|
|
Het is nu 03 jun 2026, 20:11
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|
John Ferry, ik ga je deze week blijmaken
| Auteur |
Bericht |
|
Mat
|
 John Ferry, ik ga je deze week blijmaken
Hoi John, Ben voor je op onderzoek uitgegaan en misschien deze week kan ik je blij maken. Tot nu blijft het nog een geheimpje, maar hoop doet leven zeg ik maar. Niet zweten want voor jou zal hopelijk dit iets leuks zijn, aangezien je me al vaker hierover een vraag hebt gesteld. Wil dit wel delen op het forum, omdat als het zo is wat ik denk je een rondedansje gaat maken. En dat willen wij niet missen. Nog even geduld, hou wel van wat spanning en ben nog even afhankelijk van anderen. Groetjes Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 11 nov 2014, 18:36 |
|
 |
|
Mat
|
 Re: John Ferry, ik ga je deze week blijmaken
Het gaat niet over Roda, want die spelen volgend jaar gewoon EREDEVISIE, Gr Mat
|
| 11 nov 2014, 18:38 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
nu maak je ons nieuwsgierig mat. 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 11 nov 2014, 18:46 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28453 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi mat. Je maakt mij nu ook heel erg nieuwsgierig. Ik ben er ff een weekje tussenuit. Ben heel erg benieuwd.  groeten. John.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 11 nov 2014, 20:46 |
|
 |
|
Mat
|
Hoi John, Geniet er maar van deze week, komt mij ook beter uit. Als je terug bent, dan komt de smile wel. Voor 99% ben ik zeker, maar je weet nooit. En nu vraag je je af, WAAR HEEFT HIJ HET NU OVER? ja, veel blijft in mijn geheugen hangen en wat ik beloof zal ik ook doen. gr Mat
|
| 12 nov 2014, 11:04 |
|
 |
|
viros
|
|
| 12 nov 2014, 13:22 |
|
 |
|
Mat
|
Bijna goed Ed. 
|
| 12 nov 2014, 13:23 |
|
 |
|
Mat
|
Wie is dit?
Gr Mat
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 14 nov 2014, 16:24 |
|
 |
|
Adbas
|
Gerard Joling? 
_________________ ooit lagen vondsten voor het oprapen, nu moet je er zelfs voor graven
|
| 14 nov 2014, 19:20 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ik denk een oude foto van de vader van John 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 14 nov 2014, 21:56 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 16 nov 2014, 11:59 |
|
 |
|
Jvlivs
|
|
| 16 nov 2014, 12:01 |
|
 |
|
Mat
|
Ha,ha,ha, Hoe komt een bandiet aan zijn streken? Maar ik heb je jaren geleden al gezegd, dat ik op onderzoek zou uitgaan en hier het resultaat. Heb even moeten wachten voor de toestemming, zodoende de spanning wat opgedreven. Is een mooie foto John, geef mij maar het emailadres, dan stuur ik hem naar je toe, dan mag jij zelf bepalen of je hem hier op het forum zet. Knappe kerel, die vader van jou. gr Mat
|
| 16 nov 2014, 13:03 |
|
 |
|
Mat
|
Zoals velen weten kwamen in 1958 veel Italianen hier werken. Ze werden opgevangen in Borgharen en ze woonden toen in het kasteel alhier. Velen zijn hier gebleven en sloegen hier hun vleugels uit. Sommige bleven zelfs in Borgharen wonen. Iemand verhuisde naar Kerkrade. Ben benieuwd of hij zijn vader kan vinden. Mocht hij zijn vader op de foto vinden, dan stuur ik hem de originele grootte. Heb namelijk een aantal jaar geleden afgesproken dat mocht ik iets vinden, dan zal ik het je bezorgen. Dus alsnog iets gevonden en misschien komt er nog wel eens wat meer info over zijn vader. Maar gerust,,, Mat vergeet niet zo vlug. Gr Mat
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 16 nov 2014, 17:50 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 16 nov 2014, 17:56 |
|
 |
|
Jvlivs
|
Hey Mat, Wat een prachtige foto!!!!!! En leuk t verhaal!!!! Volgens mij moet t toch zeker de knapste man van de foto toch zijn. Niet?? Maar ff een vraagje. Hoe weet je dat mijn vader erop staat? Heb je de foto gekregen van mensen die mijn vader kenden?? Man zit hier te Ik mis m nog elke dag!!!! Hij was mijn zoekmaatje maar we hebben samen nooit iets gevonden ouder dan 1750. Alvast bedankt Mat voor alle moeite!!!!! Vele groeten, John.
