|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Hulp nodig bij keuze tussen MD
| Auteur |
Bericht |
|
wAppie
|
 Hulp nodig bij keuze tussen MD
Hallo allemaal,
ik ben de laatste 3 dagen me suf aan het zoeken over test resultaten over de volgende 3 MD's
1 Teknetiks T2 SE/black edition 2 Golden Mask 4 pro 3 Nokta fors Gold
De Teknetiks heeft slechte reviews en goede, in Engeland wordt hij vaak geprezen maar ik vind ook slechte dingen erover in tests.
De Golden Mask komt goed uit de test bij metalldetektor , terwijl ik ook hoor dat de Golden Mask met de hand gemaakt word en dat niet elke Golden Mask 4 gelijk is aan de ander. :(
De Nokta Fors Gold zijn haast nog geen testresultaten van :(, je hebt de claim op internet van arena metaaldetectors te Nijmegen die zeggen dat hij zeer goed is en dat je hem gratis kan komen testen, helaas woon ik niet in de buurt plus de borg is 800 euro.
Wie kan mij een beetje verlichting/tips geven welke van de 3 de beste/veiligste keuze zou kunnen zijn?
Mvg
Appie
|
| 03 jun 2014, 12:54 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
 Re: Hulp nodig bij keuze tussen MD
Ik zou zoeken naar een optie 4, maar da's persoonlijk he.
Groeten
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 03 jun 2014, 13:29 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
Ik heb zelf een Golden mask 4, Doet zeker niet onder voor de topdetectors. Snelle reactie en heerlijk vel op klein spul. Maar ik weet niet hoe die andere twee zijn. Gr. Forbes 
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 03 jun 2014, 14:23 |
|
 |
|
Hoth
|
Highlander heeft een mooie Déus light te koop voor een goede prijs, ik zou daar zeker eens naar kijken. Voordeel: is gewild en waardevast, mocht je hem weer willen verkopen!
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 04 jun 2014, 14:34 |
|
 |
|
bennie
|
Ik zou ook voor wat veiliger optie kiezen en liever eenMinelab SE, E-track of Deus gaan of WHITES kan natuurlijk ook
|
| 04 jun 2014, 19:17 |
|
 |
|
edwin123
Geregistreerd: 26 apr 2014, 23:29 Berichten: 146 Woonplaats: Flakkee
|
T2 werd ik heel zenuwachtig van in all-metal mode (max diepgang) net zo zenuwachtig dan de T2. met ijzer disc liep hij prima, maar nauwelijks dieper dan mijn teknetics euro pro met DD spoel (335 euro). dus die upgrade was zinloos en zonde geld. \T2 deed het wel stuk beter op goud, en dat zeg ik niet omdat ik na 20 minuten met T2 een goude ring op de akker had. gelukkig weer voor ongeveer dezelfde prijs kunnen verkopen op marktplaats. viel mij tegen tov de euro pro van tek. maar ja, blijft persoonlijk he!  In Renswoude is nu een permanente metaaldetectortestbaan, iets huren/lenen en daar op 70 plekken uitproberen is natuurlijk een goede optie. link: http://www.devoskuilen.nl/
_________________ zoekuren 104 * goud:2 * zilver:3 * guldens:6,44 * euro's: 32,50 * Minelab Quattro +Teknetics Euro pro met grote spoel* Whites TRX pinpointer.
|
| 05 jun 2014, 03:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|