|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 ???RAAR??? beslag
een goede avond,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vond gisteren dit RAAR beslag op een gallo/romeins context en het is hartvormig het is van brons. afmeteingen:31/26mm,het bevestig (pinnentje) =21/11mm en er zit een gaat in waar het mee vast werdt gezet. bijzonderheden: het is een lelijk dinf en het ziet er niet uit grt coinhunter chris-kerkrade 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 apr 2008, 23:18 |
|
 |
|
aureum
|
 Re: ???RAAR??? beslag
hoi chris dit is een plat kist of deurbeslag..... 
|
| 28 apr 2008, 23:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ aureum,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, aureum schreef: dit is een plat kist of deurbeslag.....  wat denk je is het romeins die romeinse slotpennen hebben ook zo,n gaatje waar hij mee werdt vast gezet grt chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 28 apr 2008, 23:31 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
slotbeslag ? (weer verder naar boven  )
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 11 aug 2008, 19:41 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo C Chris
het is een kast of kist beslag,ik ga voor het laatste..het is nooit een onderdeel van een slot
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 11 aug 2008, 21:05 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Chris wat is er zo raar aan
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 aug 2008, 21:12 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ Bertoninus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bertoninus schreef: het is een kast of kist beslag,ik ga voor het laatste..het is nooit een onderdeel van een slot
zou het romeins zijn  ziet er wel romeins uit op de manier hoe het gemaakt is @ de ed,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, de ed schreef: Chris wat is er zo raar aan ik weet het niet ,ik vind het gewoon een raar ding,voor mijn gevoel dan grt chris 
|
| 13 aug 2008, 19:00 |
|
 |
|
aureum
|
deze maar nog eens naar boven...want we zijn er nog niet 100% uit wat het nu is.... mvg leon 
|
| 15 mei 2009, 12:31 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|