|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:47
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
joshua_shua
Geregistreerd: 24 sep 2014, 16:56 Berichten: 8 Woonplaats: Bolsward
|
 Hallo iedereen
Hallo allemaal!
Ik ben Joshua, ik ben 28 jaar en kom uit het Friese Bolsward. Een prachtige stad met slechts 10.000 inwoners dat gebouwd is op drie terpen. Sinds vandaag heb ik mij aangemeld bij dit forum. Ik ben een groentje in de wereld van metaaldetectie. Maar daardoor juist enorm leergierig en gezien er nog een hoop te leren valt zit ik hier wel goed. Al vanaf kinds af aan heb ik mij geïnteresseerd in die mensen die ik soms zag lopen met een metaaldetector in de hand. Time goes by en de interesse werd over-ruled door andere hobby`s en bezigheden. Zij het niet dat een maandje geleden ik weer in het dorp kwam waar ik grotendeels ben opgegroeid en waar de periode waarin ik geïnteresseerd was in metaaldetectie zich heeft afgespeeld. Buiten het dorp waren ze bezig met afgravingen voor archeologische doeleinden. Toen begon het weer een beetje te kriebelen. Inmiddels waren we 17 jaar verder en was ik ook nog eens in staat om een instapmodel detector aan te schaffen. Ik zoek met de Teknetics eurotek pro en probeer daar daar mijn weg wat te vinden in de number ID`s die me om de oren vliegen maar tot nu toe ben ik absoluut niet ontevreden met het resultaat. Wel vind ik het lastig om te beoordelen of iets waardevol of waardeloos is en of ik de schep in de grond zet of niet. Dit zal te maken hebben met stukje ervaring die er natuurlijk nog niet is. verder gebruik ik de Deteknix pinpointer en een klein schepje.
Dit was het voor nu. Ik hoop jullie allen in de loop van de tijd beter te leren kennen en veel van jullie te leren.
Groeten Joshua
|
| 24 sep 2014, 18:19 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Hallo iedereen
hoi @Joshua,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Wens je veel  succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten  grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 24 sep 2014, 18:26 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom veel plezier hier
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 24 sep 2014, 18:56 |
|
 |
|
Hans1971
|
Mooi uitgebreid verslag Welkom, en je woont in ieder geval in de juiste omgeving 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 24 sep 2014, 19:00 |
|
 |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Jos welkom hier en veel zoek plezier, we zien je mooie vondsten wel voorbij schuiven.
Gr. Marcel
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 24 sep 2014, 19:12 |
|
 |
|
dannyR
|
welkom op het forum josh 
|
| 24 sep 2014, 19:43 |