|
|
Het is nu 03 jun 2026, 20:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|
Geen leuke beslissing maar het is nodig
| Auteur |
Bericht |
|
john b
Geregistreerd: 03 aug 2009, 22:26 Berichten: 1268 Woonplaats: schalkwijk (houten)
|
 Geen leuke beslissing maar het is nodig
Ik ben al een tijd met mijn gezondheid bezig maar na de laatste paar keertjes toch proberen de akkers op te zijn geweest ben ik nu tot de conclusie gekomen dat ik deze hobby moet gaan opgeven de tijd dat ik zonder pijn kan lopen wordt zo kort dat het eigenlijk de moeite niet meer loont en hier is medisch niets meer aan te doen buiten nog meer medicijnen en om dat te doen daar wil ik nu nog niet aan beginnen want je neemt dan jezelf in de maling als ik het een uur volhoud dan heb ik dagen daarna nog last van mijn knieën en arm gewrichten dit lijkt mij niet de bedoeling van de hobby ik wil liever de tijd die ik redelijk pijnloos heb aan mijn kleinkinderen besteden en met hun nog af en toe ergens heen gaan ik kijk zo nu en dan nog wel op het forum gewoon omdat ik toch wil zien wat een mooie vondsten iedereen uit de grond weet te peuteren  iedereen het aller beste en groetjes van john
|
| 07 dec 2013, 17:30 |
|
 |
|
bvs555
|
 Re: Geen leuke beslissing maar het is nodig
Das vervelend om te lezen we begrijpen uiteraard je keuze heel veel sterkte gewenst .
€rik en bert
|
| 07 dec 2013, 17:35 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
jammer John, maar begrijpelijk. Dit moet jou als leifhebber zeer gedaan hebben.
Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd.
groetjes Cees
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 07 dec 2013, 17:38 |
|
 |
|
marad
|
Hoi John, aangrijpend bericht, vervelend voor je! Sterkte in elk geval, en blijf hier lekker meelezen 
_________________ wat niet is kan komen
|
| 07 dec 2013, 17:42 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi John ik weet het is niet gemakkelijk kerel,zelf heb ik die problemen ook, en ze worden steeds erger maar thuis achter de geraniums gaan zitten heeft ook geen zin  ik ga door  en zou jou hetzelfde aanraden al zit ik na een keer zoeken een week met de pijn te kijken kom op John,geef het eens een gooi,het lukt je wel mij is het ook gelukt Mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 07 dec 2013, 17:44 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
He John,
Da's zwaar klote!! Veel sterkte en geniet van je kleinkinderen.! Leven is meer dan een piepstok! Wij lopen en spitten wel voor je! Hoef jij alleen maar op forum te kijken.
Sterkte! Groet Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 07 dec 2013, 18:14 |
|
 |
|
Hoth
|
Respect!
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 07 dec 2013, 18:48 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28453 Woonplaats: Kerkrade
|
Beste John,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dat is 'n zeer naar bericht om lezen,laat staan om dit moment mee te maken!!!Iedereen zal op een gegeven moment moeten concluderen dat het over is,hoe moeilijk dat ook mag zijn,maar ik mag er niet aan denken nu,mijn wereld zou instorten,maar wat blijft er anders over. Maar ik weet zeker dat je een beroep moet doen op de tijd toen het wel ging en koester deze momenten en laat deze herinneringen in je geheugen vastbranden om ze nooit meer te vergeten. Geniet van de vrijheid die deze hobby en passie je heeft gebracht.Goed dat je 't nog blijft volgen via 'ons forum',leef je in en beleef het opnieuw als mee kunt genieten van de vondsten van 'onze leden' dit gevoel gaat never en nooit meer verloren. Wie weet krijg je opvolgers in de zin van je kinderen/kleinkinderen ? Dit zou een vette kick geven. Laten we hopen op een wonderpil in de toekomst die alle pijn kan laten verdwijnen als sneeuw voor de zon,als dat niet 't geval mag zijn,neem dan genoegen met de bovenstaande teks. Je hebt dit boek dicht geslagen en nu word 't tijd om andere boeken te openen waar je welicht 't vuur en passie in kunt vinden. Misschien kan ik een optie lichten voor de toekomst, "bodemvondstenwereld" is altijd in de weer om goede en bekwamen "moderators" te kunnen verwelkomen,dus wie weet wat de toekomst brengt en je zou verbonden blijven met je hobby/passie,alleen op 'n iets andere manier. Zo tenslotte,mogen 't leven je in de toekomst verder behouden en dat je van kommer en leed bespaard zult blijven en dat je verder gezond blijft,ook voor je naaste. Met vriendelijk groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 07 dec 2013, 18:49 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6807 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
Jou gezondheid gaat voor. Geniet met volle teugen van je kleinkinderen. Lees en geniet gerust verder op dit forum. Sterkte.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 07 dec 2013, 18:52 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
betreur dit te horen john je wist altijd mooie dingen uit de grond te peuteren ik wens je heel veel sterkte en laat af en toe wat van je horen gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 07 dec 2013, 18:55 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
Wat vervelend om dit te horen John, moet een moeilijke beslissing zijn.. Maar zoals al eerder gezegd, gezondheid gaat voor en voelt het niet goed, dan vooral niet doen. Hoe vervelend het ook is om je passie en hobby op te geven.
