Logo
Het is nu 03 jun 2026, 22:11

Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
 Wordt nie blij van andere zoekers. 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Wordt nie blij van andere zoekers.
Ik heb een akker en toestemming daarvoor gevraagd, en meerdere akkers in de buurt.
Zaterdag op eens twee zoeker lopen uit Nijverdal, ja je raad het al die hadden toestemming, ja moet ik het tegen deel bewijzen.
Vandaag weer twee ook weer met een auto, ben er niet heen gegaan waren ook zo weer weg, of ze mij zagen in de verte op een andere akker, geen idee.
Maar goed ze crossen over het land en maken de gaten niet dicht, en daar wordt ik niet blij van.
Dus als ik pech heb, zeg zo boer ook op een gegeven moment!!!
Hoe moet je daar nu mee omgaan :06

05 jan 2015, 22:08
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Wordt nie blij van andere zoekers.
Ja Jan das een goeie.

Heb dat probleem hier ook met iemand die volgens mij elke zondag aan het zoeken is waar ik ben en dan ook gaat zoeken.
Heb hem er al eens op aangesproken, maar het is wat je zegt ik weet niet of hij ook toestemming gevraagd heeft.
Blijft heel lastig.

Hij heeft altijd grote verhalen met wat die al gevonden heeft maar nog nooit wat gezien.
Beetje triest maar als hij er blij mee is....

Gr

05 jan 2015, 22:13
Profiel

Antwoord met een citaat
Wat ik jammer vindt ik maak de akker schoon en neem alles mee, doen hunnie nie.
Dus ze zoeken op een aardig schoon land, maar goed had hem systematisch afgezocht verleden maand dus veel lig er nie meer :07

05 jan 2015, 22:23
Profiel

Antwoord met een citaat
Andrew1981 schreef:
Ja Jan das een goeie.

Heb dat probleem hier ook met iemand die volgens mij elke zondag aan het zoeken is waar ik ben en dan ook gaat zoeken.
Heb hem er al eens op aangesproken, maar het is wat je zegt ik weet niet of hij ook toestemming gevraagd heeft.
Blijft heel lastig.

Hij heeft altijd grote verhalen met wat die al gevonden heeft maar nog nooit wat gezien.
Beetje triest maar als hij er blij mee is....

Gr
Dus komt erop neer, ze kijken waar jij zoek enne nemen dan aan dat zij daar ook mogen zoeken.
En jij maar moeite doen om eigenaars te zoeken van akkers :as

05 jan 2015, 22:29
Profiel
Beheerder

Antwoord met een citaat
hoi @ S E,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Je kunt er niet veel aan doen als ze ook toestemming hebben!!!! Maar ook als ze geen toestemming hebben kun je dit alleen via de boer regelen.

Als het varkens zijn die de gaten niet dicht maken en de rotzooi niet meenemen, ik zou ze met de zijkant van mijn schep de knieschijven kapot slaan :DOOD: NEEN!!! dat zou ik het liefst, maar dan ga je voor zo'n nietsnut waarloze LUL ook nog de bak in en je kunt voor hem betalen :as :Censuur:

Wat ik wel doe is hun aanspreken dat ze de gaten dichten en de rotzooi mooi meenemen, levert ook nog poen op ,heb zelf zo'n €150 op per jaar.

Ja over "zoekers kun je een boek schrijven, ze gunnen je niks, maar alles zelf willen vinden en er ook nog niets willen doen voor, je moet samen janken en springen als er topper wordt gevonden ongeacht wie het dan vind, dit is een moment om te koesteren en om nooit meer te vergeten :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :pol

Heb het vaak meegemaakt om mensen mee te nemen en die er dan alleen heen te gaan :01

maarja het is niet anders helaas :lo

zoek ze en succes met het vinden van je droomvondsten :uyh :ppp :oooo :oooo :oooo

groet Chris :03

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

05 jan 2015, 22:42
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
S E schreef:
Dus ze zoeken op een aardig schoon land, maar goed had hem systematisch afgezocht verleden maand dus veel lig er nie meer :07

Gewoon een keertje je MD thuislaten en de Kalasjnikov meenemen :lol: :lol:

Zonder gekheid, je hebt overal van die randdebielen die zonder toestemming zoeken en er een zootje van maken :pol :pol :pol :pol .
Niet uit te roeien dat soort, en zeker niet nu er steeds meer detectorpiloten bij komen vanwege de crisis :yh :yh :yh :yh :yh

05 jan 2015, 22:49
Profiel

Antwoord met een citaat
coinhunter chris schreef:
hoi @ S E,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Je kunt er niet veel aan doen als ze ook toestemming hebben!!!! Maar ook als ze geen toestemming hebben kun je dit alleen via de boer regelen.

