|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 12:46
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
vliegendeschotel
|
 Mededeling
Hallo allemaal, Ik wou even een kleine mededeling doen wat betreft mijzelf. Zoals jullie ( denk ik ) wel gemerkt hebben ben ik niet zo actief op het forum geweest ( met reageren lees wel het 1 en ander ) Ik heb een beetje woelige en drukke tijd achter de rug mijn moeder (80) heeft verschillende keren achter elkaar in het ziekenhuis gelegen voor haar hart dus dat was al aardig hectisch en dan ook nog tussen door mijn huis geschilderd en tuin gedaan daar was ik al mee begonnen toen het begon te rommelen. Ik dacht dat ik dit wel even mee moest delen en hoop snel weer te kunnen zoeken en mee te praten op dit forum.
vriendelijke groet,
David
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 05 jun 2014, 13:02 |
|
 |
|
Marco
|
 Re: Mededeling
 ik hoop voor je dat alles weer snel op de rails zit David succes en sterkte met alles gewenst groet 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 05 jun 2014, 13:08 |
|
 |
|
btns
|
Ook van mij: sterkte met alles.
|
| 05 jun 2014, 13:51 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
David, bedankt dat je het met 'ons' wilt delen Veel beterschap en sterke gewenst en dat het weer draagbaar wordt voor haar en naaste familie Neem niet te veel op de vork, zonder dat je weet heb je een burn - out of depressie te pakken, ik kan er wel over meepraten groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 05 jun 2014, 15:50 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Veel sterkte gewenst 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 05 jun 2014, 16:08 |
|
 |
|
Henri
|
sterkte toegewenst David!
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 05 jun 2014, 17:24 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
Sterkte David. En wens je ma, beterschap.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 05 jun 2014, 19:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|