|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:29
|
COINHUNTER CHRIS STELDT ZICH VOOR
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 COINHUNTER CHRIS STELDT ZICH VOOR
hallo beste mensen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, mijn naam is Chris Trompetter en ben op 04-07 1962 geboren te Kerkrade ,waar ik zeer trots op ben uiteraard.Kerkrade is mijn stad en waar na mijn overlijden mijn as ook gestrooid gaat worden. ik ben vader van drie kinderen en ben getrouwd met Mariëlle waar ik twee kinderen mee heb Celine 12 jaar en Nigel 5 jaar ,mijn oudste zoon León 22 jaar die niet bij mij woont maar bij mijn ex. de familiestamboom ligt ergens bij Haarlem,daar kwam mijn opa vandaan,maar gedwongen om te verhuizen naar zuid-limburg waar werk in overvloed was in de mijnindustrie. zo nu over mezelf,ik ben een gewone eenvoudige jongen uit een gezin van 6 kinderen ,waarvan ik de voorlaatste ben.heb de lagere school doorlopen en daarna de lts deed(bouw) en timmerman wou worden,maar naar 3 jaar was ik het zat en ik begon als handlanger in bouw op 15 jarige leeftijd aan mijn eerste baan,ging wel tot mijn 16de nog twee dagen naar school.daarna ging het snel ,jaren bij een expeditie gewerkt en daarna nog 10 jaar ondergronds in een steenkool mijn in Duitsland gewerkt ,waar na die gesloten werdt een opleiding metselaar deed en daar 4 jaar actief was als metselaar,maar de grote afstanden naar de werkplekken besloten me om na ander werk om te kijken.na een interne opleiding als operator bij een amerikaans bedrijf hier in Kerkrade West waar ik nu woon.wat ik nu 9 jaar doe. zoals iederen weet is mijn grote passie zoeken en graven na het verleden D M V een metaal detector,eerst 15 jaar op militairia gezocht(WO II ) en sinds een jaartje of zeven op munten en hoodfzakelijk op Keltisch-romeins. deze hobby is voor mij zeer belangrijk,zeg maar het is een uitlaatklep voor mij,doordat te doen kan ik mijn hoofd leeg maken en de dagelijkse stress van me af zetten. verder kan ik ontzettend veel genieten van voetbal,de natuur en "ons" forum dat ik zo,n drie maanden geleden samen met Johan(boebba) in het leven hebben geroepen EN DANKSZIJ JULLIE EEN ENORM SUCCES IS GEWOREN zo dat was een korte flits van mijn leven tot nu toe grt chris :wink: ps en ik ben zeer trots op ons forum wat we met ons allen hebben opgebouwd ,,,dank hier voor
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 aug 2008, 15:44 |
|
 |
|
Michel
|
 Re: COINHUNTER CHRIS STELDT ZICH VOOR
Mmmm..... een schone madam, toffe kinderen, ne goeien djob en een fijne hobby.... die mens kan niet anders als gelukkig zijn !!  Chris ! Michel 
|
| 12 aug 2008, 16:04 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 12 aug 2008, 18:12 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi michel en John,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, en ik ben prettig gestoord natuurlijk is mijn gezin ook heel belangrijk voor me,die me ook de vrijheid geven om deze fantastiche hobby mogelijk te maken grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 12 aug 2008, 18:25 |
|
 |
|
Michel
|
|
| 12 aug 2008, 19:40 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 12 aug 2008, 19:44 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 12 aug 2008, 19:47 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi chris leuk stuk over jou en je familie gr. lucky nero
|
| 12 aug 2008, 19:48 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
aha jij bent dus coinhunter cris grepke mooi verhaal 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 12 aug 2008, 20:07 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 12 aug 2008, 20:20 |
|
 |
|
dagobert
|
Hey pik omhoog,
Laatst hebben we elkaar beter leren kennen omdat jij met je gezin bij ons op de camping langs kwam. En later in de week kwamen wij bij jou thuis om te zoeken en te barbeknoeien. Ik moet zeggen dat we het heel gezellig vonden en mijn mening is dat je een toffe gozer bent. Moet alleen zeggen dat het jammer is dat Limboland niet naast de deur is anders kwam ik wel iets vaker een biertje bij je happen.
