|
|
Het is nu 04 maart 2026, 15:33
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Nieuw hier- even voorstellen.
| Auteur |
Bericht |
|
Torrentioso
|
 Nieuw hier- even voorstellen.
Hoi allen,
Ik ben 'n nieuwe zoeker- heb samen met m'n broer een 2e-hands Tesoro Tejon aangeschaft. Niet echt een beginners-detector, maar de grond-balans afstellen gaat inmiddels best aardig! Ik heb samen met m'n broer en m'n vader een aantal malen gezocht met een paar grappige vondsten als resultaat (patronen, lepel, bats, dubbeltje uit jaren '70, een soort houten spies met metalen dopje/ringetje - geen idee wat het is, zie mijn andere topic -, maar nog niets spectaculairs.
Wat ik tot nu toe een grote uitdaging vind is om geschikte zoekplaatsen te vinden; alle enigzins interessante grond lijkt bebouwd, omheind of anderzins onbereikbaar te zijn.
Zoektips zijn van harte welkom! Hoe kom je er bijvoorbeeld achter waar er grond is gestort?
Grt Torrentioso
|
| 29 jul 2015, 14:01 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Nieuw hier- even voorstellen.
hoi @Torrentiose,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Wens je veel  succus en geluk met 't vinden van je droomvondsten mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 29 jul 2015, 14:11 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 29 jul 2015, 20:21 |
|
 |
|
dannyR
|
welkom op het forum 
|
| 29 jul 2015, 21:48 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Welkom Torrentioso, geniet van BVW en laat ons genieten van jullie vondsten.
Het ontdekken van stortgrond is vaak een toevalligheid, plotsklapse verhogingen in of op een vlak weiland of ander stuk grond of wat mij wel is gelukt is het volgen van de vrachtwagens met de grond. Veel succes.
Groetjes, henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 29 jul 2015, 21:56 |
|
 |
|
Edd
Geregistreerd: 05 mei 2012, 23:58 Berichten: 3704 Woonplaats: Sint Truiden België
|
Edd
|
| 29 jul 2015, 22:31 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|