|
|
Het is nu 03 jun 2026, 16:31
|
| Auteur |
Bericht |
|
Hans1971
|
 Re: klootdolk te koop op mp
Nee joh. Niet zoveel Die van jou is zeker het dubbele 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 05 feb 2015, 22:05 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: Nee joh. Niet zoveel Keej geef ik je een geeltje... Wel zeker dat ie echt is dat dan weer wel.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 05 feb 2015, 22:10 |
|
 |
|
S E
|
Wat ik niet snap je kan nergens anders een foto vinden van zo VOC dolk. er moeten er toch meerdere zijn.
_________________ Gr Jan
|
| 05 feb 2015, 22:10 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: Wat ik niet snap je kan nergens anders een foto vinden van zo VOC dolk. Gevalletje van "antiek klaar terwijl u wacht" denk ik Jan.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 05 feb 2015, 22:13 |
|
 |
|
S E
|
Maurits schreef: Citaat: Wat ik niet snap je kan nergens anders een foto vinden van zo VOC dolk. Gevalletje van "antiek klaar terwijl u wacht" denk ik Jan. Wat niet klopt is, zoals hij schrijft het schoonmaken en dat alles, dan neem je van te voren foto's, zoals Bubba doet, en laat je die ook zien, lijkt mij. Dan neem je alle twijfels weg. Wat ik wel zie bij zwaarden is, dat er ook een nummer in staat en soms zelfs het jaartal. En als je zo kijkt, en het is echt, kun je hem beter aan een museum verkopen of schenken.
_________________ Gr Jan
|
| 05 feb 2015, 22:49 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: En als je zo kijkt, en het is echt, kun je hem beter aan een museum verkopen of schenken. Ja mee eens, het is een tijdje een taboe geweest onder zoekers om spul te verkopen (mijn idee) maar dat is veranderd de laatste jaren.
|
| 05 feb 2015, 23:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 feb 2015, 23:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
S E schreef: Maurits schreef: Citaat: Wat ik niet snap je kan nergens anders een foto vinden van zo VOC dolk. Gevalletje van "antiek klaar terwijl u wacht" denk ik Jan. Wat niet klopt is, zoals hij schrijft het schoonmaken en dat alles, dan neem je van te voren foto's, zoals Bubba doet, en laat je die ook zien, lijkt mij. Dan neem je alle twijfels weg. Wat ik wel zie bij zwaarden is, dat er ook een nummer in staat en soms zelfs het jaartal. En als je zo kijkt, en het is echt, kun je hem beter aan een museum verkopen of schenken. nou je het tochr over zwaard en schenken heb ik schenk er maar is 1  in en neem zelf ook wat
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 feb 2015, 23:47 |
|
 |
|
Marco
|
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 06 feb 2015, 00:51 |
|
|