|
|
Het is nu 25 apr 2026, 14:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
2 uurtjes de tijd en ja hoor mijn detector heeft weer een ww2 verslaving
| Auteur |
Bericht |
|
schoondikah
|
 2 uurtjes de tijd en ja hoor mijn detector heeft weer een ww2 verslaving
gister had ik eindelijk weer eens even tijd een uurtje of 2, maar mijn detector had weer eens eens zijn oude kwaaltje, een ww2 verslaving en dan zoekt ie volgens mij ook alleen maar ww2 na een uurtje bliepen had ik een muntje dus had nog hoop op wat anders maar nee hoor een zinken muntje uit belgie jaartal 1943 weer oorlog dus, en na een goeie 2 uur was ik het weer beu, morgen zoek ik wat dichter bij aardenburg dus hopelijk wat meer richting de 80 jarige oorlog en miss zelfs romeins
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 02 okt 2014, 12:36 |
|
 |
|
schoondikah
|
 Re: 2 uurtjes de tijd en ja hoor mijn detector heeft weer een ww2 verslaving
en de 2e serie fotos
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 02 okt 2014, 12:36 |
|
 |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1525 Woonplaats: West-Brabant
|
Daar word je niet blij van inderdaad. Heftig gevochten daar (rond Schoondijke? Komt mijn familie vandaan).
Heb goede herinneringen aan Zeeuws Vlaanderen, mijn overgrootvader was archivaris in Aardenburg... Helaas overleden en geen contacten meer daar. Succes morgen!
|
| 02 okt 2014, 12:52 |
|
 |
|
schoondikah
|
hey dank je mara,
is je familie rechtstreeks uit schoondijke dan? of de buurt.
en inderdaad tijden operatie switchback is hier enorm hard gevochten, maar eigenlijk tussen biervliet en knokke is enorm hard gevochten,\
kan ook me blieper niet aanzetten zonder wat uit de oorlog uit de grond te trekken,
de plaats waar ik gister zocht zo blijkt nu heeft een battalion 88 duits gestaan, die zijn verdreven en daarna hebben de galieerden er gestaan met zwaar geschut, ( midden in de polder) en ik tref die akker, nu maar hopen op mooie knopen daar, zal er zeker nog eens komen
de plaats waar ik morgen naar toe ga was jammer genoeg een diepe kreek rond 1600 maar opgevuld met spul en grond uit aardenburg nadat de watergeuzen de kathedraal daar omver trokken dus wie weet wat ik er vind,
ben nog druk op zoek naar akkers en toestemming rond aardenburg, weet alleen niet goed waar de aanvoer weg liep richting het castileum aardenburg zelf is natuurlijk not done om daar te zoeken, heb vergunning voor alle andere dorpen incl sluis maar aardenburg is code rood,
ps als iemand intresse heeft in enig spul uit de oorlog let me know doe er helemaal niks mee stuur et zo op
|
| 02 okt 2014, 13:59 |
|
 |
|
Misfit
|
Toch die Deus maar eens van de 4kHz afhalen  Ach, beter zo dan geen piep te bekennen... had zomaar iets leuks tussen kunnen zitten.
|
| 02 okt 2014, 17:25 |
|
 |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1525 Woonplaats: West-Brabant
|
Ja mijn oma is geboren en getogen in Schoondijke! Het huis staat er nog. Mijn moeder is in Oostburg geboren en opgegroeid, goede herinneringen aan logeerpartijtjes en familiebezoek. Sprak als kind (geboren in Middelburg) gewoon zeeuws-vlaams mee, zo vaak waren we daar.
Succes met het zoeken in de buurt van Aardenburg, daar moet heel wat moois liggen.
|
| 02 okt 2014, 19:05 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi bom spul  ook mooi voor in de kast wel eerst schoon maken
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 02 okt 2014, 19:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Mara schreef: Ja mijn oma is geboren en getogen in Schoondijke! Het huis staat er nog. Mijn moeder is in Oostburg geboren en opgegroeid, goede herinneringen aan logeerpartijtjes en familiebezoek. Sprak als kind (geboren in Middelburg) gewoon zeeuws-vlaams mee, zo vaak waren we daar.
Succes met het zoeken in de buurt van Aardenburg, daar moet heel wat moois liggen. ja dat horen we nog zeeuws-vlaams spreekt leuk dat je daar vandaan komt zeg veel plezier daar
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 02 okt 2014, 19:28 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11173 Woonplaats: Maastricht
|
Mooie Avatar! Vegeta als Super-Saian... WW2 is spannend, goed gevonden. Groeten, Trash
|
| 02 okt 2014, 19:55 |
|
 |
|
schoondikah
|
was het maar zo dat ik de deus kon instellen hahahaha
ik zoek nog altijd met mijn begin detector, een white's coin pro de meting daarop is nogal simpel dus moet je ieder goed signaal gaan graven, kunnen ook munten of ringen zijn in dat zoekgebied,
vandaag weer lekker wezen zoeken, toestemming gehad van een landbouwer om gelijk onder aardenburg te mogen zoeken en jawel
een emmer vol granaatscherven, geloof je toch niet ga die coin pro nog eens uit het raam gooien hahahaha, had een hangertje waar ik nog appart topic van doe voor determinatie, 5 bullet points en een mustketbal, thats it op de 100 signalen, allemaal oorlogscherven, grrrrrrr
|
| 03 okt 2014, 23:24 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|