|
|
Het is nu 03 jun 2026, 16:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
 Terug van weggeweest
Hallo allemaal, Ik ben door omstandigheden helaas een tijdje afwezig geweest op het forum. Mijn opa zou geopereerd worden aan zijn rug, maar kreeg 2 dagen daarvoor een herseninfarct. Hierdoor is zijn rechterarm en -been verlamt geraakt, hier zijn ze nu mee bezig in een revalidatiecentrum om te kijken of dat terug kan komen. Een week hierna kreeg ik een telefoontje van mijn vader dat mijn moeder (stiefmoeder waar mijn vader bijn 10 jaar mee getrouwd is) een hartstilstand had gekregen, dat hij haar had gevonden en had gereanimeerd. Dat ze in het ziekenhuis lag en weer stabiel was, maar in coma lag. Dan schrik je toch wel even, snel alles ingepakt en met het ov naar het ziekenhuis gegaan. Om je moeder zo te zien liggen, niet reagerend op een kus, een handdruk is echt erg. Dan krijg je te horen dat, omdat ze niet weten hoelang ze geen zuurstof heeft gehad, het zo zou kunnen zijn dat ze niet meer wakke wordt. Beelden schieten in je hoofd, mijn biologische moeder was toen ik 8 was overleden, het zal je toch niet nog een keer gebeuren.. Wonder boven wonder is ze 36uur erna uit coma ontwaakt, geen blijvende schade alleen korte-termijn geheugen maar dat komt wel weer terug. Elke 5 minuten vertellen waar ze is, wat er is gebeurt, waarom ik niet op mijn kamer op de uni was. Toen kon je wel lachen dat alles weer goed was. Ze is nu thuis, veel uitrusten en heeft een ICD gekregen. Ze weten niet wat het is geweest, konden geen onregelmatigheden zien en het hart zag er gezond uit. Ze denken misschien aan een afwijking in de genen, maar dat komt niet zo vaak voor. Het is iig fijn dat ze een ICD heeft, kan je weer rustig slapen. Ben erg dankbaar dat alles zo heeft mogen aflopen en het doet me erg goed om alle prachtige vondsten (met in het bijzonder, Romeins natuurlijk  ) op het forum te zien, even je gedachtes legen en lekker genieten van al dat moois. Ik hoop binnenkort weer eens te kunnen zoeken, want dat is er nog niet zoveel van gekomen.. Het is iig good to be back! Groetjes, Youri
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 13 nov 2014, 16:35 |
|
 |
|
Eburoon
|
 Re: Terug van weggeweest
Pff een hoop meegemaakt dus, Veel beterschap aan je geliefden gewenst en welcome back 
|
| 13 nov 2014, 16:56 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11199 Woonplaats: Maastricht
|
Goed zo Youri! Niet fijn jong die toestanden. Het is niet alles rozengeur en maneschijn. Succes met alles... Groeten, Trash
|
| 13 nov 2014, 21:33 |
|
 |
|
speerpunt
|
Goed herstel gewenst voor je dierbare en jij veel sterkte
Groet Rob
|
| 13 nov 2014, 21:35 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
bah een nare tijd youri. hopen dat alles weer gauw als vanouds wordt voor iedereen.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 13 nov 2014, 21:45 |
|
 |
|
Stefke1956
Geregistreerd: 14 dec 2013, 16:15 Berichten: 1424 Woonplaats: Noord Brabant
|
Niet leuk om te horen maar in ieder geval een spoedig herstel gewenst,en  back 
_________________ Begonnen met de Ace 150,toen de Euro Ace,en nu Zoek ik met een Garrett AT Pro en Pro Pinpointer en waadschep/pak voor het zwemmen:)
|
| 13 nov 2014, 23:06 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
Welcome back!!!! This is life ....helaas. ompakken en doorgaan. Sterkte!! En snel weer het van land op om je kop leeg te maken!! Groet, Gert
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 14 nov 2014, 00:15 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
moooooi datje er weer ben hopen dat ze nog lang bij jullie zijn 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 nov 2014, 00:31 |
|
 |
|
dannyR
|
welcome back youri  en geniet vooral van de momenten dat je weer kan piepen 
|
| 14 nov 2014, 02:05 |
|
 |
|
eeric72
|
bah bah, dat zijn de minder leuke dingen om mee te maken, wel fijn om te lezen dat het weer beter gaat veel sterkte nog en euhhhhhh,,,,,, welkom terug youri 
|
| 14 nov 2014, 08:37 |
|
 |
|
Henri
|
he youri, veel sterkte de komende tijd 
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 15 nov 2014, 11:16 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Youri,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, had je al gemist  maar door de drukte om heen ben ik helemaal vergeten om te informeren naar je toestand dus maar de reden van je afwezigheid is vele keren erger wens je de komende tijd veel sterkte met het herstel van je naasten en mogen ze in toekomst behouden blijven van dit soort aanslagen op hun lichaam en ziel en de mensen die van hun houden dikke groet en sterkt vanuit Kerkrade 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 16 nov 2014, 15:10 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Heel veel sterkte de komende tijd en welcome back! 
|
| 17 nov 2014, 18:02 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
Dankjewel voor all reacties! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|