|
|
Het is nu 03 jun 2026, 21:50
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
J.J.
|
 simpele test voor zilver
hallo allemaal Plaats het item in aluminiumfolie en spuug erop, vouw het item in de folie en knijp erop. NIET wrijven. Als zilver is. dan moet je een rotte eieren ruiken gr john 
Laatst bijgewerkt door J.J. op 03 dec 2014, 20:53, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 03 dec 2014, 19:36 |
|
 |
|
viros
|
 Re: simpele test voor zilver
J.J. schreef: hallo allemaal Plaats het item dat in sommige aluminiumfolie ze spugen op, vouw het item in de folie en knijp het, NIET wrijven. Als zilver dan moet je een rotte eieren ruiken gr john  Hallo John, Ik mijn vrouw in aluminiumfolie en spugen op ik flink knijpen en niet WRIJVEN is niet zilver en toch stinken, ik niet weten hoe stink rot eieren Ed 
|
| 03 dec 2014, 20:25 |
|
 |
|
J.J.
|
dan ik niet bril op  hebben
|
| 03 dec 2014, 20:51 |
|
 |
|
viros
|
J.J. schreef: dan ik niet bril op  hebben Ik niet hebben bril,... misschien dan ook niet vrouw 
|
| 03 dec 2014, 20:57 |
|
 |
|
Raafje
|
Of een slechte mondhygiëne 
|
| 04 dec 2014, 02:04 |
|
 |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
werkt dit ook op onvervuild / mooi zilver ? Ik dacht dat de rotte eieren geur kwam v/d zwarte aanslag , die uit zilversulfaat zou bestaan ?
grtzz tntneon
_________________ Xp deus (2015) en backup : Garret 350 euro ace + pinpointer
|
| 04 dec 2014, 05:39 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey tntneon, Neee, je moet een rotte eieren ruiken, en niet meerdere rotte ei. Formule van aluminiumfolie is: Al2O3 De geur van een rotte eieren lijkd me ook sterk, maar ik zal probeer. Normaal ik doe koken in water en NACL erbij. (Ik stom ei vergeten ei erbij te doen). Babababa. Ik zo stom. Daarom ik niet ruiken een rotte ei. Groeten, en bedankd voor de tip, Jvvl. 
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 04 dec 2014, 09:22 |
|
 |
|
Latinitas
|
Deze manier werkt niet. Je kunt aluminiumfolie en soda opgelost in kokend heet water gebruiken om je zilverwaar mee schoon te maken. Dat is dus anders dan zilver aantonen. Als je zilver wil aantonen, koop dan een toetssteentje en een reagens zoals een juwelier dat ook gebruikt. Anders kun je wat zilver oplossen in heet geconcentreerd salpeterzuur en dan een druppel natriumchloride oplossing eraan toevoegen. Witte neerslag duidt op zilver (maar eventueel ook op lood of kwik). 
_________________ Verba autem velut guttae taciturnae cadunt et recantant in sonitu silentii
|
| 05 dec 2014, 07:28 |
|
 |
|
Ambianii
|
ikke doormiddenzagen ik zien dat zilverkleur!! vrouw doorzagen 1 x gedaan...isse nu kapott!!...wel stinken! 
|
| 05 dec 2014, 12:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|