Mensen zoals jou mag ik wel. Recht door zee en soms even lekker gek doen. Moet allemaal kunnen,zo ben ik namelijk ook.
Groetjes en nog vele mooie vondsten toegewens.
Dagobert
Laatst bijgewerkt door dagobert op 12 aug 2008, 21:17, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 12 aug 2008, 20:31 |
|
 |
|
Joop
|
mooie glamourfoto Chris.... en een mooi verhaal! 
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 12 aug 2008, 20:38 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi jongens,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tof dat jullie het waarderen hoe ik ben het is een foto van vorig jaar in Tunesië ,prachtig moment opname maar helaas in het dagelijkse leven duiken vaak problemen op en dan moet je de kracht bundelen als gezin om alles bij mekaar te houden dus geniet van elke,,ja van elke dag dat het goed gaat met onze gezondhied en leven dit wens ik jullie gezinnetje ook toe grt chris 
|
| 12 aug 2008, 20:52 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 12 aug 2008, 21:03 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 12 aug 2008, 21:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 12 aug 2008, 23:09 |
|
 |
|
lizzie
|
 mooi stukje..... jammer dat ik dat prettig gestoorde niet in reality eens effe had mogen beproeven.. 
|
| 13 aug 2008, 00:19 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hey,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, weer iedereen bedankt voor puike antwoorden @ Wiebren,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja,hans & grietje strooide broodkruimels of waren het kiezelsteenjes,ik strooi lege bierblikjes @ boebba,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ik weet helemaal niet wie die vrouw is,was het niet een vakantie liefde @ de ed,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, met een dikke beurs vind je nog meer vrouwen zonder kinderen @ lizzie,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja dat is shit  maar niet getreurd je zal me zien op het forumfeest grt chris 
|
| 13 aug 2008, 00:42 |
|
 |
|
lizzie
|
 reken daar maar op... kank effe laten zien aan de rest dat ik nog steeds wel een beetje aanwezig ben hehehehehe
|
| 13 aug 2008, 00:50 |
|
 |
|
Highlander
|
harstikke leuk , zo'n voorstelling  de mens achter de naam Highlander
_________________ Gr. Highlander
|
| 13 aug 2008, 10:36 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ maikel (Highlander),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, wat laat de reactie van mij kant en ik zeg dan ook hoi naar jouw kant toe weten we ook wat van jouw,,,,,,,,,,,ja natuurlijk ,,,je bent vader geworden en je bent ook en zoeker net als ik  ,,,maar wat weten we nog niet van je grt Chris ps andere leden kun hier ook trouwens hun gang gaan om zich voor te stellen
|
| 01 dec 2008, 03:07 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2821 Woonplaats: kerkrade
|
mooi verhaal en wat een schitterende foto ouwe koelpiet groet paul 
|
| 01 dec 2008, 09:00 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo,.. Deze had ik nog niet gezien,..dankzij Paul komt hij weer naar boven, Mooi stukje Chris,..en veel mooie bodemvondsten gewenst, blijven graven,..  grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 01 dec 2008, 10:25 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ Paul & Bert,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, p lipperts schreef: ouwe koelpiet zo zie je maar Paul,,,had ik nooit gedacht om ondergronds als mijn werker te gaan werken bertoninus schreef: Mooi stukje Chris,..en veel mooie bodemvondsten gewenst, blijven graven,..  bedankt Bert,  ,,,zal ik zeker blijven doen zolang ik kan,ook al gaat he effen allemaal wat moeizamer,maar dat zal zeker lukken grt chris 
|
| 11 dec 2008, 00:08 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 11 dec 2008, 00:16 |
|