Logo
Het is nu 04 jun 2026, 00:21

Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
 Besluit genomen: XP Goldmaxx power 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Besluit genomen: XP Goldmaxx power
Hallo,

Ik heb er even over gedaan, maar ik ben eruit! :dwerg: Vandaag ga ik de Golmaxx power kopen!

Gezien de reacties, de machine waar je geen spijt van gaat krijgen.

In ieder geval, kan niet wachten om alle bezochte akkertjes opnieuw af te struinen"

Als iemander nog eentje heeft staan voor een mooie prijs, dan ben ik daar natuurlijk altijd voor in! :03

16 okt 2013, 10:17
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Besluit genomen: XP Goldmaxx power
Hi Kwansel ik zou i.p.v. de Goldmaxx Power "zeker" de Deus light nemen deze ligt in dezelfde prijsklasse maar heeft meer mogelijkheden is innovatiever,sneller, wireless en is te upgraden met nieuwe software(via remote control of via een bekende die zo'n remote control bezit), en mocht hij je bevallen met een remote control , ik weet zeker dat je met de Deus meer plezier zult hebben dan met de Goldmaxx Power, qua diepte bereik zullen ze ongeveer gelijk zijn maar als je hem zwaait zijn de verschillen zeker bemerkbaar(ik heb de Deus en heb de Goldmaxx Power gehad) :07
gr. Highlander

16 okt 2013, 10:36
Profiel

Antwoord met een citaat
Helemaal mee eens, ik heb ook de Goldmaxx Power gehad, nu heb ik de Deus wat mij veel beter bevalt, ik heb hem voor mijn zoontje gekocht, zelf zoek ik met de CTX 3030 maar ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook graag met de Deus loop.
Het gewicht is er 100% op vooruit gegaan, de instel mogelijkheden zijn spectaculair en de vondsten zijn fenomenaal. :07

16 okt 2013, 11:49
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
:oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo

powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :goezo:

16 okt 2013, 12:31
Profiel

Antwoord met een citaat
Mwa meningen verschillen natuurlijk.Ik zoek ook al jaren met de power en ben er zeer zeer tevreden over.Ik heb atrose in mijn elleboog en mede door het weinige gewicht heb ik hem toen gekocht.Materiaal van de power is ook zeer goed te noemen.En hij doet al helemaal niet onder voor de meeste detectors.Heb ook al vaker de deus in de handen gehad,maar ik weet zeker dat de power een veel betere ballans heeft,dus voelt hij lichter aan.De deus heeft een zwaardere schotel en daarom voelt het alsof de schotel de detector naar onder trekt. ik zou me die paar honderd euro besparen,maar dat is natuurlijk weer mijn mening.

Bacchus. :sd

16 okt 2013, 17:33
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
Bacchus schreef:
Mwa meningen verschillen natuurlijk.Ik zoek ook al jaren met de power en ben er zeer zeer tevreden over.Ik heb atrose in mijn elleboog en mede door het weinige gewicht heb ik hem toen gekocht.Materiaal van de power is ook zeer goed te noemen.En hij doet al helemaal niet onder voor de meeste detectors.Heb ook al vaker de deus in de handen gehad,maar ik weet zeker dat de power een veel betere ballans heeft,dus voelt hij lichter aan.De deus heeft een zwaardere schotel en daarom voelt het alsof de schotel de detector naar onder trekt. ik zou me die paar honderd euro besparen,maar dat is natuurlijk weer mijn mening.

jou mening tel ook :oooo

16 okt 2013, 17:35
Profiel

Antwoord met een citaat
@Bacchus, ik persoonlijk vind de Deus lichter voelen dan de GMP :04 :07 , een nadeel en een kriem bij de GMP vind ik het batterijen verwisselen je raakt zeer snel de bevestigings knopjes kwijt, de Deus heeft het GMP programma er al in staan samen met enkele andere programma's , je kunt zelfs via de koptelefoon je instellingen veranderen, dus al met al heb je in mijn ogen meer waar voor jou geld, de prijs van beide detectoren ligt ongeveer gelijk en last but not least is de inruilwaarde ik denk zelfs dat de GMP er naar verloop van tijd eruit gaat omdat de Deus alles en meer heeft dan de GMP, maar goed ieder zijn ding
Gr Highlander