Als het varkens zijn die de gaten niet dicht maken en de rotzooi niet meenemen, ik zou ze met de zijkant van mijn schep de knieschijven kapot slaan :DOOD: NEEN!!! dat zou ik het liefst, maar dan ga je voor zo'n nietsnut waarloze LUL ook nog de bak in en je kunt voor hem betalen :as :Censuur:

Wat ik wel doe is hun aanspreken dat ze de gaten dichten en de rotzooi mooi meenemen, levert ook nog poen op ,heb zelf zo'n €150 op per jaar.

Ja over "zoekers kun je een boek schrijven, ze gunnen je niks, maar alles zelf willen vinden en er ook nog niets willen doen voor, je moet samen janken en springen als er topper wordt gevonden ongeacht wie het dan vind, dit is een moment om te koesteren en om nooit meer te vergeten :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :pol

Heb het vaak meegemaakt om mensen mee te nemen en die er dan alleen heen te gaan :01

maarja het is niet anders helaas :lo

zoek ze en succes met het vinden van je droomvondsten :uyh :ppp :oooo :oooo :oooo

groet Chris :03
Yep, maar weet je wat het ook is, ik heb met een loonbedrijf afspraken gemaakt en met de boer ook, als zo boer ziet dat ik mag van loonbedrijf en er klopt iemand bij de boer aan, ja als hij zegt is goed omdat ik ook van loonbedrijf mag, ja het is een kromme wereld :07

05 jan 2015, 22:52
Profiel

Antwoord met een citaat
Zorg dat je de voornaam van de eigenaar hebt.
Als je ze ziet lopen geen spullen meenemen en er naar toe lopen.
Zo mannen al wat gevonden, daarna vraag je hebben jullie toestemming van Klaas ?
Als zij zeggen ja dat hebben we dan pak je je mobiel loopt wat bij ze weg en zegt
even aan klaas vragen.
Hebben ze geen toestemming dan zijn ze meestal zo verdwenen.
Herman

05 jan 2015, 23:19
Profiel

Antwoord met een citaat
Herman Bos schreef:
Als je ze ziet lopen geen spullen meenemen en er naar toe lopen.
Zo mannen al wat gevonden, daarna vraag je hebben jullie toestemming van Klaas ?
Als zij zeggen ja dat hebben we dan pak je je mobiel loopt wat bij ze weg en zegt
even aan klaas vragen.
Hebben ze geen toestemming dan zijn ze meestal zo verdwenen.
Herman
Ja das ook iets wat ik kan doen.
Bedankt voor de tip.
Maar wat ik niet snap, zoek toch nie lekker als je geen toestemming heb, ik zou heel de tijd achterom kijken :07 :07
Ik zoek voor me ontspanning :07
Maar is ook nie het minste waar ze mee lopen, de nieuwste minilab, gelijk ff gevraagt of ik hem vast mocht houden, toen had ik eigenlijk gaan rennen, toch 2300 ballen die jeje weer bespaard :oooo :oooo :oooo geintje.

05 jan 2015, 23:43
Profiel

Antwoord met een citaat
bennie schreef:
S E schreef:

Gewoon een keertje je MD thuislaten en de Kalasjnikov meenemen :lol: :lol:

Zonder gekheid, je hebt overal van die randdebielen die zonder toestemming zoeken en er een zootje van maken :pol :pol :pol :pol .
Niet uit te roeien dat soort, en zeker niet nu er steeds meer detectorpiloten bij komen vanwege de crisis :yh :yh :yh :yh :yh
Dat denk ik ook, mooiste was zeg die ene in Friesland zijn we ook nie welkom, toen dacht ik, vindt je het gek :07

05 jan 2015, 23:46
Profiel
Antwoord met een citaat
wat een gekwets,hoe vaak komen dit soort topics voor :pol

mijn veld, de gaatjes,hunnie en weet ik veel wat,heb ook het nodige meegemaakt maar het maakt me allemaal geen mallemoer meer uit,maakt een klojo zijn gaten niet dicht? boeit
word een beetje ziek van mensen die hier doen alsof hun neus bloed maar ondertussen.......

let op jezelf en zolang jij toestemming heb fuck it,ga geen agentje spelen,de eerste die mij aanspreekt of ik wel toestemming negeer ik en ga lekker door met piepen en dat is ook wel eens anders geweest :07

let vooral op jezelf mensen......zolang je doet zoals het behoord kan er van alles gezegd worden maar jij weet beter,voor hen die het anders aanpakken goodluck!

dit is niet naar jou toe maar in het algemeen......

