| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 Mijn zoekveld om zeep!
http://hartvanleiden.org/112/dijk-breek ... weg-leidenZe zijn nu op zoek naar zoekers die gaten hebben gegraven in de dijk en slootkanten!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 09 jul 2015, 11:17 |
|
 |
|
dannyR
|
 Re: Mijn zoekveld om zeep!
jou zoekveld? hahahahh en de helft van de andere zoekers uit die hoek en omstreken, de afgravingen van de site waar de garage komt waren in live stream te volgen op internet,hoe dom kan je zijn vraag ik dan er is daar dag maar vooral s'nacht gelopen door menigeen die hier stevig de kaak dicht houd en doet alsof z'n neus bloed jou zoekveld hahahahah sorry maup 
|
| 09 jul 2015, 13:33 |
|
 |
|
Maurits
|
Mijn beste Danny mijn topic was louter sarcastisch bedoeld. Al blijft blijft natuurlijk spijtig dat er nog steeds lieden (zoekers) zijn die niet het fatsoen hebben om even toestemming te vragen aan de boer alvorens een perceel te betreden, helemaal is het het mijns inziens uit den boze om nachts een land te betreden. (ik slaap nachts overigens omdat ik mij de tering werk ik dit land voor lui die er de kantjes van aflopen). Trouwens die zoekers die het van de nacht moeten hebben om vondsten te scoren zijn in mijn ogen de lieden die het verzieken voor de "welwillende" zoekers. Citaat: hoe dom kan je zijn vraag ik dan Tsja ik heb nu eenmaal niet gestudeerd en daarom kom ik in jou ogen dom over misschien. Dat mag je vinden. Ik daarintegen vind de verbastering van mijn naam naar "Maup" door jou in deze topic enigszins denigrerend overkomen. Citaat: jou zoekveld hahahahah sorry maup
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 09 jul 2015, 14:06 |
|
 |
|
dannyR
|
met dom maurits bedoelde ik hen die een camera plaatsen daar en doelde zeer zeker niet op jou, en zo als jij sarcastisch was ben ik dat ook.
en mijn excuses als voor jou maup denigrerend overkomt want dat is ook hier zeer zekers niet de bedoeling maar een simpele afkorting voor de naam maurits die 2 van mijn kennissen ook dragen vandaar
hoop enigzins duidelijk te hebben gemaakt dat het zeker mijn intentie niet was om jou op wat voor manier de beoordelen of onjuist te bejegenen dat mogen nu duidelijk zijn
groetjes danny
|
| 09 jul 2015, 14:39 |
|
 |
|
Tom1980
|
dannyR schreef: met dom maurits bedoelde ik hen die een camera plaatsen daar en doelde zeer zeker niet op jou, en zo als jij sarcastisch was ben ik dat ook.
en mijn excuses als voor jou maup denigrerend overkomt want dat is ook hier zeer zekers niet de bedoeling maar een simpele afkorting voor de naam maurits die 2 van mijn kennissen ook dragen vandaar
hoop enigzins duidelijk te hebben gemaakt dat het zeker mijn intentie niet was om jou op wat voor manier de beoordelen of onjuist te bejegenen dat mogen nu duidelijk zijn
groetjes danny 
|
| 09 jul 2015, 15:03 |
|
 |
|
Tom1980
|
Die link die jij geeft Maurits, Staat in ieder geval niet bij dat er gaten zijn gemaakt door zoekers... Wel erg sneu als men in dijken gaat zoeken.... Lijken me toch wel ergens grenzen te zijn toch In ieder geval geen goede reclame 
|
| 09 jul 2015, 15:07 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
hmmmm tja, ach dit blijf je houden Maurits, maar klote is het wel.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 09 jul 2015, 15:36 |
|
 |
|
eeric72
|
ik kan uit het verhaal niet opmaken dat dit is gebeurt door mensen die daar gezocht hebben. wel door een ambtenaar die wou bezuinigen en geen plastic onder de bagger heeft laten leggen 
|
| 09 jul 2015, 17:37 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Tja Maurits het geeft nu eenmaal geen kaas zonder gaten als je daar zocht is het wel klote grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 09 jul 2015, 19:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik zie er geen gat meer in
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 jul 2015, 19:36 |
|
 |
|
hannibal
|
_________________ gr Hannibal
|
| 09 jul 2015, 21:12 |
|
 |
|
Suzi
|
|
| 09 jul 2015, 21:37 |
|
 |
|
gertimmerzeel
Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03 Berichten: 4095 Woonplaats: Breukelen
|
_________________ Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-
|
| 09 jul 2015, 22:21 |
|
 |
|
ronald
|
helemaal is het het mijns inziens uit den boze om nachts een land te betreden. (ik slaap nachts overigens omdat ik mij de tering werk ik dit land voor lui die er de kantjes van aflopen) Grtn.Ronald
|
