|
|
Het is nu 04 maart 2026, 13:49
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 24 berichten ] |
|
RENNEN naar de zoekvelden,. NIEUW,??en hoe hahaha
| Auteur |
Bericht |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 RENNEN naar de zoekvelden,. NIEUW,??en hoe hahaha
Hoi all,. Naar aanleiding van dit artikel van Bubba wil ik jullie van dit,..??? even mee laten genieten,. Verleden week woensdag,..de vorst zat nog in de grond,.. na die vorst rennen naar een akker,.  jaja ik vind een prima mais akker waar de stoppels nog op stonden,.. maar een probleem je kon er maar van een kant komen,..het zandweggetje was zo slecht dat je er maar van een kant naar toe kon,..ik wist het al uit ervaring op die plek,. na een 1,5 uurtje zoeken,..zie ik een auto van de verkeerde kant de veldweg in rijden,. ik denk nog als dat maar goed gaat,..normaal komt er nooit een auto,. ik hielt mij er verder niet mee bezig en zocht gewoon door,..na een kwartier of zo keek ik weer naar het zandpad,.en jawel hoor daar stond de auto pot vast,.ik zag iemand om de auto spingen maar verder leek er niets aan de hand op het eeste gezicht,. misspoes,..het was een mispoes,..hahaha,..een blonde dame,..(leek mij van adel) kwam op haar pumps naar mij toe gelopen door de modder,..wild zwaaiend een schreewend,.. ik denk moet dat nu weer ,..heb ik dat,..  een knappe meid van een jaar of 40,.blond tot onder de armen,.  verteld mij het verhaal dat ze bij een kasteel moet zijn maar dat ze de weg kwijt was,..nou na het een en ander vertelt ze dat ze vast stond,..o wat erg,. ik vertel haar,..ik zal eens in de auto kijken of ik een sleepkabel bij mij heb en anders trek ik u er wel uit,uche uche......en graag  ,...bij de auto aan gekomen,.  geen sleepkabel,..had ik kluts die thuis laten liggen,..wat erg he,.maloot,.ik gooi mijn detector in het gras pak de schop en vertel haar,.. ik loop wel mee kijken wat we doen kunnen,.. bedankt hier, en daar meneer ,..zucht,..na een honderd meter lopen,..er staan langs dat weggetje zeer hoge bomen,..hangt daar een 3 cm dikke touw in een boom,..ik vertel tegen die freule,..niet te geloven dat hier een touw hangt,..zij beaamt het met een zucht,.. die touw was veel te lang, wel 20 meter en hong op een hoogte van een meter of 10 hoog in de boom,..de touw over een boomstronk geslingert en met de schop doorgeslagen,..Pffff een probleem minder,..ik vertel haar ik ga de auto halen, ze zegt ok,.de freule ik loop vast naar de auto,..en jawel hoor daar ligt ze lang uit in de modder,.  ,..wel een beetje zielig hoor,. het was een knappe meid,............voor de val,..grapje,  .ho ho ho,...ik heb ze wel geholpen hoor,.. ik ben de beroerste niet,. naar de auto gelopen,..touw in het kofferbak en naar plaats delickt gereden,..een grote moddertroep,.ongelooflijk,..ze had gewoon in het karrenspoor gereden en in het midden was een bult van een halve meter hoog ,..en daar hong ze op vast,..het touw was te dik om het door het trekoog van de auto te halen,..het toen gesplits en toen ging het wel,..zelf had ik een trek,.....haak,..dus dat was geen probleem,.. nou die bonde in de auto motor gestart,..in de een ,..ik in de auto motor gestart ,..touw strak getrokken,..en ik heb mij daar een party staan te trekken,.  ...ik kreeg die auto niet van de plaats af,..maar dat zal blond,...ze had hem in de 1 gezet en hij was er uit gesprongen,..  ,..ze gaf maar gas,.. de motor de brulde als een tijger in artis,..maar er gebeurde niets,..ik wist het niet,.. ze vertelde mij het later,..ik denk dat ik mij mijn auto een halve meter heb langer getrokken,.. toen ze na 3 weken haar 1ste versneling had gevonden kregen we eindelijk beweging in de zaak,..pffff,..werd ook tijd ik zat bijna tot mijn achteruitkijkspiegels in de modder,.. na een paar honderd meter werd de weg goed en ik stopte aan de kant,..maakte het touw los,..en blij was die meid ongelooflijk,..maar dat is normaal als vrouw kan je je niet helpen in deze situ,..ik gooi de touw aan de kant,.. en jawel hoor komt er een Jeep het pad op rijden,.te laat natuurlijk,.de man stop bij ons en veteld ik woon daar een honderd meter verder ik zag jullie klooien,..ik hem het hele verhaal verteld,..hem bedankt dat hij evengoed gekomen was,.en vertrok,..die knappe blonde heeft mij van kop tot teen bedankt,. mooi begin na de vorst dit wilde ik jullie even vertellen,. een goede daad verricht in het nieuwe jaar,.. dat moet wel goud opleveren grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 19 jan 2009, 00:10 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
 Re: RENNEN naar de zoekvelden,. NIEUW,??en hoe hahaha
hoi bert wat een prachtig verhaal zoiets maak je geen 2e keer mee gr. lucky nero
|
| 19 jan 2009, 00:49 |
|
 |
|
Sheep
Geregistreerd: 17 apr 2008, 09:04 Berichten: 419 Woonplaats: West Brabant
|
in elk geval een gouden verhaal Bert! 