06 jan 2015, 00:42
Antwoord met een citaat
Ik zit een beetje op Danny's lijn... iedereen kan een praatje komen maken (doe ik ook vaak), maar als men begint met 'heb je toestemming' is het gesprek bij mij afgelopen.

Gaatjes niet dicht-schoppen is overigens wel on-nodig... wat is dat nou voor moeite ?
'K zou het waarschijnlijk niet kunnen laten om te vragen of het Duitsers zijn... die graven ook altijd van die kuilen :03

06 jan 2015, 00:55

Antwoord met een citaat
:)

06 jan 2015, 01:55
Profiel

Antwoord met een citaat
dannyR schreef:
wat een gekwets,hoe vaak komen dit soort topics voor :pol

mijn veld, de gaatjes,hunnie en weet ik veel wat,heb ook het nodige meegemaakt maar het maakt me allemaal geen mallemoer meer uit,maakt een klojo zijn gaten niet dicht? boeit
word een beetje ziek van mensen die hier doen alsof hun neus bloed maar ondertussen.......

let op jezelf en zolang jij toestemming heb fuck it,ga geen agentje spelen,de eerste die mij aanspreekt of ik wel toestemming negeer ik en ga lekker door met piepen en dat is ook wel eens anders geweest :07

let vooral op jezelf mensen......zolang je doet zoals het behoord kan er van alles gezegd worden maar jij weet beter,voor hen die het anders aanpakken goodluck!

dit is niet naar jou toe maar in het algemeen......
Die gaten dicht maken is niet voor de boer maar voor het wild, herten en zo, denk is na man :07

06 jan 2015, 02:08
Profiel
Antwoord met een citaat
ik moet nadenken.?..ga toch heen vent, dat hert van je en wild,nog zo.n moraalridder pak lekker de fiets of ga bowlen :07

niet te geloven

06 jan 2015, 02:37

Antwoord met een citaat
En al wat gevonden?... Biertje? Jointje? Ff praatje doen en je kan misschien wijzer worden..

06 jan 2015, 09:34
Profiel

Antwoord met een citaat
Hou het netjes jongens!!

06 jan 2015, 19:26
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Herman Bos schreef:

Afgelopen zomer komt er iemand naar mij (een bekende, maar wel serieus) toe en zegt: "Heb je toestemming van Hans?" Ik zeg: "Heeft Freek zijn naam veranderd dan :lol: ?" Hij had daar ook ooit gezocht en aan de verkeerde boer toestemming gevraagd :01. Gebeurt dus ook... Gr Stan

06 jan 2015, 20:25
Profiel

Antwoord met een citaat
dannyR schreef:
ik moet nadenken.?..ga toch heen vent, dat hert van je en wild,nog zo.n moraalridder pak lekker de fiets of ga bowlen :07

niet te geloven
Hadden een borrel oppe Danny, was nie zo gemeend :07 :07
Waar het mij omging is, als ze de boel verpesten mag ik straks die akkers niet meer op, en boer kent boer en zo wordt dan alles bedorven :06.
Vaak zeg ik, ben nu op de akker van boer xxxx bezig en dat breekt vaak al het ijs, zo werkt het hier een beetje.

06 jan 2015, 20:35
Profiel

Antwoord met een citaat
Ik ben blij, dat ik niet op akkers zoek :07 :07 :07 :07 :07 :07 :07 :07

06 jan 2015, 21:02
Profiel
ForumJoker

Antwoord met een citaat
antonio schreef:
Ik ben blij, dat ik niet op akkers zoek :07 :07 :07 :07 :07 :07 :07 :07

op een weiland zeker :07

06 jan 2015, 23:32
Profiel

Antwoord met een citaat
waar ik altijd tegenaanloop is dat ik ze nooit zie.

Overal zie ik kuilen halverwege australie, maar zie nooit wie het doet.

een beetje hetzelfde met die zoekdagen, daar zie je ook nooit wie de gaten openlaat, maar aan het einde van zo'n zoekdag heb ik toch zeker 30 gaten van een ander dichtgegooid.

programma's voor de deus2 opslaan en bewaren? zie https://deus2.pjottrr.nl

historie: garret ace 250, fisher f75, garret at pro int, Nokta fors Core, nokta impact

10 jan 2015, 10:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ]