|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:07
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Maurits
|
 Nieuwe website
Twee jaar geleden heb ik een website laten maken. Na twee jaar blijkt de site al hopeloos verouderd, tegenwoordig moet een site ook te zien zijn op een mobiel en tablet heb ik mij laten vertellen. Dus een nieuwe.  Ik wilde het even delen. Mocht iemand een foutje zien op de site trek even aan de bel. http://www.schoonmakennaoverlijden.nl/Dank op voorhand. 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 22 jul 2015, 20:35 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: Nieuwe website
Netjes Maus.
Probeer zoveel mogelijk trefwoorden. Bij schoonmaken van huis na overlijden komen jullie pas als 3e of 4e naar voren.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 22 jul 2015, 20:50 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Nette website Er staan een paar kleine foutjes. Misschien eens een puntje vergeten hier en daar. Maar eigenlijk is dit verwaarloosbaar Groeten 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 22 jul 2015, 21:23 |
|
 |
|
Maurits
|
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 22 jul 2015, 21:59 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|