|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:36
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|
hier hang ik ook wel eens rond
| Auteur |
Bericht |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1541 Woonplaats: West-Brabant
|
 hier hang ik ook wel eens rond
Als oud-paardenmeisje en inmiddels moeder van een paardenmeisje. Een ponywedstrijd Wel toevallig kunnen regelen dat ik op de akker mag van de buurman-agrarier, die naar zijn nichtje kwam kijken Helaas was er op die akker in WOII kennelijk een wapendepot, dus de kans is niet groot dat ik er ga zoeken.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 09 maart 2014, 22:02 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: hier hang ik ook wel eens rond
mooi het paard van sinterklaas
leuke foto
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 maart 2014, 22:04 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hoi, mooi en dan alles plaatsen. grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 09 maart 2014, 22:05 |
|
 |
|
Mara
|
Ik zoek juist naar tips om zo min mogelijk WOII spul te vinden dus als het goed is, valt er niets te plaatsen...
|
| 09 maart 2014, 22:15 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
Mara schreef: Ik zoek juist naar tips om zo min mogelijk WOII spul te vinden dus als het goed is, valt er niets te plaatsen... er zijn genoeg andere zoekplekjes in Brabant Mara waar geen oorlogsspul ligt,vraag het maar eens aan ons zeer gewaardeerde leden AdBas of Angelo grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 10 maart 2014, 01:12 |
|
 |
|
Angelo
Geregistreerd: 15 nov 2013, 23:18 Berichten: 1814 Woonplaats: S-Hertogenbosch
|
dat klopt chris er zijn genoeg plaatsen waar je niet stees bommen en granaten vind,  maar kogels kom je bijna overal wel tegen, 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 10 maart 2014, 02:40 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Ik woon ook in Brabant (omgeving Breda) en er zijn meer dan genoeg plekken te vinden waar geen gevaarlijk WOII spul ligt 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 10 maart 2014, 10:01 |
|
 |
|
Mara
|
Bedankt voor de tips, ben nog niet zo lang bezig en kom hier oorspronkelijk niet vandaan. Geen netwerk/kennissen en vind het daardoor best moeilijk om een goede stek te vinden, maar zo zijn jullie vast ook begonnen. En het is ook logisch dat het niet vanzelf gaat, dat is ook de uitdaging. En begrijpelijk ook dat mensen hun leukere stekken niet delen.
Heb wel contact met de plaatselijke heemkundekring en dan mag ik mee naar een leuke akker in de buurt.
De beste kans is stortgrond heb ik al begrepen.
|
| 10 maart 2014, 21:48 |
|
 |
|
Mara
|
Angelo schreef: dat klopt chris er zijn genoeg plaatsen waar je niet stees bommen en granaten vind,  maar kogels kom je bijna overal wel tegen,  Jij bent in elk geval goed voorbereid, is die helm een bodemvondst?
|
| 10 maart 2014, 21:49 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Mara schreef: Angelo schreef: dat klopt chris er zijn genoeg plaatsen waar je niet stees bommen en granaten vind,  maar kogels kom je bijna overal wel tegen,  Jij bent in elk geval goed voorbereid, is die helm een bodemvondst? Daar gaan we weer... Mara, wees niet bang voor wo2 spul, het ligt overal. Veruit het meeste ongevaarlijk. Vertrouw je het niet laat je het links liggen. Mischien mag je zoeken in de paardenbak? Groeten, Cyril
|
| 10 maart 2014, 22:27 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Leuke pony, lijkt op een Arabier Grt (hier is het ook hele dagen paard paard paard paard  )
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 10 maart 2014, 22:33 |
|
 |
|
Mara
|
Trash schreef: Mara schreef: Angelo schreef: dat klopt chris er zijn genoeg plaatsen waar je niet stees bommen en granaten vind,  maar kogels kom je bijna overal wel tegen,  Jij bent in elk geval goed voorbereid, is die helm een bodemvondst? Daar gaan we weer... Mischien mag je zoeken in de paardenbak? Groeten, Cyril  Volgens mij heb ik iets gemist, nou word ik echt nieuwsgierig naar die helm En ja heb wel eens rondgelopen met de md om te oefenen, vond vooral hoefnagels en een verloren speelgoedautootje, stukken hekwerk, 5 eurocent 
|
| 10 maart 2014, 22:45 |
|
 |
|
Mara
|
radiohead schreef: Leuke pony, lijkt op een Arabier Grt (hier is het ook hele dagen paard paard paard paard  ) Haha, je hebt er inmiddels verstand van, ontkom je niet aan met die onvermoeibare paardengrieten. Denk inderdaad dat er iets arabisch in zit, combi met Welsh, het is een manegepaardje. Heb zelf jaren gemend met mijn oude pony, kwart arabiertje. Helaas in 2009 ingeslapen op 29 jarige leeftijd en sinds een jaar dus weer terug op de manege.
|
| 10 maart 2014, 22:48 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Heb zelf ook gereden, tot m'n 20e ofzo.. Eigenlijk van jongs af aan opgegroeid tussen die dieren. Heb m'n vrouw tijdens het hooien leren kennen bij een vriend Nu rijden m'n dochters op onze paardjes. Vrouwlief springt regelmatig op de koets.. Ik ben zelf geëvolueerd tot tevreden toeschouwer, vooral tijdens deze mooie lente dagen!
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 10 maart 2014, 22:59 |
|
 |
|
Mara
|
Blijft mooi inderdaad, paarden, zeker op een koets met mooi weer, goede herinneringen aan. Heb alles weggedaan toen mijn paardje dood ging, maar wie weet...
|
| 10 maart 2014, 23:03 |
|
 |
|
Angelo
Geregistreerd: 15 nov 2013, 23:18 Berichten: 1814 Woonplaats: S-Hertogenbosch
|
ja Mara de Amerikaanse helm is een bodemvondst van een tijd terug,  kijk eens in het topic yes we can, viewtopic.php?f=550&t=55644 groetjes angelo, Mara schreef: Angelo schreef: dat klopt chris er zijn genoeg plaatsen waar je niet stees bommen en granaten vind,  maar kogels kom je bijna overal wel tegen,  Jij bent in elk geval goed voorbereid, is die helm een bodemvondst?
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 11 maart 2014, 00:48 |
|
 |
|
Mara
|
Dat is dan weer wel heel erg gaaf om te vinden inderdaad!
|
| 11 maart 2014, 13:35 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|