| 09 jul 2015, 22:41 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
ronald schreef: helemaal is het het mijns inziens uit den boze om nachts een land te betreden. (ik slaap nachts overigens omdat ik mij de tering werk ik dit land voor lui die er de kantjes van aflopen) Grtn.Ronald Sluit ik mij bij aan
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 09 jul 2015, 22:45 |
|
 |
|
ronald
|
Moet kunnen, een beetje frustratie Maurits Begrijp je goed! Op naar de volgende hotspot Grtn.Ronald
|
| 09 jul 2015, 22:49 |
|
 |
|
dannyR
|
ik ga met regelmaat ook uit de plaat vanwege dingen die je zomaar kunnen overkomen en de machteloosheid overvalt je dan maar laten we wel wezen,je werkt voor een baas je gezin en je salaris,niet voor andere die de kantjes eraf lopen want zodra je begint te wijzen ben je geen haar beter. ik wens een ieder een goede en gezonde nachtrust 
|
| 09 jul 2015, 23:31 |
|
 |
|
ronald
|
Ha Danny, het is niet het wijzen, maar de onmacht hoe een ander het maar doet in deze tijden he En ieder zal zijn reden wel hebben. Waardeer je recht voor zijn raab Tralalatrala, mais mot eraf Troelala mvg,Ronald
|
| 09 jul 2015, 23:47 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
KOMKOMMERTIJD altijd lekker die komkommers bij het eten was het maar weer KOMKOMMERTIJD 
|
| 09 jul 2015, 23:52 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: en mijn excuses als voor jou maup denigrerend overkomt want dat is ook hier zeer zekers niet de bedoeling Ik ben niet boos noch verdrietig. Citaat: Ik merk dat er steeds meer gefrusteerde reacties worden gplaatst op het forum Gefrustreerd om een zoekveld ben ik ook niet. Verbitterd door het leven misschien  Iedereen die mij kent weet dat ik niet zoek voor de vondsten. Heb ik vondsten geef ik ze nog weg... Zoeken is voor mij de ultieme uitlaatklep en rustgever in mijn drukke bestaan. Even de wind door mijn (steeds dunner wordende) haren en lekker vogeltjes kijken. Gaat er iemand mee is dat des te leuker als ik niet te veel praat over mijn werk tenminste.  Gaat er niemand mee vind ik alsnog rust in mijn eigen mijmeringen. Ik ben vanavond wezen kijken op de plek en ben mij de tering geschrokken! Wat een geweld zoiets! Ik ben geen bioloog maar er heeft zich toch een ecologisch drama voltrokken denk ik. Citaat: maar laten we wel wezen,je werkt voor een baas je gezin en je salaris,niet voor andere die de kantjes eraf lopen want zodra je begint te wijzen ben je geen haar beter. Nee dat gevoel heb ik sinds ik een bedrijf heb niet meer. Ik krijg steeds meer het idee dat de staat slecht is voor goede Nederlanders en goed is voor slechte Nederlanders! Enfin ik hoop dat ik niemand boos hebt gemaakt zowel dan heb je pech...ik heb vanavond iets in de wandelgangen gehoord over een magneetstek...ik ben van de partij!
|
| 10 jul 2015, 00:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 10 jul 2015, 00:18 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: 1 het is raar weer 2 ben wel is moe 3 wat heb je net meegemaak 4 heb je net ruzie gehad met je vrouw
Ik heb het allemaal Ed en je vergeet er nog een paar 5 belasting aanslag 6 personeel wat niet komt opdagen 7 kinderen niet niet voor of achteruit willen 8 auto met een kapotte brandstofpomp 9 je zoekmaat die voor je loopt en scheten laat.... Moet ik ff doorgaan?
|
| 10 jul 2015, 00:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Maurits schreef: Citaat: 1 het is raar weer 2 ben wel is moe 3 wat heb je net meegemaak 4 heb je net ruzie gehad met je vrouw
Ik heb het allemaal Ed en je vergeet er nog een paar 5 belasting aanslag 6 personeel wat niet komt opdagen 7 kinderen niet niet voor of achteruit willen 8 auto met een kapotte brandstofpomp 9 je zoekmaat die voor je loopt en scheten laat.... Moet ik ff doorgaan? JA IS GOED IK ZAL BEGINNEN BETER 10 ZOEKMATEN IN DE LUCHT DAN 1 OP HET LAND 
|
| 10 jul 2015, 00:33 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Maurits schreef: Citaat: 1 het is raar weer 2 ben wel is moe 3 wat heb je net meegemaak 4 heb je net ruzie gehad met je vrouw
Ik heb het allemaal Ed en je vergeet er nog een paar 5 belasting aanslag 6 personeel wat niet komt opdagen 7 kinderen niet niet voor of achteruit willen 8 auto met een kapotte brandstofpomp 9 je zoekmaat die voor je loopt en scheten laat.... Moet ik ff doorgaan? Tering Aap Tering Noot Tering Mies Alles wel neef Komt goed broertje 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 10 jul 2015, 09:30 |
|
|