|
|
Het is nu 04 maart 2026, 17:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
pakketje White`s uit usa.
| Auteur |
Bericht |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
 pakketje White`s uit usa.
Vandaag de 100,00 dollar aan spullen gekregen die ik mocht uitzoeken als White`s mijn zoekverhaal van mijn herberg vondsten mocht gebruiken. Alleen erg jammer dat ik 32,00 euro invoer recht moest betalen bij ontvangst,dat was wel een dikke domper. Maar goed. Ik heb nu een White`s sweatshirt 2 t-shirts een muts een zonnehoed (mag ik alleen dagen als mijn vriendin niet in de buurt is). En 2 schotel bescherm hoezen voor mijn grote en kleine dd-schotels. Plus nog een reparatie setje met oa nieuwe rubbers ed. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 07 jan 2009, 18:47 |
|
 |
|
lampie
|
 Re: pakketje White`s uit usa.
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 07 jan 2009, 19:53 |
|
 |
|
leonardo
|
Ik denk niet dat je mij wilt zien schaatsen,ik ben een ramp op het ijs. 
|
| 07 jan 2009, 19:55 |
|
 |
|
Defixio
|
Danny gaat white dat verhaal ergens publiceren of op internet zetten?
|
| 07 jan 2009, 19:59 |
|
 |
|
leonardo
|
Ja op de site van White`s Amerika. http://whiteselectronics.com/index.php? ... ocation=usIk heb ook nog wat foto`s van andere losse vondsten naar ze gemaild. Het is een korte versie van het verhaal. Het kan wel een maand duren voor ze het plaatsen. Ik heb een uitgewerkte versie van het verhaal opgestuurd naar de redactie van coinhunter magazine,maar ik krijg van die kant nog geen reactie. Misschien zit hh niet vaak achter zijn computer.
|
| 07 jan 2009, 20:09 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Hoi Leonardo.
Das toch een leuke geste van Whites om je zo te belonen voor je inspanning.
gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 07 jan 2009, 20:11 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Hoi Leo .
Zie net dat je een nieuw berichtje plaatste , dat met die coinhunter kan nog wel even duren je moet weten dat Henk alles in zijn eentje doet en niet altijd tijd heeft .
Dit betekend trouwens niet dat hij misschien even de moeite doet om jou gewoon even een mailtje stuurt dat de copy aangekomen is en of er niet /wel een artikel aan verbonden word.
gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 07 jan 2009, 20:15 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi Leonardo,. Dat is toch mooi man,. heb je er toch wat aan over gehouden,. ja zo ging het ons ook eens, 2 detectoren naar Texas opgestuurt voor reparatie ,.. maar toen ze terug kwamen hadden we 250 gulden aan onze broek hangen  invoerrecht grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 07 jan 2009, 20:26 |
|
 |
|
leonardo
|
Dat is dan ook mooi vet balen Bert.
|
| 07 jan 2009, 20:39 |
|
 |
|
leonardo
|
not schreef: Hoi Leo .
Zie net dat je een nieuw berichtje plaatste , dat met die coinhunter kan nog wel even duren je moet weten dat Henk alles in zijn eentje doet en niet altijd tijd heeft .
Dit betekend trouwens niet dat hij misschien even de moeite doet om jou gewoon even een mailtje stuurt dat de copy aangekomen is en of er niet /wel een artikel aan verbonden word.
gr Niels. Okay dan. Ik wil ook altijd wel erg snel. 
|
| 07 jan 2009, 20:41 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
mooie spulletjes LEONARDO is een goede aktie van WHITE,S gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 07 jan 2009, 20:54 |
|
 |
|
bennie
|
leonardo schreef: Ik heb een uitgewerkte versie van het verhaal opgestuurd naar de redactie van coinhunter magazine,maar ik krijg van die kant nog geen reactie. Misschien zit hh niet vaak achter zijn computer. Leonardo, met een beetje pech hoor je hier ook nooit meer wat van, heb jaren geleden ook wel eens wat ingestuurd en ook nooit meer wat van gehoord of gelezen Ben trouwens ook geen lid meer van dat blad. Trouwens wel leuke spullen van WHITES, jammer van die invoerkosten.
|
| 07 jan 2009, 22:25 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|