|
|
Het is nu 03 jun 2026, 16:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Nieuwe moderator --- ZEGELSTEMPELS ---
| Auteur |
Bericht |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
 Nieuwe moderator --- ZEGELSTEMPELS ---
Beste piep(st)ersHet is ons een genoegen om jullie mede te delen dat KRISD voortaan de rubriek "zegelstempels" zal modereren.
Kris we wensen je veel succes toe.
M.Vr.Gr Pinkeltje namens beheer & 't team van BVW
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 19 mei 2015, 17:52 |
|
 |
|
eeric72
|
 Re: Nieuwe moderator --- ZEGELSTEMPELS ---
ook namens mij veel succes kris 
|
| 19 mei 2015, 19:18 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6807 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 19 mei 2015, 19:22 |
|
 |
|
melpatcindy
|
 veel succes kris met het moderatorschap gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 19 mei 2015, 19:25 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Veel succes en plezier met je nieuwe job Kris Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 19 mei 2015, 19:48 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
Gefeliciteerd Kris en veel succes! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 19 mei 2015, 20:07 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 19 mei 2015, 21:17 |
|
 |
|
KrisD
Moderator
|
Bedankt iedereen voor de reacties en ook voor het vertrouwen van de beheerders en de moderatoren dat ik dit forum kan komen versterken. Kan ik ook hier mijn 'honger' naar (vooral kennis over) zegelstempels wat stillen. Ik wens iedereen in elk geval zeker veel zegelstempels toe, liefst in goeie staat en hoop op mooie en scherpe foto's... Ik heb nog een paar theorietjes wat enkele stempels betreft die al enige tijd op het forum staan. Ik zal ze de komende dagen even opwerpen als aanzet tot (geen sluitende!) determinatie. Mvg, Kris PS En dannyR: je opmerking ivm mijn determinatie van je zegel was absoluut terecht. Ik heb het intussen rechtgezet. 
|
| 19 mei 2015, 21:30 |
|
 |
|
dannyR
|
KrisD schreef: Bedankt iedereen voor de reacties en ook voor het vertrouwen van de beheerders en de moderatoren dat ik dit forum kan komen versterken. Kan ik ook hier mijn 'honger' naar (vooral kennis over) zegelstempels wat stillen. Ik wens iedereen in elk geval zeker veel zegelstempels toe, liefst in goeie staat en hoop op mooie en scherpe foto's... Ik heb nog een paar theorietjes wat enkele stempels betreft die al enige tijd op het forum staan. Ik zal ze de komende dagen even opwerpen als aanzet tot (geen sluitende!) determinatie. Mvg, Kris PS En dannyR: je opmerking ivm mijn determinatie van je zegel was absoluut terecht. Ik heb het intussen rechtgezet.  Kris, absoluut geen oeps nodig  ik tast totaal in het duister wat die stempel betreft en kon geen enkele letter plaatsen  laat staan er een dtm aan geven wens je meteen middels deze veel succes en top dat je het team komt versterken greetz 
|
| 19 mei 2015, 21:52 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Kris,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, wens je veel succes als moderator en veel mooie referenties toe en vooral het plezier wat je hierin beleven mag groet Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 mei 2015, 09:04 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Leuk en succes kris! Ik zal stempels gaan posten. Heb er nog een paar met veel vragen 
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 20 mei 2015, 15:13 |
|
 |
|
Stefke1956
Geregistreerd: 14 dec 2013, 16:15 Berichten: 1424 Woonplaats: Noord Brabant
|
Veel sterkte en succes Kris 
_________________ Begonnen met de Ace 150,toen de Euro Ace,en nu Zoek ik met een Garrett AT Pro en Pro Pinpointer en waadschep/pak voor het zwemmen:)
|
| 20 mei 2015, 16:30 |
|
 |
|
Marcelxp
|
ja die Kris die kan er wat van, succes ook hier op het forum 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden". http://www.gezochtengevonden.be http://www.facebook.com/boekgezochtengevonden
|
| 20 mei 2015, 21:39 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|