|
|
Het is nu 04 maart 2026, 14:00
|
Even voorstellen aan mijn meede zoeker s (;
| Auteur |
Bericht |
|
Angelo
Geregistreerd: 15 nov 2013, 23:18 Berichten: 1814 Woonplaats: S-Hertogenbosch
|
 Re: Even voorstellen aan mijn meede zoeker s (;
zoo zoo mijn foto s zijn geplaast  later komen er nog wel meer 
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 21 nov 2013, 18:11 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
 . gr.joppie.
|
| 21 nov 2013, 18:33 |
|
 |
|
speerpunt
|
WAUW Groetjes Rob
|
| 21 nov 2013, 23:55 |
|
 |
|
Angelo
|
dankje Rob 
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 21 nov 2013, 23:56 |
|
 |
|
Adbas
|
Ik heb deze gemist  Ik lees ,n hoop onzin maar ben benieuwd naar de foto,s mbt muntschat? Grt. Ad 
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 26 jan 2014, 02:03 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
DIE MUNTEN SCHAT STAAT ER AL OP HOOR WEL WAKKER BLIJVEN 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 26 jan 2014, 02:13 |
|
 |
|
Angelo
|
Adbas wat is onzin? dat ik voor het muzeum werk, later plaats ik al mijn opgravingen op dit forum,  mischien geloof je mijn dan,  hier het topic eerste en tweede munt schat, viewtopic.php?p=467124#p467124
|
| 26 jan 2014, 02:14 |
|
 |
|
Angelo
|
edwin zou ik hem nog moeten over plaatsen naar MUNTSCHATTEN van onze FORUMLEDEN? 
|
| 26 jan 2014, 02:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Angelo schreef: edwin zou ik hem nog moeten over plaatsen naar MUNTSCHATTEN van onze FORUMLEDEN?  JA DOE DAT MAAR LEUK TOCHT
|
| 26 jan 2014, 02:20 |
|
 |
|
Angelo
|
zou ik later doen edwin hoe veel foto s mag je daar onder mekaar plaatsen? 
|
| 26 jan 2014, 02:22 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Wat een komedie 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 26 jan 2014, 02:32 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
Laat je vergunning eens zien Angelo. Hier zie je de mijne. Ik mag niets houden ! Maar doe dit met hart en ziel.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 26 jan 2014, 09:35 |
|
 |
|
Angelo
|
ik heb een vergunning om te zoeken voor het muzeum,  ps alleen bij de opgravingen ik ben geen amateur Acheoloog, maar een professioneel zoeker met een metaaldetector,  ze vragen mijn soms gewoon om hulp, bij opgravingen om dat ik goed kan zoeken, is dat soms zoo raar? 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jan 2014, 22:15 |
|
 |
|
radiohead
|
Laat die vergunning dan toch gewoon even zien Angelo. En laat gelijk even weten voor welk museum je werkt, opgraving site info en het zou ook wel handig zijn om eens wat namen te kunnen checken van die archeologen. Grt 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 26 jan 2014, 22:30 |
|
 |
|
dannyR
|
laat die knaap toch eens met rust jongens,alles wel van wat wel en niet maar is aan een ieder het te geloven of niet... we zoeken allemaal en ieder pronkt wel eens too much,maar dit is van de zotte met vergunningen tonen enz,enz feit is dat ie daar op de foto staat op een site en dat heb ik nog niet en zal het nooit mee mogen maken, jij is jong en heeft nog een hele toekomst voor zich,laten wij die niet bederven door alles in twijfel te trekken.. slaapt er iemand hier meer of minder door? relax en een ieder z'n ding,kom toch op ieder z'n eigen toch,hen voor hen die het niet geloven ok dan geloof je het niet,simpel toch,ik geloof een hoop onzin wat hier word geblitst ook niet maar moet je daarom iemand aan het kruis nagelen ? we hebben allen dezelfde passie en een ieder vrij om dat te interpreteren op zijn manier wie is hier nou de knaap en wie de zogenaamde volwassenen 
|
| 26 jan 2014, 22:39 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
dannyR schreef: laat die knaap toch eens met rust jongens,alles wel van wat wel en niet maar is aan een ieder het te geloven of niet... we zoeken allemaal en ieder pronkt wel eens too much,maar dit is van de zotte met vergunningen tonen enz,enz feit is dat ie daar op de foto staat op een site en dat heb ik nog niet en zal het nooit mee mogen maken, jij is jong en heeft nog een hele toekomst voor zich,laten wij die niet bederven door alles in twijfel te trekken.. slaapt er iemand hier meer of minder door? relax en een ieder z'n ding,kom toch op ieder z'n eigen toch,hen voor hen die het niet geloven ok dan geloof je het niet,simpel toch,ik geloof een hoop onzin wat hier word geblitst ook niet maar moet je daarom iemand aan het kruis nagelen ? we hebben allen dezelfde passie en een ieder vrij om dat te interpreteren op zijn manier wie is hier nou de knaap en wie de zogenaamde volwassenen  Ik nagel hier niemand aan het kruis, en ben geen exorcist ook. Heb een pb gekregen van Angelo, en hem perfect uitgelegd waarom je de vergunningen moet hebben en behouden. Angelo, zal dit kunnen bevestigen. Er komt weldra een nieuwe wetgeving, en dan komt de aap uit de mouw. Dan gaan we zien, dat ik hier geen onzin zit uit te kramen (of het kind uithang). Voor mij einde citaat hierover. En als ik hiermee, iemand heb gekwetst. Sorry hé dan.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 26 jan 2014, 22:51 |
|
 |
|
radiohead
|
Het lijkt me vooral verstandig de zaak een klein beetje geloofwaardig te houden, Danny. Niet voor jou of mij als persoon, maar voor een compleet forum.
