Re: Duitse Einen Thaler 1785
Crasius schreef:
Van mij mag ie helemaal eraf.
Ik post hier een munt en het enige dat ik response krijg is dat de tekst niet klopt.
Er staat gewoon Einen Thaler op die munt en hij is van 1786. wat anders kan ik er niet van maken.
En het was inderdaad bedoeld als informatief.
Als je dan wat zegt gooi er wat uit waar mensen die dit bekijken wat aan hebben. Zoals geschiedenis, compliment =
( motivatie voor mij want vind bijna niks de laatste tijd. Wordt er verdorie grumpie van)
of andere feedback m.b.t. de genoemde munt
Als er iets niet klop stuur dan feedback via een privetje.

Deze sectie is denk ik meer bedoel om munten te laten zien en e.v.t. informatie over te geven

.
En chit chat heb je het praathuis sectie voor.
En ik zal hem dan opnieuw erop zetten. Ook ff kijken voor een betere foto.
Mvg Pascal ( de knoterpot )
Het enige dat ik vroeg
aan de moderator is dat de titel veranderd moet worden van 1 Thaler naar 1/24 Thaler.
Want die informatie heb je toch maar even gekregen. Ik weet niet of je dat beseft of gelezen hebt, maar daar heb je extra informatie gekregen omtrent je munt. Misschien kan je daar ook zelf verder mee zoeken= de helft van de pret.
Ik kende deze munt niet voordat ik hem hier zag, dus voor mij is dit leerzaam. En misschien voor anderen dan ook. Misschien kende je de munt zelf ook niet..
Dat je zelf in het begin een verkeerde datum erbij zet, dat kan iedereen overkomen en dat is inmiddels veranderd.
Posten die naderhand niet meer met een topic te maken hebben, kunnen later door een mod verwijderd worden indien gewenst.
Ik snap dat er niet teveel aan onzin in een rubriek moet staan, maar tot nog toe staan er als reactie in jouw post minder onzinnige dingen dan een menig ander.
Niet dat ik dat erg vind, want dat houdt het gezellig en leuk als iedereen zijn gedachten over een vondst kan laten gaan.
Maar zinvol is het niet, dat geef ik toe. En het is daardoor soms even zoeken totdat je alle informatie hebt gevonden in een topic.
Toch hebben de moderatoren en beheerders een keus gemaakt over hoe strak een topic moet zijn als het gaat om informatief en gezellig.
Natuurlijk is het aan jou de keus of je iets wilt laten verwijderen. dat is je goed recht, maar niet zo gaan lopen klagen op een ander omdat je zelf een rommeltje van je post hebt gemaakt.
Dit zijn mijn 1/24 cents aan gedachten hierover.
vr.gr.
Bart