Bedankt, ook namens de kinderen!!!
Hoi mannen,
Het is soms lastig om de kinderen altijd en overal mee naar toe te slepen als ze liever wat anders doen, maar gisteren was het voor alle drie een top middag. Zelfs de jongste van 6 heeft het nog over die meneer die zomaar 2 maskers in plaats van 1 gevonden had

. Eva, vond het zilvergieten en de geschenkjes die ze zomaar kreeg het leukste.
Chris, Joost is apetrots op zijn ringsleutel die je hem zomaar gaf. Nogmaals dank voor je grootste gebaar. We hadden het samen nog over de gevoelswaarde van een vondst en dat je die nooit krijgt bij een niet zelf gevonden vondst. Ik moet daar toch op terug komen als ik de blijdschap in mijn zoon zie.
Verder loopt hij steeds in de bak met loodjes te kijken die hij ook zomaar van iemand kreeg. Wie was je ook al weer? Je hebt geen idee wat dat met kinderen doet als ze zomaar van een vreemde iets krijgen waar ze interesse in hebben. Voor jou misschien een klein gebaar, maar ik vind het Groots met een grote "G".
Verder was de loterij top. Vooraf had ik ze verteld dat er een loterij zou zijn. Gelukkig was mijn vakantiegeld net gestort zodat we wat extra konden uitgeven. Topper was het Romeinse olielampje die nu in de woonkamer centraal op de kast staat.
Kinderen blij, ik blij. Leuk om weer even met Alexander bij te praten. Joppie, ouwe pik, we komen elkaar binnenkort vast wel weer een keer op het veld tegen, Ed, geef dat zwaard nou gewoon aan het Teylermuseum

of anders aan mij. Kimball met zijn hollands-zeeuwse accent, de bronsieter, Johan ouwe metaaltovenaar, Gert, Loop ik, Cees, Krulstaart, en als die anderen van wie ik de namen vergeten ben. Dank en tot ziens
Arjen