|
|
Het is nu 03 jun 2026, 21:52
|
Vogel fibula.???? Replica
| Auteur |
Bericht |
|
Ceesou
ERELID
|
 Re: Vogel fibula.???? Replica
Bertoninus schreef: Hallo allemaal
ik kan er wel nog wat over zeggen, en dan houden we er echt over op
hoe heet dit Forum
mvg Bert Ik zeg niets meer amen. 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 03 feb 2014, 20:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Bertoninus schreef: Hallo allemaal
ik kan er wel nog wat over zeggen, en dan houden we er echt over op
hoe heet dit Forum
mvg Bert ik dacht bodemvonstewereld ik dacht dat hij hem gevonden had bert lees het meer is goed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 feb 2014, 21:05 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
Herman Bos schreef: Misschien een idee om een aparte hoek te maken van aangeschaft, gekregen of op een andere manier verworven item te plaatsen. Zo voorkom je de z.g vervuiling. Herman Dit is de enige juiste oplossing lijkt mij zoekers / verzamelaars zijn uiteraard welkom op BVW , maar fantasten ( zogenaamd gevonden) en Handelaren is de reden dat aangekochte munten en voorwerpen tot nog toe niet welkom waren op BVW. om de simpele reden dat na de moeite van de leden en moderators om tot een determinatie te komen , het de volgende dag te koop stond. dus een goedkope manier om een taxatie te verkrijgen voor de handelaar ,,,,,,,,,,, gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 03 feb 2014, 21:23 |
|
 |
|
Herman Bos
|
en in deze rubriek geen determinatie Herman
_________________ Zoek met een Deus en een minelab Remember the best DISCRIMINATION is your digger!
|
| 03 feb 2014, 21:31 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
Herman Bos schreef: en in deze rubriek geen determinatie Herman Ja, dat wilde ik net ook zetten. Gewoon aparte rubriek voor aangekochte (al dan niet aangekochte bodemvondsten) die je kunt laten zien aan anderen, zonder om determinaties te vragen. Dus echt gewoon puur om te laten zien en anderen te laten meegenieten van de voorwerpen. Zo heb je ook geen last van die mensen die even snel een 'taxatie' willen krijgen, maar alleen de mensen die het gewoon leuk vinden om wat mooie foto's te delen. Overigens begrijp ik wel dat dit een forum moet blijven voor bodemvondsten, daar ben ik het ook helemaal mee eens  Maar een apart hoekje hiervoor (met duidelijke regels!) moet wel kunnen denk ik. Wil hier ook best aan meehelpen.
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 03 feb 2014, 21:53 |
|
|