|
|
Het is nu 03 jun 2026, 12:36
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
inbraak bij Dirk en Mathijs Laan
| Auteur |
Bericht |
|
paul
|
 inbraak bij Dirk en Mathijs Laan
Bron Relic Hunters.
Ingebroken bij DJ Laan, veel detectors gestolen.
Bericht via Facebook.
Ingebroken bij handelsondernemeing DJ Laan & Zn. detectie Uitgegeven op 28-07-2015 om 09:41
HIPPOLYTUSHOEF - In de nacht van maandag op dinsdag is er om circa 03:15 uur ingebroken in de winkel van de familie Laan aan de Koningstraat. Er is voor een aanzienlijk bedrag aan detectiespullen buitgemaakt. Hierbij vraagt de familie aan onze lezers of zij vannacht iets verdacht hebben gezien of gehoord zodat er wellicht tips kunnen binnenkomen. Telefoon Politie: 0900-8844
Dirk-Jan en Mathijs Laan stuurden een overzicht van de gestolen artikelen met daarbij de registratienummers van de artikelen. Dit bericht is ook gedeeld onder vrienden en klanten op Facebook.
Vannacht om circa 03.15 uur is in onze zaak aan de Koningstraat 1 ingebroken. Er is een aanzienlijk aantal metaaldetectors buitgemaakt. Met dit bericht willen we graag iedereen waarschuwen die ziet dat er een nieuwe metaaldetector wordt aangeboden door "onduidelijke aanbieders". Ziet u iets verdachts? Meldt het ons!
Er 14 stuks Fishers F11, F22 en F44 gestolen, deels in doos, deels zonder doos. In de dozen zitten gestempelde garantiekaarten en NL handleidingen!
Daarnaast betreft het onderwater metaaldetectors (allen zonder doos en toebehoren): Minelab CTX3030, Minelab Excalbur 2 met 8" schijf en carbon Anderson duiksteel, Minelab Excalibur 2 met 10" schijf en originele steel, Tesoro TigerShark, Fisher CZ21.
Overige Minelab Detectors (zonder doos en toebehoren): Minelab Safari X-Terra 705 GO-FIND20 2 x GO-FIND40
XP detectors (zonder doos en toebehoren): XP DEUS origineel WS4 11"schijf XP DEUS aan carbon telescopische Golden Mask steel XP DEUS steel + schijf XP GoldMaxx Power XP G-Maxx2 met 27cm schijf XP Adventis2 XP ADX150 met Detech Ultimate schijf
Mogelijk zijn er nog meer producten ontvreemd maar dat wordt in dit vroege stadium nog onderzocht.
Alle serienummers zijn bij ons bekend, er zijn diverse getuigen tegenover en naast ons en de camerabeelden van vannacht en daarvoor uit de winkel zijn veilig gesteld.
Wij willen jullie graag vragen om jullie ogen en oren open te houden voor mensen die detectors aanbieden waarvan de herkomst onduidelijk is. Aankoop daarvan wordt namelijk gezien als heling. Daarnaast stellen we het bijzonder op prijs als jullie dit bericht willen delen.
Vriendelijke groet en bij voorbaat dank
|
| 28 jul 2015, 14:12 |
|
 |
|
Axel
|
 Re: inbraak bij Dirk en Mathijs Laan
 Nou lekker dan, ik hoop dat de dader te vinden is.
_________________ Mvg Axel
|
| 28 jul 2015, 15:28 |
|
 |
|
bvs555
|
Veel sterkte wat een tuig ik hou internet in de gaten voor jullie.
|
| 28 jul 2015, 15:40 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Een metaaldetective inschakelen 
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 28 jul 2015, 18:38 |
|
 |
|
dannyR
|
als ze iets in NL aanbieden vallen ze meteen door de mand,grote kans dat het de grens over gaat denk ik erg sneu voor die mannen,hebben hard gewerkt om hun zaakje op te bouwen sterkte vanaf hier heren 
|
| 28 jul 2015, 18:43 |
|
 |
|
Maurits
|
Nou het zijn zulke aardige mensen....beste slag geslagen ik hoop dat de verzekering het dekt. Geheid dat de detectors richting oostblok gaan. Tuig.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 28 jul 2015, 20:45 |
|
 |
|
bennie
|
Die lui zijn vast al in het Oostblok aan het piepen 
|
| 28 jul 2015, 21:51 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hoi, zullen dan voor weinig geld over de toonbank gaan en geen garantie. moeten dan wel aantrekkelijke prijs zijn om er een aan te schaffen Een kopen als reserve ? grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 28 jul 2015, 22:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 29 jul 2015, 00:52 |