|
|
|
|
|
|
Het is nu 23 apr 2026, 11:18
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Helaas voorlopig mijn laatste keer op dit weiland
| Auteur |
Bericht |
|
slowstart
Geregistreerd: 21 dec 2013, 21:40 Berichten: 1414 Woonplaats: zoetermeer
|
 Helaas voorlopig mijn laatste keer op dit weiland
Zoals boven gezegd. Helaas kan ik voorlopig niet meer op dit veld terecht de schapen gaan er weer op dus jammer moet ik wachten. Maar goed ik had een goede dag gisteren, waar ik al eerder een 17 eeuwse passer had gevonden heb ik nu twee uurtjes gelopen. Een leuke opbrengst al zeg ik het zelf    Vanaf september/oktober mag ik er weer op zoeken waarschijnlijk Sven
|
| 17 maart 2014, 15:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Helaas voorlopig mijn laatste keer op dit weiland
ja de schapen zo te zien verliezen ze veel ik zeg altijd als er 1 schaap over de dam is naar het schapen hok gaat van het najaar vind je weer meer mooi gevonden tip je hoef niet te stoppen met zoeken zijn nog meer pleken
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 maart 2014, 18:13 |
|
 |
|
slowstart
Geregistreerd: 21 dec 2013, 21:40 Berichten: 1414 Woonplaats: zoetermeer
|
Haha nee stoppen daar denk ik niet aan. Maar ik baal er wel een beetje van ik heb hier denk ik een lekker groot veld met een hoop potentie, nu moet ik weer verder zoeken toestemming enz.... je weet het wel. Maar dit zal ook wel bij het zoeken horen denk ik.
Sven
|
| 17 maart 2014, 20:00 |
|
 |
|
dannyR
|
nieuwe kansen nieuwe prijzen slow  dat veldje loopt niet weg en zodra je er weer op kan pak je weer mooi spul dat weet je al greetz 
|
| 17 maart 2014, 20:41 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|