|
|
Het is nu 04 maart 2026, 12:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Sideburns
|
 Hallo allemaal !
Bijna 42 jaar en binnenkort aan de slag met mijn eerste MD. Nou ja eerste.......heb jaren geleden een exemplaar bij de aldi gekocht maar achteraf zou ik dat geen MD willen noemen..het was op z'n zachts gezegd geen succes. Dus binnenkort een nieuwe? Ja! Volgens de track and trace word hij vanmiddag aan mijn deur afgeleverd. Hoe is het zover gekomen? Ik zat vorige week naast mijn lieftallige echtgenote op de bank, iets wat we wel vaker doen, zegt ze: Ik weet een leuk cadeau voor je verjaardag ! Ik nieuwsgierig dus een beetje doorvragen....een MD, oke leuk ! Dus samen wat info opgedaan op het wereld wijde web ( volgens mij vind zij het ook leuk) en uitgekomen bij de garret euro ace. Heb de indruk dat dit een goede MD is om mee te beginnen (of hun marketingafdeling doet erg goed z'n best om mij dat te doen geloven) Affijn, ik heb er erg veel zin in en al zoekende kwam ik op dit forum terecht, ik hoop hier veel te kunnen leren en zo nu en dan een bijdrage te kunnen leveren ! Aankomend weekend ga ik de garret eens aan de tand voelen en uittesten, oefenen met discriminatie, gevoeligheid, verschillenede metalen, geluidjes etc etc. Hier zijn iig genoeg tips te vinden om een beetje goed voorbereid te beginnen, Gr Sideburns.
Laatst bijgewerkt door Sideburns op 31 okt 2014, 13:59, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 31 okt 2014, 11:50 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Hallo allemaal !
hoi @ Sideburns ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Wens je veel  succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten  grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 31 okt 2014, 13:54 |
|
 |
|
Fozziel
Geregistreerd: 27 okt 2013, 02:22 Berichten: 1456 Woonplaats: Den Haag
|
Welkom Sideburns. Have fun!!! Grts
_________________ But i still haven't found what i'm looking for
|
| 11 nov 2014, 10:35 |
|
 |
|
dannyR
|
welkom op het forum 
|
| 11 nov 2014, 12:23 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Sideburns. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 11 nov 2014, 18:00 |
|
 |
|
Sideburns
|
Bedankt voor jullie welkomstwoorden ! De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik tot op heden pas 1 keer op zoek ben geweesd. Het is was / is nog lastig om de signalen die mijn md geeft goed te interpreteren....maar al wel wat vondsten gedaan, nou ja.... Met name spijkers Verder is het best lastig om je vondst te lokaliseren in het gegraven gat.....zeker als het wat dieper ligt en het een kleine afmeting heeft, ik hoop dat een pinpointer dit "probleem" wat kan verhelpen.
|
| 26 nov 2014, 10:13 |
|
 |
|
dannyR
|
Beste sideburn, de kop is er af, ook een spijker is een vondst  ,neem de tijd en ga met regelmaat het veld op en je zal zien dat spijkers duiten worden e brokken ijzer een verleden zijn ik zal je wel een pbtje sturen vandaag met wat tips in ieder geval heel veel succes en geniet er vooral lekker van 
|
| 26 nov 2014, 10:40 |
|
 |
|
Sideburns
|
Oke, alvast bedankt voor je hulp !
|
| 26 nov 2014, 11:09 |
|