De meesten weten wel hoe die "archeologische" opgravingen uitgevoerd worden in het oosten. Het hele internet staat er vol mee. Wij kunnen er al eens smakelijk om lachen wat die knul hier probeert te verkopen. Maar het is wel zo dat de waarheid allicht héél anders is. Voordat we dit accepteren op het forum, vind ik dat het eerst flink tegen het licht gehouden mag worden. Want er gaat daar véél fout! En wij hebben wel een reputatie als forum te onderhouden.
Grt
Minelab Manticore
|
| 26 jan 2014, 22:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 26 jan 2014, 23:07 |
|
 |
|
Angelo
|
bedankt danny voor je steun,  Speyte met jou kan ik praten,  edwin jij lol broek  ps klopt in nederland is de wet veel strenger, ik heb wel een vergunning om te mogen zoeken voor de archeologische dienst, in duitsland oostrijk en hongarije, de leiding gevende archeoloog. is ook niet altijd aan wezig wel de opdrachtgever die zorgt dat alles goed verloopt, verder probeer ik vast in dienst te komen,  woord wel elke keer weer gevraagt om hulp bij opgravingen,  de verunning was geen probleem gelukig,  jammer genoeg komen er stees meer professioneel zoekers, 
|
| 26 jan 2014, 23:16 |
|
 |
|
dannyR
|
De Speyte schreef: dannyR schreef: laat die knaap toch eens met rust jongens,alles wel van wat wel en niet maar is aan een ieder het te geloven of niet... we zoeken allemaal en ieder pronkt wel eens too much,maar dit is van de zotte met vergunningen tonen enz,enz feit is dat ie daar op de foto staat op een site en dat heb ik nog niet en zal het nooit mee mogen maken, jij is jong en heeft nog een hele toekomst voor zich,laten wij die niet bederven door alles in twijfel te trekken.. slaapt er iemand hier meer of minder door? relax en een ieder z'n ding,kom toch op ieder z'n eigen toch,hen voor hen die het niet geloven ok dan geloof je het niet,simpel toch,ik geloof een hoop onzin wat hier word geblitst ook niet maar moet je daarom iemand aan het kruis nagelen ? we hebben allen dezelfde passie en een ieder vrij om dat te interpreteren op zijn manier wie is hier nou de knaap en wie de zogenaamde volwassenen  Ik nagel hier niemand aan het kruis, en ben geen exorcist ook. Heb een pb gekregen van Angelo, en hem perfect uitgelegd waarom je de vergunningen moet hebben en behouden. Angelo, zal dit kunnen bevestigen. Er komt weldra een nieuwe wetgeving, en dan komt de aap uit de mouw. Dan gaan we zien, dat ik hier geen onzin zit uit te kramen (of het kind uithang). Voor mij einde citaat hierover. En als ik hiermee, iemand heb gekwetst. Sorry hé dan. heb geen namen genoemd maar blijkbaar voel je je wel aangesproken.. einde verhaal
|
| 26 jan 2014, 23:30 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Ik weet totaal niets over de wetgeving e.d. wat betreft archeologische opgravingen, dus in die discussie ga ik me ook niet mengen. Wat ik wel weet is dat Angelo wel degelijk een paar mooie muntschatten heeft, heb deze zelf mogen aanschouwen 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 27 jan 2014, 00:48 |
|
 |
|
Angelo
|
Youri leuk dat je ook even langs komt,  we gaan snel weer een keer op pad of niet zoek maatje,  ps mischien is dit geloofwaardig opgravingen 2011 staan op het forum,  ik ga maar eens dat proberen te verkopen haha 
|
| 27 jan 2014, 02:24 |
|
 |
|
Crasius
|
Heey angelo, Welkom op het forum. Van de bergh is trouwens een hele oude naam. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hendrik_van_den_Bergh . hier probeer ik nu in de omgeving waar ik woon wat meer over te vinden. Och als ik meer weet dan hoor je het van me. Heel veel succes en nogmaals van harte welkom
|
| 29 jan 2014, 19:16 |
|
 |
|
Angelo
|
ja van den bergh is al een heel oude naam, deze gaat terug tot de 15e eeuw, mijn familie en ik zijn dit al lang aan het uit zoeken, maar onze stam boom is nog al groot, ik zou wel meer willen weten over mijn geschiedenis, het is alleen nog al lastig om te weten te komen wie echt familie van mijn geweest is, groetjes angelo van den bergh,
|
| 03 feb 2014, 13:40 |
|
|