Logo
Het is nu 03 maart 2026, 20:28

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Granaat verhaal. 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Granaat verhaal.
Het is wel 2 weken geleden maar leuk verhaaltje.

Ik had zoiets kom schat we gaan er op uit. Dus vrouw en kinderen de mee de auto in oude kleren aan laarsjes aan de voeten en gaan met de banaan.
Eerst zijn op een akker geweest maar meer langs de rand dus vond het niet nodig de boer te vragen. Het was er een beetje drassig en de jongste kwam vast te zitten met zijn laars.
Wat doet ie. trek zijn voet uit de laars zet hem hem dan in de modder waar die ook met zun hele voet erin zakt. Trek de laars eruit en stop vervolgens de voet met modder en andere shit weer in de laars. :goezo: :goezo: :DOOD: :oooo :pol :Hellup: .

Kinderen!!!
maar dat viel allemaal nog mee.

Ik had twee koperen muntjes te pakken. ! Roermondse duit en iets anders wat ik tot heden nog niet heb kunnen herkennen als iets.
Ik zeg kom we gaan ff wat verder kijken. Dus ik rij wat rond en kom van het ene dorpje naar het andere. Hier was ik vroeger opgegroeid dus kon hier de weg. Nou naar onder gereden om te kijken of we wat meer landtekens konden vinden betreft een vermoeden wat ik heb van een bepaalde weg. Ik kom weer op een kruising van een stuk land en stop daar om me detector uit de auto te halen als er een of andere Rare vrouwtje als een snelheid duiveltje komt aanscheuren. Ze stapt uit en begint gelijk te raaskallen. Nee nee nee wil ik niet hebben zegt ze. Ik had rustig mevrouw u hart kan het nog begeven. Helaas was dat niet het geval. (sarcasme voor de zwaar gevoelige onder de lezers). Ze begon te praten over dat ze zelf een detector had gekcht voor haar en de kinderen en dat dit land van hun was als andere landerijen ook enz enz enz ik mocht er niet zoeken want het was van haar en ze wilde dit stuk land bewaren voor haar kinderen. Ik vond het zo spannend gaap dat ik deze keer zoiets had ik moet toch ff wat prikken en porren. Ik zeg "ziet u dat land daar. der staan allemaal spietjes op en ik weet nooit zeker of het ingezaaid is of niet." ( verdomme kan ik goed liegen). Ze hapte en zei "ja die is ingezaaid ( NOT dus )". oke oke eerste leugen is eruit. ik zeg welke land is dan nog meer van u. Ze wees er een paar aan en ze zei die kant op hebben we er nog meer !! :Censuur: . Na wat slap te lullen had ik er genoeg van dus ik maakte aanstalten om te weg te gaan zegt ze "ja daar kan je zoeken boeit me toch verder niet want is niet van mij." ( kort daarvoor was het wel van haar ) ik dacht okeeeee dan ezel ia ia ia. daar ben je ingetrapt....
Dus ik zeg tegen me vrouw kom schat we gaan wel verder. Ik ben toen naar een stuk land gereden van wie ik wist waar het van was en zei tegen me vouw ga jij maar ff zoeken dan doe ik met de kindertjes wat eten en drinken. Ze is aan het zoeken en ik geniet lekker van de dag.
Na ongeveer 30 min zie ik mevrouw naar ons zwaaien dus ik stuur me oudste zoon erheen om te vragen Wahs loos. Die komt terug rennen met "Papa breng de grote schep mama heeft wat gevonden".
Dus ik de STEEKschep :DOOD: :DOOD: :DOOD: uit de auto gehaald :Hellup: . om ff te assisteren. Nou loop naar me vrouwtje toe en ze zegt "ja tis een sterk signaal en het ligt erg diep". ( ben wat vergeten te zeggen. Op dit land heb ik een vermoeden op romeinse spullen. dan begrijpen jullie mijn enthousiasme dat ik toch ga scheppen met een steekschep). Dus ik begin te graven tot ik aan me schatje vraag ga eens met de detector kijken!
HET GELUID TOEN !!! SChierrllpphoogetoongeluidsignaalgranaar piep piep piep :DOOD: geluid kreeg ik wat minder enthousiasme. ( de kinderen en vrouw naar de auto verwezen) Dus begon ik ruimer te graven weg van het gevaar zal maar zeggen. Maar ik vond niks in eerste instantie. Dus ik zet de schep aan ( NOOIT DOEN, ik ook niet meer ) en steek die het gat in. KLINGGGG "verdomme.. zweet loopt lang me rug maar kan het nog vertellen" Daar lag ie dan. Een huge ( heel groot) stuk projectiel van ongeveer 1 meter wat ik dan kon zien. Ik naar me vrouw toe"jij mag NOOOOITT meer ZOEKEN " pfffff pfew :goezo: :10 . Wij de politie gebeld. Die kwamen kijken in hun zondaagse kleertje en belde direct de EOD. die vervolgen binnen 1 uur daar waren en de zaak hebben opgeblazen ter plekken.

Dat was me dan ook weer een dagje zoeken.
Langzaam smacht ik gewoon naar normale stekkie waar wat muntjes liggen want de laatste tijd kom ik allemaal van die spannende dingen tegen.

Nou ik hoop dat jullie het een leuk stukje verslag vinden. Ik wel heb nog genoten onder het schrijven. Alleen op de dag zelf was het wel wat anders hahahhahaha.

Groetjes Pascal

03 nov 2013, 23:48
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Granaat verhaal.
oi,

Hoop dat nooit te vinden, maar doe igg wel voorzichtiger met je schepje bij zo groot projectiel!!
Thanks voor je verhaal.

Groet,
Clemens

04 nov 2013, 10:33
Profiel

Antwoord met een citaat
Ha, spannend verhaal!

04 nov 2013, 14:34
Profiel

Antwoord met een citaat
al met al een vrij normale dag dus

:07

04 nov 2013, 14:50
Profiel

Antwoord met een citaat
Marco schreef:
al met al een vrij normale dag dus

:07

ik was net hetzelfde aan het denken :07 :07 :07 :07 :07 :07

04 nov 2013, 15:01
Profiel

Antwoord met een citaat
leuk verslag Pascal :goezo:

04 nov 2013, 18:25
Profiel

Antwoord met een citaat
het ging om het verhaal en fijn dat mensen er van hebben genoten.

bedankt voor al jullie reacties.

05 nov 2013, 20:33
Profiel

Antwoord met een citaat
Voortaan ook langs de randjes maar om toestemming vragen, dat is beter voor je karma. :07

05 nov 2013, 20:38
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]