weer een oefendagje in de speeltuin met de nieuwe coinmaster
Mijn oude Whites Beachcomber (met zo'n enorm blauw handvat) onlangs vaarwel gezegd en een coinmaster aangeschaft.
Flink oefenen dus en tot mijn verbazing komt er echt veel meer mee boven.
Dag 1 (een uurtje): euromunten tot een bedrag van E 4,01 en wat klein spul.

Dag 2 (1,5 uur): rond het huis en in de paardenweide bij een collega. Ik kon geen wijs meer uit alle signalen waarvan veel diepe. Die diepte zegt natuurlijk niets, kan ook iets kleins aan de oppervlakte zijn, maar na veel (en diep) graven niet veel gevonden daar. Wel een recent knoopje in de tuin, verder nog een blikje en een stuk kogel.
Dag 3 (3 kwartier in de speeltuin): wat euromunten, franse frank uit 1977, wat klein spul en treklipjes en een hondenband met een penning van een rabies-enting. Oefenen is alles graven, dus ja... Durf die signalen zeker (nog) niet te laten liggen.

Sorry voor de slechte foto's, het is dan ook als overzicht bedoeld. Mocht iemand toch meer details willen, dan maak ik natuurlijk betere.
Zie ook mijn hulpvraag in algemeen of iemand het leuk vindt om me een keer wat tips wil geven m.b.t. de instellingen. Met veel signalen raken de md en ik echt de kluts kwijt en ik wil niet zomaar discen of de gevoeligheid te laag zetten.