|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 jun 2026, 19:18
|
| Auteur |
Bericht |
|
deepscan
|
 Re: TOPDAG....Forumfeest
Nou Deep heeft zich ook vermaakt, volgende keer neem ik ook mijn vis box mee met vondsten! Gezellig was het en dan zit je ineens met bnners zoals de Speyte aan tafel, had ik nou maar een hantekening gevraagd Tot de volgende X Deep 
|
| 24 mei 2015, 08:22 |
|
 |
|
Ik loop
Geregistreerd: 10 sep 2013, 20:32 Berichten: 172 Woonplaats: Provincie Utrecht
|
Leuk om eens wat gezichtjes bij de namen te kennen en erg gave dingen gezien. Er moet nog zo veel moois onder de grond liggen. Organisatie bedankt voor jullie inzet.
|
| 24 mei 2015, 09:29 |
|
 |
|
Abster
|
Hi all, Ik zou even in de ochtend langsgaan, dat werd de hele dag Organisatie enorm bedankt voor de fijne en prettige dag Tot de volgende, Abster 
|
| 24 mei 2015, 09:35 |
|
 |
|
Fozziel
Geregistreerd: 27 okt 2013, 02:22 Berichten: 1456 Woonplaats: Den Haag
|
_________________ But i still haven't found what i'm looking for
|
| 26 mei 2015, 12:05 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28455 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 mei 2015, 00:06 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6807 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
deepscan schreef: Nou Deep heeft zich ook vermaakt, volgende keer neem ik ook mijn vis box mee met vondsten! Gezellig was het en dan zit je ineens met bnners zoals de Speyte aan tafel, had ik nou maar een hantekening gevraagd Tot de volgende X Deep  Oei, had er dan een gevraagd. Ik ben ook maar een gewone mens hoor. Mijn handtekening, zal wel niets voorstellen in de toekomst. De gezellige babbel was voor mij al meer waard !
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 28 mei 2015, 19:20 |
|
|