_________________ Verzamelaar van continentale sterling imitaties. www.sterlingimitations.com
|
| 19 jan 2009, 01:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 19 jan 2009, 02:03 |
|
 |
|
racingchair
Geregistreerd: 27 okt 2008, 19:25 Berichten: 36 Woonplaats: schiedam
|
schitterend verhaal.....da's een belefenis...........dat is bestsellrs materiaal.
geweldig
race.
|
| 19 jan 2009, 10:06 |
|
 |
|
Joop
|
volgende keer telefoonnummer vragen Bert! 
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 19 jan 2009, 15:05 |
|
 |
|
Mat
|
Vraag me wel af wat je gedaan had als ze rood zou zijn geweest? GR Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 19 jan 2009, 15:36 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Mat schreef: Vraag me wel af wat je gedaan had als ze rood zou zijn geweest? GR Mat hahah die Mat,.  ,..gebleekt met chloor,.. grt Bert
|
| 19 jan 2009, 15:50 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi bert Had ze maar meegenomen en laten douchen eff temparaturen hihi en weer terug terugbrengen. had je wel nog wat kunnen vinden grt antoninvs
|
| 19 jan 2009, 18:57 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
heel mooi bert goud maakt oud 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 jan 2009, 18:58 |
|
 |
|
Mat
|
antoninvs schreef: Hoi bert Had ze maar meegenomen en laten douchen eff temparaturen hihi en weer terug terugbrengen. had je wel nog wat kunnen vinden grt antoninvs Hoi Toon, Hij had nog wel wat gevonden, maar kon het niet meer oprapen, hij kwam namelijk niet meer aan de grond, aangezien hij 3 benen had op dat moment. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 19 jan 2009, 19:05 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Zot,. bert
|
| 19 jan 2009, 20:11 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Zeer mooi verhaal Bert en een mooie geste ,echt een heer Je kent die uitdrukking wel ................als je mij helpt mag je alles met me doen ...........maar heelaas Nou die top vonst is je na deze actie dubbel verdiend !~ Gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 19 jan 2009, 20:21 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hahaha die Niels,.. ik heb een halve dag nodig gehad om de modder uit de auto te krijgen,. bert.
|
| 19 jan 2009, 20:23 |
|
 |
|
melpatcindy
|
een pracht van een verhaal bert  wat je zoal niet meemaakt tijdens het zoeken gr ed
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 19 jan 2009, 22:23 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
klasse BERT heb erg genoten van jou verhaal wat is die BLOND zeg gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 19 jan 2009, 22:26 |
|
 |
|
viros
|
|
| 19 jan 2009, 22:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
bertoninus schreef: Hahaha die Niels,.. ik heb een halve dag nodig gehad om de modder uit de auto te krijgen,. bert. die modder zal wel van die meid geweest zijn 
|
| 19 jan 2009, 22:43 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hey Ed waar weet jij dat van,  .. was jij dat blondje,.. grt bert
|
| 19 jan 2009, 23:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
heb je dat niet gevoeld dan 
|
| 19 jan 2009, 23:20 |
|
 |
|
bennie
|
Leuk verhaal Bert,en heren als ik de laatste 2 opmerkingen lees draaid het weer op stront uit 
|
| 19 jan 2009, 23:33 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Hihih mat klopt helemaal met die drie benen, die bert popt alles en ziet overal blondjes geen koe of paard meer veilig in de omgeving hahahah grt antoninvs
|
| 21 jan 2009, 00:45 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Bah Bah Antonio,.en Matje. jullie brengen mij op gekke gedachten,.  grr bert
|