terug van een weekje ierland..prachtige week gehad ..maar het zoeken waar ik eigenlijk voor ging viel maar tegen ..de boswachter durfde me niet op een veld te zetten.waar het zeker moest liggen de hammereds en dergelijke. Hij moest ook aan zn job denken .wat ik ook wel kon begrijpen .want als ze je zien in ierland met een md .zal het je beste dag allezinds niet zijn
maar toch nog een paar uurtjes kunnen zoeken op een bergje waar paarden liepen en verder nooit niemand kwam. tussen de struikjes door.op het vlakke gedeelte ..kon ik dan mn zwaaitjes maken
toch lag er wel wat..een 40tal musketkogels een stuk trekkerbeugel van een musketgeweer en nog een broche wat waarschijnlijk ook van een soldaat is 18e eeuws..verder een stukje beslag een riemtongetje en nog een zakhorloge wat wel 20eeuws zal zijn ...
verder nog een bezoekje gebracht aan het nationaal archeologisch museum van ierland in dublin

niet normaal wat ik daar allemaal gezien heb

heel veel vikingspul en ook diverse hoards die dr opgegraven zijn ..hier ook nog een paar pics van gemaakt .je ogen deden dr pijn van /van zoveel goud...dus het ligt dr wel maar helaas deze reis niet voor rakkertje