|
|
Het is nu 04 maart 2026, 13:45
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Mireille
|
 Hoi allemaal,
Bij deze stel ik mij ook even voor.. ik ben Mireille, woon in Den Haag, en sinds kort lichtelijk verslaafd aan het zoeken met de metaaldetector. Altijd al de wens gehad om hiermee aan de gang te gaan en aangezien mijn partner dezelfde interesse bleek te hebben zijn we nu vaak samen op pad. We hebben al veel leuke interessante dingen gevonden en de kast raakt al best aardig vol. Wat ik jammer vindt is het feit dat we onlangs ook in het Duinbos velen gaten aantreffen die niet zijn dicht gemaakt. Wij waren er in De Uithof ook al op geattendeerd en later zagen we ze ook. Heel jammer dat er hobbyisten zijn die het voor anderen verpesten. Maar ja, het zijt zo. Zijn er trouwens alleen maar mannen hier of ook vrouwen? Goed, ik ga eens even het nodige lezen en ben heel benieuwd wat er zoal aan vondsten worden gedaan. Fijne avond. groetjes
|
| 03 dec 2014, 20:17 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Hoi allemaal,
hoi @Mireille ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Wens je veel  succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten  grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 dec 2014, 22:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wel kom en heel veel plezier hier
ja hoor er zijn meer zoek vrouwe hier hoor dat gewoon top
ja en dan die gaten dat zal altijd blijven
heel jammer altijd
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 dec 2014, 22:12 |
|
 |
|
Mireille
|
Bedankt voor het warme welkom Wij hebben trouwens een eigen site met daarop verhalen en vondsten dus als je er nieuwsgierig naar bent even vragen om de link. Geen idee hoe ik die hier bij mijn profiel kan plaatsen 
|
| 04 dec 2014, 11:25 |
|
 |
|
Misfit
|
Mireille schreef: Bedankt voor het warme welkom Wij hebben trouwens een eigen site met daarop verhalen en vondsten dus als je er nieuwsgierig naar bent even vragen om de link. Geen idee hoe ik die hier bij mijn profiel kan plaatsen  Je kan in je profiel een onderschrift aanmaken, daar kan je bvb een link naar je eigen site in zetten... die komt dan onderaan al je berichten te staan.
|
| 04 dec 2014, 11:55 |
|
 |
|
mitchellrsd
|
_________________ liever 10 gouden munten ex situ, dan 10 gouden munten in situ
|
| 04 dec 2014, 19:09 |
|
 |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1541 Woonplaats: West-Brabant
|
Welkom, goed om te merken dat er steeds meer vrouwen zijn die gaan zoeken 
|
| 04 dec 2014, 19:11 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 04 dec 2014, 20:23 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 04 dec 2014, 22:18 |
|
 |
|
Mireille
|
Goedemorgen allemaal, lekker vroeg opgestaan voor een dagje pieperen Wordt als het goed is een mooie dag dus nog even genieten nu het nog kan Groetjes, fijne dag en happy hunting
|
| 06 dec 2014, 08:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ok leuk zeg 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|