|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 05:50
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
guidomeeuw
|
 Even voorstellen
In mijn jonge jaren heb ik met een vriendenclub potscherven, tegels, dierenschedels, munten en ander oude bodemvondsten verzameld. Bij graafwerkzaamheden in Utrecht tipten wij elkaar om dan met de militaire pukkel en graafschop erop uit te trekken. In die tijd kon je nog ongehinderd graven bij bouwputten zoals op de Vredenburg en bij de spuikoker aan de Catharijnensingel. De meeste scherven en tegels heb ik later weggegeven of verkocht. De mooiste stukken onder het aardewerk heb ik bewaard, kannetjes, pijpenkoppen etc. Vogels kijken en fotograferen is mijn andere hobby. Maar ik blijf altijd alert als er gegraven of gebaggerd. Kan niet nalaten dan eens rond te neuzen. Ontdekte deze site en zal wat foto's plaatsen met vragen. Hartelijke groet Guido
|
| 14 nov 2013, 18:25 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
 Re: Even voorstellen
Van harte welkom Guido! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 14 nov 2013, 18:49 |
|
 |
|
Fozziel
Geregistreerd: 27 okt 2013, 02:22 Berichten: 1456 Woonplaats: Den Haag
|
 Guido. Veel plezier. gr.
_________________ But i still haven't found what i'm looking for
|
| 19 nov 2013, 12:25 |
|
 |
|
Angelo
Geregistreerd: 15 nov 2013, 23:18 Berichten: 1814 Woonplaats: S-Hertogenbosch
|
welkom op het forum meede zoeker  ik ben ook nieuw hier dus we moeten ons aan de beste kant laten zien 
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 19 nov 2013, 14:15 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|