes en knopen omdat hij op iets anders gefixeerd was wij lopen altijd op straat, maar als er hondendrollen of kots ligt, negeren we dat. zien het niet eens, net als bedelaars of mensen met een daklozenkrant. dat is zelfbescherming van onze geest. Ditzelfde mechanisme werkt met zoeken. Je zoekt naar ronde bronzen groene of glanzende voorwerpen. Alles wat afwijkt bestaat niet voor je ogen. Tot door een of ander iets de klik valt en het je wel opvalt. Tot het je wel opvalt hoe wanhopig en verkleumt de hongerige bedelaar is of de tragische dakloze die verplicht kranten moet slijten aan ongeïnteresseerde egoïstische voorbijgangers. binnenkort wordt het Kerstmis, laten we nu al deze warme vriendelijkheid schenken aan wie het nodig heeft. 
|
| 16 okt 2013, 13:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|