|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:08
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
Mijn ietwat andere Hobby, Cap Guns verzamelen.
| Auteur |
Bericht |
|
Highlander
|
 Mijn ietwat andere Hobby, Cap Guns verzamelen.
.....zoals velen van jullie verzamel ik ook nog andere "hebbedingetjes", o.a. knappertjes pistolen/revolvers of zogenaamde "Cap Guns", als kind speelde ik al veel met deze " kinder schietijzers" het is voor mij terug gaan in die tijd waar je nog normaal in de bossen kon spelen zonder dat een zogenaamde boswachter je weg stuurde, ...de tijd waarbij "cowboy en Indiaantje" spelen nog een belangrijke plaats in nam in mijn jeugdige leven.....de tijd waarbij de zomers eeuwig leken te duren, ....en er altijd eten op tafel stond als ik thuis kwam......tja.... Hierbij mijn laatste aanwinst een "Hubley RODEO Wild West Cowboy" Cap Gun uit 1960 met mooie amberkleurige handvaten uit 1960. gr.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Gr. Highlander
|
| 03 dec 2013, 13:33 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
 Re: Mijn ietwat andere Hobby, Cap Guns verzamelen.
Leuk man, ja die goeie ouwe tijd ik verlang er soms ook naar, gelukkig heb ik een zoon van 2,5, die me mijn jeugdjaren weer een beetje laten opbloeien als ik met hem speel Gr Paul
|
| 03 dec 2013, 14:09 |
|
 |
|
Highlander
|
|
| 03 dec 2013, 14:57 |
|
 |
|
Hans1971
|
Leuk om te verzamelen, er zijn volgens mij niet veel mensen die klappertjespistolen verzamelen.
Heb je ook een foto van je gehele verzameling?
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 03 dec 2013, 18:48 |
|
 |
|
Marco
|
buiten het verhaal van je verzameling pistooltjes zit er veel waarheid in het geen wat je nog meer schreef.... 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 03 dec 2013, 19:06 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja top man altijd leuk en er altijd eten op tafel stond als ik thuis kwam......tja.. .ja jammer dat je geen eten meer op tafel krijgt 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 dec 2013, 20:19 |
|
 |
|
Highlander
|
Dank jullie wel, ach Ed je kent het dus ook  , tja die Tijs hè Marco  , Hans zo gauw ik mijn nieuwe camera heb zal ik wat foto's plaatsen Gr
|
| 03 dec 2013, 21:43 |
|
 |
|
dannyR
|
heb dit gevonden wat van een speelgoed/klappertjespistool afkomt,mocht je het leuk vinden doe ik ze in een envelop,doe er niets mee dus no problem 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 dec 2013, 22:27 |
|
 |
|
Highlander
|
|
| 03 dec 2013, 22:29 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|