|
|
Het is nu 04 maart 2026, 11:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
Nieuw op het forum, haaientandenverzamelaar uit België
| Auteur |
Bericht |
|
Alopias
|
 Nieuw op het forum, haaientandenverzamelaar uit België
dag iedereen! Mijn naam is Aaron en zoals jullie wel zien, ben ik sinds vandaag lid van het forum. Ik ben geïnteresseerd in vele zaken, maar de passie ligt toch bij de fossiele haaientanden. deze verzamel ik nu al enkele jaren. Ik zoek ze voornamelijk zelf in Antwerpen. Ik maak regelmatig ruilingen met mensen in mijn omgeving, maar soms ook met mensen uit Amerika. Mijn collectie bestaat dus vooral uit zelf gevonden tanden, geruilde tanden en hier en daar een gekocht exemplaar. Ik ben vooral een fan van de zeldzamere species :). In de bijlage staan er wat foto's van mijn collectie (als alles goed gegaan is tenminste, moet nog een beetje mijn weg vinden op dit forum). De eerste foto toont enkele grotere tanden uit het Antwerpse. De tweede foto tanden van verschillende Belgische locaties. De derde foto zijn geruilde en gekochte exemplaren van elders in de wereld. groeten Aaron
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 04 jul 2014, 20:30 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Re: Nieuw op het forum, haaientandenverzamelaar uit België
 op het forum Aaron. Heb al eens gaan zoeken in Kallo, aan de kaaimuren ? Er zijn er hier nog op het forum die deze gaan zoeken. Een mooie collectie. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 04 jul 2014, 21:22 |
|
 |
|
Alopias
|
bedankt! Neen in Kallo heb ik nog niet gezocht. Ik zie nu wel dat de kwaliteit van de foto's slecht geworden is door deze aan te passen.
|
| 04 jul 2014, 21:24 |
|
 |
|
Alopias
|
De foto wordt wel weergegeven, maar is onscherp door deze aan te passen. Kan iemand mij hier een beetje mee helpen a.u.b.? :)
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 04 jul 2014, 21:32 |
|
 |
|
Alopias
|
|
| 04 jul 2014, 21:40 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Welkom op het forum!  Ik heb zelf ook een aantal keer (in NL en Frankrijk) naar haaientanden gezocht, erg leuk om te doen maar weet er zelf weinig vanaf. Zal eens kijken of ik een keer een foto kan maken Prachtige collectie overigens! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 05 jul 2014, 12:42 |
|
 |
|
Achnaron
|
 hier en wat een  verzameling
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 05 jul 2014, 13:07 |
|
 |
|
Hans1971
|
Mooie verzameling Aaron. Ik heb het nu een keer gedaan op het strand van Kaloot. dat was erg leuk. Haaientanden zijn leuk om te vinden. En welkom trouwens 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 05 jul 2014, 13:20 |
|
 |
|
Alopias
|
iedereen bedankt voor het warme welkom! @Youri, doe maar gerust! Wellicht kan ik wel een naam geven aan uw tandjes. Ben nu ook bezig met het opzetten van een website, met daarop wat info en soortenlijsten (uiteraard met foto's) van verschillende Belgische en Nederlandse locaties. Duurt wel nog even :).
groeten Aaron
|
| 05 jul 2014, 15:03 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Alopias schreef: iedereen bedankt voor het warme welkom! @Youri, doe maar gerust! Wellicht kan ik wel een naam geven aan uw tandjes. Ben nu ook bezig met het opzetten van een website, met daarop wat info en soortenlijsten (uiteraard met foto's) van verschillende Belgische en Nederlandse locaties. Duurt wel nog even :).
groeten Aaron Top, zal binnenkort wel een topic openen! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 06 jul 2014, 12:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom mooi dat er weer een tandenzoeker er bij komt je kan wel is op dit forum met een bek vol tanden staan 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 06 jul 2014, 13:29 |
|
 |
|
Hans1971
|
Zo is dat Ed, ben vandaag nog even wezen zoeken naar tandjes. Had er weer 35 gevonden 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 06 jul 2014, 18:57 |
|
 |
|
Davy4all
Geregistreerd: 10 aug 2012, 16:31 Berichten: 820 Woonplaats: Noordwijkerhout
|
Lekker bezig Hans, de kids mee dit keer?
|
| 06 jul 2014, 19:22 |
|
 |
|
Hans1971
|
Davy4all schreef: Lekker bezig Hans, de kids mee dit keer? Yep, mijn zoon is mee geweest dit keer. Leuk avontuur weer. Hij heeft maar 1 tand echt zelf gevonden. Maar dat was ook gelijk de mooiste ook Bij de rest heb ik grote cirkels om de tand gemaakt en dan maar zoeken. 
|
| 06 jul 2014, 19:54 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: Zo is dat Ed, ben vandaag nog even wezen zoeken naar tandjes. Had er weer 35 gevonden  ok 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 06 jul 2014, 19:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|