Logo
Het is nu 03 jun 2026, 19:00

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 zoeken in omgeving Diever...Drenthe? 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht zoeken in omgeving Diever...Drenthe?
Hey ik ben op vakantie in Diever Drenthe en ga vandaag met een vriend zoeken...nu zijn er hier veel hunebedden e.d....klokkebeker cultuur maar dat is veel stenen enzo...ben op zoek naar een zoekplek .Een oud kerkrpad...of pad over de hei...veldje. ..weiland. ..plekjes in het bos...alle tips zijn welkom..
bij voorbaat dank...ik heb geen laptop meegenomen..en op de telefoon zoek ik niet prettig naar geschikte plekken..

groet Ray

12 jul 2015, 11:25
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: zoeken in omgeving Diever...Drenthe?
Diever, daar gingen mijn kinderen heen met LCKV kinder vakantie weken. :oooo

12 jul 2015, 11:57
Profiel

Antwoord met een citaat
Diever, goede herinneringen aan. Daar hebben we ooit drie keer gekampeerd. Dat waren de mooiste tijden voor mij. Twee jaar terug ben ik voor het eerst in dertig jaar teruggegaan. Niet veel veranderd daar. Zo wel eens een keer in het naastgelegen Nat. park Drents-Friese Wold willen detecten, maar ja de natuur he, en de boswachters. Mij niet gezien. Op welke camping zit je. Het kan er maar een zijn... Hoop er nog eens met de Mustang naartoe te gaan voor de Dieverse Oldtimermeeting.

Harry

12 jul 2015, 13:38
Profiel

Antwoord met een citaat
masterxtractor schreef:
Diever, goede herinneringen aan. Daar hebben we ooit drie keer gekampeerd. Dat waren de mooiste tijden voor mij. Twee jaar terug ben ik voor het eerst in dertig jaar teruggegaan. Niet veel veranderd daar. Zo wel eens een keer in het naastgelegen Nat. park Drents-Friese Wold willen detecten, maar ja de natuur he, en de boswachters. Mij niet gezien. Op welke camping zit je. Het kan er maar een zijn... Hoop er nog eens met de Mustang naartoe te gaan voor de Dieverse Oldtimermeeting.

Harry

dat was gisteren Harry. ..die oldtimer meeting...was gezellig in het dorp...paar plekjes getest vandaag maar het was bagger..nog geen kwartje gevonden....bos, zandverstuiving en paden langs een akker gezocht maar het was drie keer niks...alleen treklipjes...pfff...de akkers zagen er wel goed uit qua scherven...maar ja allemaal ingezaaid hè.

12 jul 2015, 15:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]