Ik wens je veel sterkte en blijf vooral lekker hier kijken naar de mooie vondsten die gedaan worden. Als ik eens niet kan zoeken, doet dat me erg goed om andermans vondsten te kunnen bewonderen!
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 07 dec 2013, 19:01 |
|
 |
|
sjoho
|
He John dat lijkt me echt heel erg als je niet meer kunt zoeken. Misschien lukt het als je goede afspraken met jezelf maakt over hoe lang je gaat zoeken? Of dat er iemand met je meegaat voor het graven? Ik zoek veel met mij zoon en al hebben we meer detectors, toch zoeken we dan vaak met alleen de deus. Die is lekker licht en we wisselen elkaar dan af. Wellicht kies je er voor om moderator te worden en kun je op een andere manier invulling geven aan deze hobby. Achja wat moet je ook met al die goede raad van anderen  , het is gewoon  dat je voor een dergelijke keuze komt te staan en daar wil ik je veel sterkte mee wensen!
|
| 07 dec 2013, 19:29 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
jeetje john dat is echt balen. das echt waardeloos dat je je hobby niet meer kan uitoefenen .
ik ken wel iemand die in een rolstoel zit hijzelf is ook slecht ter been en kan niet meer goed of lang lopen. maar deze man zoekt nog steeds , op het strand en grasveldjes en dergelijke als het maar een vaste ondergrond is.
mocht je ooit willen weten hoe hij dit doet, wil ik je graag helpen om met hem in contact te komen.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 07 dec 2013, 19:39 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
Wat een vervelend bericht John... Ja Sjoerd leuk als je zo met je zoon kunt zoeken. Misschien vinden je kleinkinderen het wel leuk John. Kun je met een van hen nog wel eens gaan? Erg naar voor je. Veel sterkte ermee. Groeten, Cyril
|
| 07 dec 2013, 20:21 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja ik miste je al ja dat is naar als je zo veel pijn door krijg hoop voor je dat je niet veel pijn meer krijg gr de ed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 dec 2013, 00:03 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey John,
Oh, dat is slecht nieuws!! Toch heb ik al vele eventuele opties hierboven gelezen.
Ik zou de hobby niet echt opgeven. Al ga je eenmaal per maand zoeken, en dan alleen maar op een akker waarvan je weet dat je er al leuke dingen hebt gevonden. En dan voor die ene keer een pilletje meer of minder, zou toch ook eigenlijk geen probleem moeten zijn? Roch? En inderdaad, of neem de kleinkinderen mee, en laat deze graven. Zeker dat ze t fantastisch zouden vinden.
Ik hoop dat je je bedenkt en niet meteen de hobby helemaal opgeeft.
T is wel super dat je op t forum blijft!!!
John, ik wens jou heel veel sterkte ermee, vele groeten, en ik hoop dat je toch nog af en toe van deze hobby zult genieten, en mogen uitvoeren,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 08 dec 2013, 09:45 |
|
 |
|
clemens
Geregistreerd: 15 aug 2010, 21:08 Berichten: 657 Woonplaats: Soest
|
Vervelende keuze John, maar snap het wel.
Ik wens je veel sterkte en geniet van de mooie dingen in het leven. Gelukkig zijn dit er genoeg.
Bedankt voor alle info in mijn zoektocht naar de Romeintjes. Mocht ik ooit nog wat vinden, dan laat ik het je horen.
Clemens.
_________________ wroet in aarde met een Safari
|
| 08 dec 2013, 15:37 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|