|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 00:04
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
nakky
|
 Legionair
Hallo Henk, Allereerst Sterkte en van Harte Beterschap. Bedankt voor het Skitterende Romeinse Kruikje wat jij geschonken hebt voor de forumveiling en ik gewonnen heb. Kan je er wat over vertellen ? Ik heb ook nog een Mooi Romeins Flesje gewonnen,weet alleen niet meer wie dit geschonken heeft, ook die Bedankt. Grt Nakky
|
| 25 mei 2015, 14:53 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Legionair
henk voor jou is dit schop om hoog
even een foto er bij dan kan henk het ook zien
foto bron Yvette&René
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 mei 2015, 18:06 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Erg leuk dat het kruikje bij jouw terechtgekomen is Nakky, jammer genoeg kon ik je door omstandigheden er niet persoonlijk mee feliciteren maar dat maken we wel weer goed Het kruikje is bedoeld als Sprinkler ( sprenkelaar ) te zien aan de vernauwde hals die erg ongebruikelijk is bij kruikjes. Ze werden gebruikt voor of dure wijnen, Falerner, of erg dure oliën die door de vernauwde hals matig uitgeschonken konden worden. Datering; eerste helft - eerste eeuw. Als je een foto hebt van het Romeinse glas kan ik je er misschien ook iets meer over vertellen. Groetjes, Henk. Ed, bedankt voor de foto 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 25 mei 2015, 18:22 |
|
 |
|
Hans1971
|
Was een van de prijzen waar veel leden op aasde, en hij is goed terecht gekomen bij Nakky Van harte man, en Henk het was weer een topgebaar van een topkerel. Zijn we van jou gewend 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 25 mei 2015, 18:36 |
|
 |
|
nakky
|
Als je een foto hebt van het Romeinse glas kan ik je er misschien ook iets meer over vertellen.
Groetjes, Henk.
Hi Henk,
Bedankt voor de info over het kruikje. Zal van de week als ik even tijd heb wat foto's maken.
Grt Nakky
|
| 25 mei 2015, 21:37 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|