|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:39
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 16 berichten ] |
|
Stad Utrecht/ Duit uit 1768
| Auteur |
Bericht |
|
Adrie
|
 Stad Utrecht/ Duit uit 1768
Hie, hai, Hier een duitje van Utrecht van al weer een tijdje terug. 't Is een stekkie waar ze er nog zo uit kunnen komen op dit plekkie. Heb even 2 maandjes niet gereageerd op het forum helaas, auw rug!!!!! Daar wordt je super chaggie en frusty van, sorry dat ik niets heb laten horen. Er gaat wrs. iemand mee om te scheppen voor me....  , anders ontplof ik van ellende omdat ik niet kan zoeken met m'n stokkie. Groetjes allen en fijne dagen toegewenst voor het einde van het jaar 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 dec 2008, 23:55 |
|
 |
|
viros
|
 Re: Mooie Duut uut Utrecht
|
| 12 dec 2008, 23:57 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi Adrie, Prachtige Duit!!!! Van harte gefeliciteerd met deze prachtige munt en vele groeten, En van harte beterschap, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 13 dec 2008, 00:04 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Adrie,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, super gave kwaliteitsmunt ,zo vinden wij de duiten hier in zuiden niet ja,ja,,,,rugklachten is niet niets,ik kan haast geen mensen om me heen die er geen last van hebben wenst je in ieder geval sterkte en beterschap toe van mijn kant grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 13 dec 2008, 01:32 |
|
 |
|
Adrie
|
Dank voor jullie reacties, beste zuiderlingen In het zuiden komen weer bijzondere kwaliteit Romeinse munten naar boven gepiept waar ik elke keer verschrikkelijk van ga kwijlen zo prachtig Ik zie zo veel mooie voorbij komen...... echt super hoor!!!! Groeten en zoek ze  ...Adrie
|
| 13 dec 2008, 12:04 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
hee Meid. dat zijn geen goede berichten zeg  moet je maar gauw van af zien te komen En je weet het ik woon in de buurt dus als je nog een gravertje nodig hebt ?????????? Nou beterschap en de groetjes Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 13 dec 2008, 14:42 |
|
 |
|
The twins
Geregistreerd: 23 sep 2008, 06:47 Berichten: 1021 Woonplaats: kartonnen doos
|
heey Adrie
dat is ff baaaaaaaale hopen dat het snel over is he sterktteee en als je nog gaat zoeken zoek6
groeten The twins
_________________ ga nu naar http://www.thetwins.nl
|
| 13 dec 2008, 17:07 |
|
 |
|
bennie
|
Ziet er inderdaad nog gelikt uit  En sorry, niet goed gelezen alles Beterschap ermee.
|
| 13 dec 2008, 17:09 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
ha ADRIE ik zag jou en jou gravertje lopen vandaag jullie gaven er al gauw de brui aan zag ik was dat om je rug of om de Kou gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 13 dec 2008, 20:43 |
|
 |
|
Adrie
|
Hey Bubsie, Dat was voor de harde bevroren korst die ik niet verwacht had rond die tijd, want ik kon zelf niet graven. Ik zei al dat er iemand mee zou gaan, maar jah... een andermans voeten stuk laten trappen om je schepje de grond in te krijgen .... kan ik niemand aandoen dan mezelf natuurlijk  . Direct na een paar baantjes gekapt natuurlijk. Buy the way,..... wel altijd eerst toestemming vragen op dit soort landjes Bubsie  . Je ziet dat de boeren daar wel wat 'huiverig' voor zijn als ze 'vreemden op hun land zien'. Hij kwam toch even 'verhaal halen bij julie'. Heb op die plek zelf gelopen met toestemming voordat er een flinke laag grond op gestort was. Paar aardige vondsten gedaan. Verder met rust gelaten. Zie je later en groetjes Adrie
|
| 14 dec 2008, 04:32 |
|
 |
|
bubba
|
had uiteraard toestemming ADRIE van zijn neef ,welliswaar maargoed hij zei ,was jij die vent met de gebroken pink ik zei jazeker hij zei ,, o.k dan is het goed maar als mijn neef toestemming geeft ook effe aan mij vragen voortaan gr bub (lag niets) 
|
| 15 dec 2008, 22:27 |
|
 |
|
Adrie
|
Als je duimpjes en andere vingers nu maar goed blijven, blijf je je in ieder geval leuke en mooie vondsten oprapen Kunnen we weer meegenieten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes en fijne dagen  Adrie
|
| 16 dec 2008, 18:04 |
|
 |
|
bubba
|
ik doe mijn best ADRIE maar januari is voor mij altijd een gevaarlijke maand bijna elk jaar breek ik ,of verwond ik wel wat in januari denk dat ik maar binnen blijf voor de zekerheid gr bub 
|
| 16 dec 2008, 20:38 |
|
 |
|
The twins
Geregistreerd: 23 sep 2008, 06:47 Berichten: 1021 Woonplaats: kartonnen doos
|
bubba schreef: ik doe mijn best ADRIE maar januari is voor mij altijd een gevaarlijke maand bijna elk jaar breek ik ,of verwond ik wel wat in januari denk dat ik maar binnen blijf voor de zekerheid gr bub  dat hou je niet uit hor bubb 
_________________ ga nu naar http://www.thetwins.nl
|
| 17 dec 2008, 20:09 |
|
 |
|
bubba
|
denk het ook niet TWINS ik moet gewoon piepen gr bubba