|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 20:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Aangekochte romeinse gespjes
| Auteur |
Bericht |
|
Weasel
Geregistreerd: 03 apr 2014, 15:56 Berichten: 1111 Woonplaats: Brabant
|
 Aangekochte romeinse gespjes
Wilde deze even laten zien drie hele mooie Romeinse militaire gespjes waarvan 1 compleet ,heb deze niet zelf gevonden maar aangekocht voor mijn verzameling omdat ik deze waarschijnlijk toch nooit ga vinden ,hoop dat het niet waar is . Ze hebben ook een mooie patina .
Mvgr
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ik verzamel oude Kralen dus heb je er niets mee geef me een pb
|
| 22 nov 2014, 11:00 |
|
 |
|
Eburoon
|
 Re: Romeinse Gespjes
Mooie gespjes Weasel schreef: omdat ik deze waarschijnlijk toch nooit ga vinden ,hoop dat het niet waar is .
Geduld is een schone zaak Had ook al een hele tijd niks meer Romeins gevonden, Maar afgelopen tijd wat onderzoek gedaan en goede contacten gelegd(er best wel veel voor gedaan dus) en voila: Ik kreeg toestemming. Had deze week een overdosis aan Romeins (voor mijn doen toch  ) De aanhouder wint 
|
| 22 nov 2014, 11:21 |
|
 |
|
Weasel
Geregistreerd: 03 apr 2014, 15:56 Berichten: 1111 Woonplaats: Brabant
|
Eburoon schreef: Mooie gespjes Weasel schreef: omdat ik deze waarschijnlijk toch nooit ga vinden ,hoop dat het niet waar is .
Geduld is een schone zaak Had ook al een hele tijd niks meer Romeins gevonden, Maar afgelopen tijd wat onderzoek gedaan en goede contacten gelegd(er best wel veel voor gedaan dus) en voila: Ik kreeg toestemming. Had deze week een overdosis aan Romeins (voor mijn doen toch  ) De aanhouder wint  Dat klopt ,zal terzijnertijd wel eens komen maar kon van een particulier een mooie cluster van deze gespjes en fibula kopen en heb deze niet aan me voorbij laten gaan .
_________________ ik verzamel oude Kralen dus heb je er niets mee geef me een pb
|
| 22 nov 2014, 11:26 |
|
 |
|
Ouwerkerk
ERELID
Geregistreerd: 12 sep 2010, 16:07 Berichten: 1816 Woonplaats: lost ones
|
Super, zijn inderdaad heeeeeel lastig om te vinden.
grt Rob
_________________ Lost Ones
|
| 22 nov 2014, 12:32 |
|
 |
|
Latinitas
|
 Re: Aangekochte romeinse gespjes
Er zijn vaak specifieke plaatsen waar ze gevonden worden.
Ik heb het topic even naar algemeen verplaatst. Die hoek leent zich namelijk beter uit voor aankopen.
_________________ Verba autem velut guttae taciturnae cadunt et recantant in sonitu silentii
|
| 22 nov 2014, 15:59 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|