|
|
Het is nu 23 apr 2026, 00:27
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
de buit is weer binnen met m'n eerste vergulde sleuteltje
| Auteur |
Bericht |
|
dannyR
|
 de buit is weer binnen met m'n eerste vergulde sleuteltje
vandaag weer op een nieuw veldje, leek weinig maar er kwam van alles naar boven, toch nog een leuke dag gehad met het vergulde horlogesleuteltje,wat knopen (een zilver) musketkogels,gespje en angel,loodjes (staan niet op de foto) flink wat munten en een rekenpenning (staat het alfabet op) en een klein zilver bewerkt plaatje. ben wel even zoet met het schoonmaken fijn weekend all en pieperdepiep 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 19 okt 2013, 16:57 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
 Re: de buit is weer binnen met m'n eerste vergulde sleuteltje
Zo Danny, je weet de goede veldjes wel te vinden! Deze gaat nog wel meer leuke dingen opleveren! Die rekenpenning is zo te horen een zg. Schoolpenning, ene kant alfabet en andere kant rekenmeester aan tafel? Groet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 19 okt 2013, 17:18 |
|
 |
|
dannyR
|
haai gert, ja dat denk ik ook,maar mag van de boer op zondag niet piepen dus ga maandag weer en klopt wat betreft de rekenpenning,best grappig was me eerste  en veldjes zat hier,kwestie van zoeken en vragen ;) piep bijna elke dag en heb een keer nee gehoord,5/6 uur per dag en ben bijna nooit met lege handen thuis gekomen zonder veel te verkassen,alles in de buurt
|
| 19 okt 2013, 17:33 |
|
 |
|
clemens
Geregistreerd: 15 aug 2010, 21:08 Berichten: 657 Woonplaats: Soest
|
Wow Danny, flinke buit hoor! Dat is mij nog niet gelukt. Wie weet binnenkort Felie en leuk horlogesleuteltje.
_________________ wroet in aarde met een Safari
|
| 19 okt 2013, 18:59 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
Dat horlogesleuteltje is echt prachtig! Mooie vondsten hoor, een hoop moeten graven zo te zien 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 19 okt 2013, 20:31 |
|
 |
|
dannyR
|
lijkt veel maar in verhouding met wat ik gegraven heb is het niets.me heuptas zat vol met meuk en rotzooi,neem altijd alles mee en thuis pleur ik het weg. met deze nieuwe pieper die ik nog niet ken graaf ik op pijna elk signaal buiten ijzer..zo leer ik 'm goed kennen,dat sleuteltje bevoorbeeld met de aanbevolen instelling had ik waarschijnlijk niet gepakt,had een zwak signaal maar dacht effe kieke hoe dan ook zeer tevreden over de M6 Bedankt nog Wilhelm voor de wederom goede service 
|
| 19 okt 2013, 20:42 |
|
 |
|
Hans1971
|
Hij gaat lekker Danny 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 19 okt 2013, 21:36 |
|
 |
|
Achnaron
|
 Danny helemaal top weer 
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|