|
| 16 nov 2014, 19:00 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 16 nov 2014, 19:21 |
|
 |
|
Mat
|
Hoi Jonh, Ben blij dat ik je kon helpen, wil namelijk ook de kennis bedanken die juist voor je vader staat, die met die vinger in het verband, deze woont hier nog. Ik zag op een gegeven ogenblik ergens deze foto en wist wie hem geplaatst had, ik heb gelijk die persoon gevraagd of die ene zekere Ferry heeft gekend en kreeg een mail, kijk maar eens rechts van mij, daar staat ie. Zodoende dat ik niet gelijk wist welke het nu moest zijn, daarom heb ik jou aangewezen om hem maar te zoeken. Zal je deze foto via Mail sturen, dan kan je tenminste een vergroting maken. Gr Mat
|
| 16 nov 2014, 20:04 |
|
 |
|
Mat
|
Hoi John, Heb je de mail gekregen van Roda? En ook die van de mijnen? Denk zelf dat er iets misgegaan is. geef maar een gil, dan stuur iknje die wel. gr Mat
|
| 23 nov 2014, 14:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 nov 2014, 15:27 |
|
 |
|
Mat
|
Hoi John, Had je deze al toegestuurd, maar ik denk dat er iets fout is gegaan. Deze cd is opgenomen in de tijd dat je vader op het kasteel verbleef alhier. Ik weet dat ook fan van Roda JC bent, daarom deze. Gr Mat
|
| 23 nov 2014, 19:10 |
|
 |
|
Jvlivs
|
Hey Mat, Dank je wel!!!! Hey dat waren nog eens voetballertjes!!!! Maar ik wist niet dat deze, van Roda J.C., ook op kasteel borgharen gemaakt was. Ik heb de foto via mail ontvangen. Probleem is dat ik niet vaak mijn mailbox controleer. De ene foto van de Italianen laat ik uitvergroten en een echte foto van maken. Is een mooi aandenken Mat!!! Zal ik ook zijn familie (broers en zusters) in Italie laten zien. Hij is toen als 18 jarige helemaal in zijn uppie met de trein hiernaartoe gekomen om te werken. Die arme kerel. 20 jaar geleden is ie gestorven. Tijdens, eigenlijk net na, een open hart operatie kreeg ie een een hart infarct. Ze hebben hem een week in coma gehouden en hij is toch overleden. PFFF. Heb geen afscheid van hem kunnen nemen. Zijn laatste woorden waren: Wij gaan weer samen zoeken. Was toen ik afscheid van hem nam voor de operatie. Ik had nooit gedacht dat ik hem daarna nooit meer zou spreken. Het leven is gewoon vaak kl*te. Maar er zijn ook vele mooie momenten, en die moeten we dan maar zoveel mogelijk koesteren!!!!! Mat, nogmaals bedankt voor de prachtige foto's. Doe ook de groeten aan de Italiaan die me vader kent. Vele groeten, John.
|
| 24 nov 2014, 09:16 |
|
 |
|
eeric72
|
|
| 24 nov 2014, 09:32 |
|
 |
|
Mat
|
Roda JC nam hun clublied "Hei kump Roda" op in de kelder van Kasteel Borgharen door Raymonde Quaedvlieg
Hoi John, Als je een vergroting maakt, pak dan wel de foto vanuit de mail, want die van het forum kan je dit niet mee. En ja, het plaatje van Roda is op het kasteel gemaakt bij de studio Malborro.
|
| 24 nov 2014, 11:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|