|
|
Het is nu 04 maart 2026, 17:56
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
karin.m
|
 voorstellen
sorry, ik ben een beetje laat met voorstellen, ik was er van overtuigd dat ik dit al gedaan had, maar waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan. Ik ben Karin , 47 jaar, getrouwd met Paul en 3 kinderen. Ik zoek nu 3 jaar waarvan het laatste jaar erg vaak, verslavende hobby maar vind het ook heel mooi en interessant wat anderen allemaal uit de grond halen, Ik zoek niet naar oorlogsspullen Ik ben begonnen met de garret ace 250 en zoek nu met de xp deus. Ik werd door "de Ed" naar deze site verwezen en heb hier al veel gelezen en geleerd, Verder kom ik zaterdag a.s. graag naar het forumfeest. Mijn jongste dochter is 8 en zoekt af en toe ook mee. groetjes Karin
Laatst bijgewerkt door karin.m op 20 mei 2015, 11:16, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 20 mei 2015, 10:55 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28578 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: voorstellen
hoi @ Karin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  karin.m schreef: Verder kom ik zaterdag a.s. graag naar het forumfeest. Mijn jongste dochter is 8 en zoekt af en toe ook mee.
van harte welkom op 'ons forumfeest'  je zal je ogen uitkijken na wat "wij" uit de grond hebben getoverd en veel tips en mits veldjes krijgen waar je lekker zoeken kan en mooie vondsten kan doen Wens je veel  succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten  grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 mei 2015, 11:05 |
|
 |
|
eeric72
|
welkom op het forum karin 
|
| 20 mei 2015, 11:08 |
|
 |
|
karin.m
|
Dank jullie wel allemaal,
We hebben een supergeweldige hobby, het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet 20 jaar geleden deze mooie hobby heb ontdekt.
groetjes Karin
|
| 20 mei 2015, 11:15 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28578 Woonplaats: Kerkrade
|
karin.m schreef: Dank jullie wel allemaal,
We hebben een supergeweldige hobby, het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet 20 jaar geleden deze mooie hobby heb ontdekt. klopt, ik 30 jaar eerder, dan zou ik miljonair zijn geweest als ik het zou verkocht hebben, zoek nu een jaartje of 12 op munten, daarvoor 17 jaar militaria  maar daar heb ik ook een mooie tijd aangehad en herinneringen , lekker door de Ardennen en Eifel trekken  had ik dei tijd besteed in wat ik nu doe dan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ben nu ook meer dan tevreden zegt de gek heb er wel veel voor moeten doen voor wat ik gevonden hebt, maar dubbel en dik waard was het het grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 mei 2015, 12:10 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Van harte welkom op dit mooie forum! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 20 mei 2015, 13:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom Karin
heel veel plezier hier
en ik zie je zaterdag
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 mei 2015, 18:15 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Welkom Karin, geniet van het forum en a.s. zaterdag van het forumfeest Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 20 mei 2015, 18:32 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom karin op bodemvondstenwereld.nl.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 20 mei 2015, 19:01 |
|
 |
|
karin.m
|
dank je wel allemaal en ik vind het fijn dat ik er zaterdag bij kan zijn
groetjes Karin
|
| 22 mei 2015, 05:35 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum en het forumfeest. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 22 mei 2015, 06:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|