16 okt 2013, 19:41
Profiel

Antwoord met een citaat
Hoi hichlaner,

Ik weet echt wel wat lichter aanvoelt.De deus is op papier inderdaad een stukje lichter.Maar lichter betekent niet dat hij ook lichter aanvoelt.Het licht echt gewoon eraan dat de deus de techniek in de schotel heeft en daardoor is de schotel veel zwaarder dan de gmp.als je al 15 jaar atrose in je elleboog hebt dan merk je het verschil nog wel beter denk ik.Met die batterijen vervangen heb ik nog nooit problemen gehad,is een kwestie van goed opletten dat die handige draaischroefjes van de batterijenhouder niet kwijtgeraken.Meerdere mensen die ik kan zoeken op de goldmaxpower stand.En over de prijs.tja als je een verschil van dik 400 euro ongeveer hetzelfde vind?Maargoed ik geef mijn eerlijke mening zoals jij dat ook doet.Kwansel moet natuurlijk zelf bepalen welke hij nu koopt.
succes ermee ,wat het ook word. :07

Laatst bijgewerkt door bacchus op 16 okt 2013, 20:08, in totaal 1 keer bewerkt

16 okt 2013, 20:05
Profiel

Antwoord met een citaat
gewoon een minelab kopen en niet knoeien :07

Just joking. Succes met je aankoop! Als het er ligt dan vind je het wel. :lol:

16 okt 2013, 20:07
Profiel
Moderator

Antwoord met een citaat
maar niet iedereen heeft minelab centen
de power is een topdetector maar je moet hem niet als heupzoeker gebruiken krijg je op den duur problemen
gr marin

ik verzamel fibula s
heb je er niks mee denk aan mij
ruilen kan ook

16 okt 2013, 20:44
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
De tip van Highlander kan ik onderstrepen, omdat de Deus Light een Goldmaxx Power is en tegelijk een Déus.
De restwaarde van de Déus is ook nog eens hoger, dus je hebt minder " kapitaal vernietiging ".

Vraag eens of Wilhelm Bos, onze forumsponsor, je een goede aanbieding kan doen, je zult er geen spijt van krijgen.

Succes!

16 okt 2013, 20:59
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
Highlander schreef:
@Bacchus, ik persoonlijk vind de Deus lichter voelen dan de GMP :04 :07 , een nadeel en een kriem bij de GMP vind ik het batterijen verwisselen je raakt zeer snel de bevestigings knopjes kwijt, de Deus heeft het GMP programma er al in staan samen met enkele andere programma's , je kunt zelfs via de koptelefoon je instellingen veranderen, dus al met al heb je in mijn ogen meer waar voor jou geld, de prijs van beide detectoren ligt ongeveer gelijk en last but not least is de inruilwaarde ik denk zelfs dat de GMP er naar verloop van tijd eruit gaat omdat de Deus alles en meer heeft dan de GMP, maar goed ieder zijn ding
Gr Highlander

hu hu batterijen verwisselen

zijn jullie wel goed bij je hooft

nog maar 2 keer batterijen verwisselen

gewoon goed oplaatbaren batterijen draat er aaan nacht je opladen 2 dagen weer zoeken

doen wij al jaren ik han en alphen

16 okt 2013, 21:26
Profiel

Antwoord met een citaat
@Bacchus de GMP kost 925 euro, de XP Deus light maar 895 euro dus goedkoper, jij bedoelt de Deus met remote control ik praat over de light die in dezelfde prijsklasse ligt als de GMP sterker nog die goedkoper is
Gr highlander

16 okt 2013, 21:47
Profiel

Antwoord met een citaat
Marin,

Hoezo problemen bij gebruik als heupzoeker?
Overweeg goldmaxx te kopen en evt als heupzoeker te gebruiken

Groet
Gert

15 nov 2013, 11:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ]