|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:15
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
USB microscoop, iemand ervaring??
| Auteur |
Bericht |
|
marad
|
 USB microscoop, iemand ervaring??
Beste mensen, Zijn hier forumleden die ervaring hebben met een USB microscoop? via USB naar je PC, je kunt beeld direct op de PC opslaan. ( makkelijk voor muntjes  ) Ben erg benieuwd naar eventuele ervaringen hiermee. En tips om op te letten bij aanschaf evt, bv de plaats van LED lichtjes, die blijken ook op het beeldscherm te zien? Dank voor de reacties, Marad 
_________________ wat niet is kan komen
|
| 22 nov 2013, 21:14 |
|
 |
|
John W
|
 Re: USB microscoop, iemand ervaring??
zelf heb ik er ook 1, maar die vergroot te veel. 20x geloof ik. dat is net te veel. je kan beter een vergroting van 10x of minder hebben. en let op dat je er 1 neemt met een goede camera resolutie anders krijg je nooit scherpe foto's.
bij die van mij kan je lampjes onder het voorwerp en boven het voorwerp laten branden of allebij kan je instellen. maar heb geen last van spiegeling.
succes met je aankoop.
Groeten John
|
| 22 nov 2013, 21:29 |
|
 |
|
marad
|
Dank je John, bij die van jou kan de vergroting dus niet ingesteld? Op de PC kun je de foto wel verkleinen? of heb ik dat mis... Is het erg onbeleefd te vragen welke jij hebt? 
|
| 22 nov 2013, 21:32 |
|
 |
|
John W
|
Deze heb ik http://www.extravision.com.au/catalog/p ... ts_id=1785Alleen kwam die van mij bij de Aldi vandaan Je kan de vergroting wel instellen maar de kleinse vergroting is 20x bij dat ding. niet echt handig. deze kan ik je niet aanraden.
|
| 22 nov 2013, 21:39 |
|
 |
|
marad
|
 Dank John! Dan gaat deze ook ons deurtje voorbij Wordt nog een hele klus dan om een acceptabele te vinden, gelukkig hebben we internet!! Meer mensen hier met ervaring? oh ja, allen  morgen veel plezier op DE dag!
|
| 22 nov 2013, 21:42 |
|
 |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Ik werk voor een laboratorium groothandel. Wij voeren het merk Dino-Lite is echt een super goede USB microscoop en zeer gebruiksvriendelijke software. http://www.dino-lite.eu/index.php/nl/co ... 817-am2111Denk kan van 10 tot 70 x vergroten en 200 x vergoten Gr. Marcel
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 22 nov 2013, 21:47 |
|
 |
|
Marco
|
gebruik de zoekfunctie van het forum eens. topic is regelmatig besproken 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 24 nov 2013, 18:05 |
|
 |
|
marad
|
Marco schreef: gebruik de zoekfunctie van het forum eens. topic is regelmatig besproken  Marco, dank voor de tip  Zal dat gaan proberen!!!!
|
| 25 nov 2013, 09:31 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|