|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 04:23
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Mike
|
 even kennis maken ...
Beste leden,
In het verleden heb ik al eerder wat spulletjes op het forum gezet maar heb me volgens mij nog nooit echt voorgesteld.
Mijn naam is Michel, 43 jaar en kom uit Bolsward (Friesland). Mijn detectorhobby is begonnen zo'n 25 jaar geleden na het vinden van een aantal met op het oog gevonden middeleeuwse muntjes. Hierna jaren lang elk weekend met mijn Pa op stap op en rond de terpen in het mooie Friesland. Toen de kinderen kwamen heb ik eigelijk 10 a 15 jaar lang bijna niet gezocht maar werd ik wel wekelijks op de hoogte gehouden van de vondsten van mijn vader. Tussendoor nog wel een mooie gouden Florijn gevonden, ook weer op het oog zonder detector, tijdens het snoekvissen. Hoe kan je het bedenken. Vorig jaar mijn vaders wens in vervulling gebracht…een week zoeken samen met mijn zwager in Engeland. Tsja, toen kwam het virus weer keihard binnen! Wat een machtige hobby!
Afgelopen jaar de Deus XP aangeschaft, want met mijn 'Bounty Hunter' van 20 jaar oud was ik toch wel een beetje een vreemde eend daar op de rally's in Engeland ;-). Dagelijks kijk ik even op dit prachtige forum wat er allemaal gevonden wordt. Heb zelf ook nog wel wat spulletjes wat ik niet precies weet wat het is. Dit zal ik binnenkort ook wel even plaatsen. Want wat een kennis zit hier onder deze groep forum leden!
Gr Michel.
|
| 14 nov 2013, 11:35 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
 Re: even kennis maken ...
Van harte welkom Michel! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 14 nov 2013, 12:03 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
Welkom op dit leuke en leerzaam forum Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 14 nov 2013, 12:22 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Michel 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 14 nov 2013, 14:14 |
|
 |
|
dannyR
|
welkom op het forum mike 
|
| 14 nov 2013, 15:18 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Mike.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 14 nov 2013, 15:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|