|
|
Het is nu 23 apr 2026, 11:19
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dannyR
|
 The Good Old Stuff
Na een jaar energie in de de detector academy te hebben gestopt zonder het gewenste resultaat de boel uit de lucht gehaald en een einde aan gemaakt,de aanmeldingen bleven uit en de kleine compensatie die ik vroeg was blijkbaar al te veel  jammer maar is niet anders en niet geschoten is altijd mis maar daar ik toch een ondernemend iemand ben kwam het volgende om de hoek kijken heb in die 2 jaar dat ik nu piep werkelijk alles van de akkers en stortbulten meegenomen,scherven,kopjes en alles lekker opgepot,maar wat doe je ermee,het word veel,heel veel en het ligt er maar stof te vangen begon met wat spullen thuis in potjes en vaasjes,goh wat leuk hoorde ik van de mensen over de vloer,toen kwamen de verzoekjes van goh kan je niet zoiets voor mij in elkaar flansen en zo kwamen de eerste schaaltjes tot stand. heb nu schalen in alle maten en de grootste zoals op de foto meet 40 cm x 40 cm gebruik eigenlijk van alles,scherven,musketkogels,kapotte kleiknikkers en de flessenstoppers,wat loodjes,spinloodjes,de kale duitjes.... alles waar ik toch al aanzienlijk veel van heb liggen maar er niets mee doe,je kan het zo luxe maken als je zelf wil buiten de houten schalen de nodige aardewerk schaaltjes met musketkogeltjes,melkflesjes met pijpenkoppen,kleine lijstjes met bodemvondsten enz enz is eens wat anders dan die stomme drijfkaarsen op de salontafel mensen herkennen dit,krijgen er vrolijke gedachtes van en denken aan hun jeugd al rennend over de velden Ik ben dan ook wel happy en geloof me rijk zal ik er niet van worden want mensen zitten toch op de knip dus is allemaal tientjeswerk maar met ''The Good Old Stuff '' zal ik komende maand voor het eerst op een braderie staan dus wish me luck Please do not copy for commercial reasons 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door dannyR op 23 aug 2015, 06:17, in totaal 4 keer bewerkt
|
| 23 aug 2015, 01:35 |
|
 |
|
dannyR
|
 Re: The Good Old Stuff
...
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 23 aug 2015, 01:37 |
|
 |
|
archeonist
|
Ik moet zeggen dat ik dit heel origineel vind! Je hebt blijkbaar gevoel voor het presenteren van spullen. Overigens liggen in de schalen niet de minste scherven hoor. Als ik jou was zou ik ook wat afbeeldingen van schilderijen ( waar voorwerpen uit die periode op te zien zijn) neerzetten tussen de spulletjes die je verkoopt. Ik weet haast zeker dat je goede zaken zult doen. Succes!
|
| 23 aug 2015, 08:53 |
|
 |
|
eeric72
|
wat ik gister al zei,, als je dit niet verkoopt op die braderie eet ik mijn laars op (heb voor de zekerheid tegen elly gezegd dat ze iets moet kopen  ) serieus Danny, het ziet er mooi en verkoop baar uit ik hoop voor je dat het aanslaat 
|
| 23 aug 2015, 09:11 |
|
 |
|
dannyR
|
thanks gents, ik vind het leuk maar zal eenmalig zijn,hooguit 2,het word geen dagelijkse handel maar merk dat er toch interesse voor is dus why not give it a shot  ligt anders toch maar in een hoek arch,thanks voor de tip,heb de nodige beschrijvingen op kaartjes maar die tip van je kan alleen maar helpen  thanks voor het meedenken 
|
| 23 aug 2015, 09:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 aug 2015, 09:31 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
ziet er leuk uit zo. heb je netjes gedaan.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 23 aug 2015, 09:56 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6806 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
Succes ermee ! 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 23 aug 2015, 10:36 |
|
 |
|
Fozziel
Geregistreerd: 27 okt 2013, 02:22 Berichten: 1456 Woonplaats: Den Haag
|
Vind er mooi uitzien Dan. Succes gaat vast goed komen Grts
_________________ But i still haven't found what i'm looking for
|
| 23 aug 2015, 11:53 |
|
 |
|
mijnvondsten
Geregistreerd: 27 apr 2008, 10:00 Berichten: 1320 Woonplaats: Maarssen
|
Ziet er goed uit Pas maar op anders hebben we straks de hele huisvrouwen vereniging op de akkers lopen en krijgen wij mannen geen toestemming meer. groet, roland
|
| 23 aug 2015, 12:33 |
|
 |
|
Arieoorsmeer
|
Het ziet er erg leuk uit Danny Leuk gevonden, creative mindset 
|
| 23 aug 2015, 12:51 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5737 Woonplaats: Ewijk
|
Goed idee, mooi gepresenteerd. Dat kan niet anders als een succes worden. Heeft misschien wel wat tijd nodig maar weet bijna zeker dat dit gaat lukken. Groetjes, Henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 23 aug 2015, 17:49 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3617 Woonplaats: Breda
|
Ziet er goed uit! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 23 aug 2015, 20:58 |
|
 |
|
ronald
|
Ja leuk man! Straks word het een hit,dan ben je zo door je voorraad heen Succes ermee.
|
| 23 aug 2015, 22:49 |
|
 |
|
dannyR
|
thanks all wil middels deze ook nog even 2 forumleden bedanken die enkele weken geleden gehoor hebben gegeven aan een oproep van mij voor scherven en pijpenkopjes waar niets mee gedaan werd. wilhelm onze sponsor nogmaals bedankt  als tegenprestatie heb ik voor wil een mooie schaal gemaakt van z'n eigen scherven en vondsten,alles wat uit zijn omgeving kwam in de schaal terug dus heel herkenbaar voor hem,en enkele toppers van zijn metaalvondsten ertussen en axel,al moet ik wel bekennen dat wat voor ax troep is bij de meeste van ons in de vitrine staat dus heb het meeste van hem heb ik nog liggen en twijfel of dat in de schalen komt met ax een lekkere ouderwetse ruilhandel gedaan want voor niets gaat de zon op zeg ik greetz en een goed begin van de week gewenst aan all 
|
| 24 aug 2015, 05:12 |
|
 |
|
Tom1980
|
|
| 24 aug 2015, 15:51 |
|
 |
|
tntneon
Geregistreerd: 05 jan 2014, 11:53 Berichten: 1519 Woonplaats: zuidelijke nederlanden
|
mooi gedaan DannyR spijtig dat de academy niet van de grond kwam Maar dit zou zeker wel verkopen denk ik , op jaarmarkten en rommelmarkten en dan met wat achtergrond info erbij wat het is en hoe oud ... Veel succes grtzz John
_________________ Xp deus (2015) en backup : Garret 350 euro ace + pinpointer
|
| 24 aug 2015, 16:04 |
|
 |
|
vickhermsen
|
Mooi gedaan Danny Vick
|
| 25 aug 2015, 18:36 |
|
 |
|
Axel
|
dannyR schreef: thanks all wil middels deze ook nog even 2 forumleden bedanken die enkele weken geleden gehoor hebben gegeven aan een oproep van mij voor scherven en pijpenkopjes waar niets mee gedaan werd. wilhelm onze sponsor nogmaals bedankt  als tegenprestatie heb ik voor wil een mooie schaal gemaakt van z'n eigen scherven en vondsten,alles wat uit zijn omgeving kwam in de schaal terug dus heel herkenbaar voor hem,en enkele toppers van zijn metaalvondsten ertussen en axel,al moet ik wel bekennen dat wat voor ax troep is bij de meeste van ons in de vitrine staat dus heb het meeste van hem heb ik nog liggen en twijfel of dat in de schalen komt met ax een lekkere ouderwetse ruilhandel gedaan want voor niets gaat de zon op zeg ik greetz en een goed begin van de week gewenst aan all  Graag gedaan Danny, veel plezier met het maken van dit soort creaties, jij bedankt voor de zilveren ring. 
_________________ Mvg Axel
|
| 25 aug 2015, 21:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|